Gå til innhold

Så du på Amazing Race på tv2?


Isolde

Anbefalte innlegg

Fikk hun damen brødet sitt noen gang?

Anonym poster: 9655756ba531928356fe740a0e3d521e

Nei det tror jeg ikke hun fikk! Jeg så det ihvertfall ikke.. For du ser jo at flere av dem løp inn fra padleturen med brødkurven - og så var det jo rett i bilen!

Anonym poster: b2fb190c7506f22eff4b33071afe5d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

All cred til Bilal som er så EKSTREMT tålmodig med broren sin! Herregud for en stressa og hissig type.. Hadde ikke holdt ut 5min med den fyren der jeg altså!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All cred til Bilal som er så EKSTREMT tålmodig med broren sin! Herregud for en stressa og hissig type.. Hadde ikke holdt ut 5min med den fyren der jeg altså!

Hehe. Jeg får flashback fra sesong 3 og 5 når det gjelder flo and zach og han gærne og hu dama. To motpoler på samma lag.

Nå følger jeg ikke med. Jeg merker jeg blir irritert, men det er bare å oppdatere meg på hva som skjer. Jeg er jo litt nysgjerring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Switcha innom nå. De må gjøre det omigjen ja.. Det er sykt. Nesten så jeg ikke tror på det. Og nest siste lag må vente på dem. Syke regler. De to blir jo hengenes sykt etter tetlaget da! Blir spennende å se på tidsdifferansen i begynnelsen av neste leg. Har en følelse på at produksjonen mikser og trikser sånn at de ikke er så langt etter alikevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-( var noe som hakket på TVen min i dag. Skjermen frøs en lang stund, og plutselig kom bildet tilbake, var Julia Roberts uten last - men hvorfor måtte det andre laget vente, og hvorfor kunne ikke Julia Roberts bare ri tilbake og hente lasta som de sa de mista???

Anonym poster: 2fc3384f4ea27481b94a3f652c128258

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-( var noe som hakket på TVen min i dag. Skjermen frøs en lang stund, og plutselig kom bildet tilbake, var Julia Roberts uten last - men hvorfor måtte det andre laget vente, og hvorfor kunne ikke Julia Roberts bare ri tilbake og hente lasta som de sa de mista???

Anonym poster: 2fc3384f4ea27481b94a3f652c128258

hesten trøkket på sekkene så det gikk hull i de, så de ga opp og og tenkte å ta tidstraffen for å ikke gjenomføre oppgaven

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De måtte helt tilbake og hente nytt korn fordi de to sekkene var ødelagt, og alt var helt ut.

Men hallo??? Det tok jo utrolig lang tid å ri frem og tilbake. De måtte altså da ri to ganger frem og tilbake!!!

Kan dere fortelle meg hvordan de klarte å ta igjen de to damene? De var jo syyyykt langt foran, og selv om de måtte ta to spiseoppgaver, så skal det ikke være mulig at de to siste skulle ta dem igjen..!!

Noe som skurrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De måtte helt tilbake og hente nytt korn fordi de to sekkene var ødelagt, og alt var helt ut.

Men hallo??? Det tok jo utrolig lang tid å ri frem og tilbake. De måtte altså da ri to ganger frem og tilbake!!!

Kan dere fortelle meg hvordan de klarte å ta igjen de to damene? De var jo syyyykt langt foran, og selv om de måtte ta to spiseoppgaver, så skal det ikke være mulig at de to siste skulle ta dem igjen..!!

Noe som skurrer.

kaskje fordi k og c slett med innvollene og da tok de innpå, k og c måtte også vente på l og s, også måtte k og c ta en usving, men j og p tok aldri igjen k og c. alt trenger ikke å være juks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det noen som røk ut i dag? Satt i telefonen så fikk ikke med meg "innspurten"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææh hva for noe tull er dette programmet egentlig?! J og R var så slitne etter første runde med fôr, men etter den andre runden var de så pigge og ivrige? Og jeg skjønner ikke helt hvordan O og B og Nordlenningene kunne bruke over en time på å spise.( K og C sa jo at de måtte vente en time ved konkurransen med hestene.)

Og hvordan kunne O og B som lå kjempe langt foran J og R vite at de slet?

Anonym poster: 4bf167d37e94f8100aa529c2844c1263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaskje fordi k og c slett med innvollene og da tok de innpå, k og c måtte også vente på l og s, også måtte k og c ta en usving, men j og p tok aldri igjen k og c. alt trenger ikke å være juks

Les hva Anonym poster: 4bf167d37e94f8100aa529c2844c1263 skrev rett over her. Jeg er fullstendig enig men anonymbruker. Hvis du fulgte med og setter deg litt mere inn i oppgavene, så må du jo skjønne at det er noe som skurrer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

så det går altså ikke an å bruke lang tid på en oppgave, det er altså jusk det da

Joda, selvfølgelig. Men det yngste paret på sisteplass, måtte jo gå helt tilbake. De var skikkelig sliten, ville ta tidstraff, de var skada etter å ha blitt tråkket på. Og ikke minst, det var en laaaaang rute de måtte gå, som ihvertfall tok en halvtime. (alle laga var jo slitene).

