Gå til innhold

Så du på Amazing Race på tv2?


Isolde

Anbefalte innlegg

Merkelig at de ikke har blitt ferdig med Sør-Afrika enda. På tide at de flytter seg til et nytt land nå. Men greit for oss seere å se det landet fra en litt annen vinkel, men de burde jo ha vist litt mere forrige episode, og ikke vært så mye i Oslo.

Nå er det halvveis i episoden, så det er jo forsent å flytte på seg nå, så da blir vel pit-stop i S-A denne runden også. Hvis ikke, så samles jo alle på flyplassen..

Fortsatt imoponert at de er flinke til å klippe det spennende, samtidig som de viser tidsdifferansen mellom deltakerne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes Dario er imponerende tålmodig med faren sin jeg:) Hadde jeg skulle drassa med meg en treg, gammel mann hadde jeg nok blitt superstressa og riiimelig irritert! Men Dario er liksom så laidback, og oppmuntrer pappan sin fremfor å mase på han. Skader jo ikke at han er ganske snasen å se på heller da:p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde i dag?

Anonym poster: 4bf167d37e94f8100aa529c2844c1263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Dario er imponerende tålmodig med faren sin jeg:) Hadde jeg skulle drassa med meg en treg, gammel mann hadde jeg nok blitt superstressa og riiimelig irritert! Men Dario er liksom så laidback, og oppmuntrer pappan sin fremfor å mase på han. Skader jo ikke at han er ganske snasen å se på heller da:p

Det tenkte jeg på også. I første episode var det jo helt tragisk, og jeg var sikker på at de skulle ryke. Men de to som røyk ut i første episode surra jo værre :)

Dario gjorde en god figur i Amazing race. Faren våknet litt i 2. episode synes jeg, men det ble for mye surr. Gamlingen var flink idag, men for meg virker det som om de skal gjøre alt 100 % og da går det for tregt.

Håper virkelig at deltakerne må finne best mulig reisevei/flybillett til neste destinasjon/land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ingen som kan fortelle Freddy Dos Santos at han fekter noe jævlig med armene. Greit nok at det er et intenst program, men jeg blir jo helt sliten av gestikuleringene hans :/

Anonym poster: 6fa91ac9041334a171e3a4d347acb442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt irritert når deltakerne slipper å kjøpe flybillett selv. Og startet de virkelig 12 timer etter ankomst? Altså kom første lag inn nøyaktig klokka 3 på dagen, dagen før? Eller har produskjonen mikset og trikset slik at man beregnet det sånn at alle ville rekke flyet som de har kjøpt billett til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria_Marihøne

Blir litt irritert når deltakerne slipper å kjøpe flybillett selv. Og startet de virkelig 12 timer etter ankomst? Altså kom første lag inn nøyaktig klokka 3 på dagen, dagen før? Eller har produskjonen mikset og trikset slik at man beregnet det sånn at alle ville rekke flyet som de har kjøpt billett til?

De gangene de ikke kjøper flybillett selv vil jeg tro at det er bare ett fly som er aktuelt. Det som er spennende med at de kjøper billetter selv er jo hvis det er flere tilgjengelige fly og hvem som kommer på det første flyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Sveinung og Solfrid veldig godt, håper de vinner! De virker kjempeherlige, og må si Solfrid er ei ganske grepa dame, hun tar jo alle "manneoppgavene" på strak arm mens mannen står å ser på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke Amazing Race er et slitsomt program, så blir det ikke mindre slitsom å høre på stresset, klaginga, sutringa og maset til han ene fyren. Dere vet sikkert hvem jeg tenker på :P

Endret av spørsmålstegnet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde i dag?

Anonym poster: 4bf167d37e94f8100aa529c2844c1263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde i dag?

Anonym poster: 4bf167d37e94f8100aa529c2844c1263

Det var gruppesamling hele veien. Alle visste hvor alle var og hvilken plass de var på. Fortsatt i Afrika, og skal fortsatt være i Afrika neste etappe. Afrika-spesial.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bestemt meg for å ikke være ufin over internett. Men HERREGUD som missliker han drittungen på Amazing Race!!!!

Anonym poster: 6fa91ac9041334a171e3a4d347acb442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bestemt meg for å ikke være ufin over internett. Men HERREGUD som missliker han drittungen på Amazing Race!!!!

Anonym poster: 6fa91ac9041334a171e3a4d347acb442

Hvilken og hvorfor?

Anonym poster: 4bf167d37e94f8100aa529c2844c1263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var gruppesamling hele veien. Alle visste hvor alle var og hvilken plass de var på. Fortsatt i Afrika, og skal fortsatt være i Afrika neste etappe. Afrika-spesial.

Nå ser det jo ut som de skal reise til Sør-Amerika da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken og hvorfor?

Anonym poster: 4bf167d37e94f8100aa529c2844c1263

Omar som er broren til Bilal. Gidder ikke plukke ut enkeltepisoder.

Anonym poster: 6fa91ac9041334a171e3a4d347acb442

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser det jo ut som de skal reise til Sør-Amerika da:)

Er vel på tide, etter 4 etapper i Afrika eller noe :)

Da ble første lag redda. Synes det er så mye som skurrer i Amazing Race Norge. De roter seg bort, og plutselig så skjønner de hvor de er uten å spørre noen lokale. Omar og Bilad setter seg bare inn i bilen og skal kjøre (og sier i intervjuet) at de så i speilet at det mangla et hjul. Altså, hallo??? De som ble redda plukket opp kun 2 tepper. Et teppe hver seg, og fant ledetråden med engang. Greit nok at det ikke er så mange tepper igjen, men hva er oddsen for det? Mister litt respekten for konseptet.

Opplegget virker regissert, og de svakeste laga blir sannsynligvis hjulpet fremover. Kanskje pga at crewet ikke skal få overtidsbetaling??? Likevel så blir det helt skjeivt. Lagene har så og si kontroll på hvor de andre er hele veien. Det bør bli bedre! Dette er et kappløp og en konkurranse. Man hjelper ikke taperne/svakeste der.

Endret av spørsmålstegnet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Omar som er broren til Bilal. Gidder ikke plukke ut enkeltepisoder.

Anonym poster: 6fa91ac9041334a171e3a4d347acb442

Da er jeg helt enig. Det er lov til å bli litt opphisset og sur innimellom, men hallo det finnes grenser.

Anonym poster: 4bf167d37e94f8100aa529c2844c1263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det er en del som skurrer...rett før pausen i dag satt de som var på siste plass( nerdene) og svetta i fjellet,og var helt utslitte, og etter pausen var de plutselig rett etter de andre uten at vi så hva som hadde skjedd.Sikkert for at skulle virke litt mer spennende.

Han sutreogkjefte broren er forresten helt utrolig irriterende :-(

Anonym poster: 649022a9337b37735d29dd4b8af256a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det er en del som skurrer...rett før pausen i dag satt de som var på siste plass( nerdene) og svetta i fjellet,og var helt utslitte, og etter pausen var de plutselig rett etter de andre uten at vi så hva som hadde skjedd.Sikkert for at skulle virke litt mer spennende.

Han sutreogkjefte broren er forresten helt utrolig irriterende :-(

Anonym poster: 