Da synes ihvertfall jeg det sier seg selv, at når de starter å gå den lange veien tilbake, så blir jentelaget for ferdig med hesteslalomen. De spiser 0,5 kilo hver ganske fort. Blir sur når de blir u-svinga. Der og da, ser vi seere at de dytter det fort i seg, og brekker seg, og klarrer 1 kilo til hver seg. Ja de brukte sikkert litt tid, med den innstillingen dem hadde var jo til å skryte av.

I mellomtiden måtte de yngste paret gå heeeelt tilbake der de kom fra. Fylle på korn, knyte sekkene, feste sekkene, og guide den stae hesten helt tilbake. Samtidig måtte det laget på nest sisteplass vente. Dette må jo ha tatt lang tid, og for meg så nekter jeg å tro at det tar like lang tid å spise 1,5 kilo kjøtt hver, enn det det tar å gå den lange ruta frem og tilbake. Men ja, kanskje jeg tar feil denne gangen. Synes ihvertfall humøret til det yngste laget avslører at de ikke har måtte gjøre den drittoppgaven om igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nekter å tro at de damene som ble u-turnet virkelig kan ha spist alt det der kjøttet. Først innvoller (1 kg) og så biff (2 kg? eller 1,5?) Ser for meg at de har stappet så mye de kunne inn i munnen, så løpt og "brekt seg" i gresset, så løpt tilbake og stappet nye mengder i munnen etc.

Føler ikke at jeg kan stole helt på dette programmet, og derfor blir det heller ikke så spennende. Når nerdene røk ut, har jeg ikke noen å heie på, heller. :-(

Må se om jeg kan finne noen nye amerikanske sesonger, savner spenningen knyttet til kjøp av flybilletter og planlegging av ruter. At ikke alt avhenger av fysisk styrke og utholdenhet.

Anonym poster: 2fc3384f4ea27481b94a3f652c128258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte le da Freddy avslutta programmet med å si: "Verdens tøffeste konkurranse!"

I den amerikanske versjonen (altså den som går på tv2bliss nå, (jeg vet ikke om programmet har vært enda, men tror det kommer) så måtte de også spise masse kjøtt. Og halvparten av laga avbrøyt, og måtte ta tidsstraffen. Omar og Bilal spurte etter vann, og de fikk nei. Er ikke det litt drøyt at man ikke får vann i den varmen der..

Har mistet all respekten for den norske versjonen. Jeg er enig med anonymbruker over, og vil heller se spenningen av flybilletter. Der så går de over et døgn uten å se noen annen lag, men i den norske så går de som en hønseflokk samlet, og alt er tilrettelagt.

Jeg vil tro at det må være enorm påmelding til programmet, men etterhvert lavt seertall. Hvem vil ikke bli guidet rundt av produksjonen til Amazing Race fra A til Å, ved å bare ta noen oppgaver. Synes de tar lite taxi også, men det er vel fordi produksjonen er redd for at de skal kjøre seg vekk og måtte betale kamerafolk overtid og sånn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, selvfølgelig. Men det yngste paret på sisteplass, måtte jo gå helt tilbake. De var skikkelig sliten, ville ta tidstraff, de var skada etter å ha blitt tråkket på. Og ikke minst, det var en laaaaang rute de måtte gå, som ihvertfall tok en halvtime. (alle laga var jo slitene).

Da synes ihvertfall jeg det sier seg selv, at når de starter å gå den lange veien tilbake, så blir jentelaget for ferdig med hesteslalomen. De spiser 0,5 kilo hver ganske fort. Blir sur når de blir u-svinga. Der og da, ser vi seere at de dytter det fort i seg, og brekker seg, og klarrer 1 kilo til hver seg. Ja de brukte sikkert litt tid, med den innstillingen dem hadde var jo til å skryte av.

I mellomtiden måtte de yngste paret gå heeeelt tilbake der de kom fra. Fylle på korn, knyte sekkene, feste sekkene, og guide den stae hesten helt tilbake. Samtidig måtte det laget på nest sisteplass vente. Dette må jo ha tatt lang tid, og for meg så nekter jeg å tro at det tar like lang tid å spise 1,5 kilo kjøtt hver, enn det det tar å gå den lange ruta frem og tilbake. Men ja, kanskje jeg tar feil denne gangen. Synes ihvertfall humøret til det yngste laget avslører at de ikke har måtte gjøre den drittoppgaven om igjen.

Helt enig! Pluss at vi ikke fikk se at de løste oppgaven på nytt. Vi så bare at de forlot hesteslalomen også plutselig var de tilbake.

Jeg skjønner at Camilla eller Cecilie var så forbannet. De trodde sikkert at de var med i en konkurranse ikke et skuespill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...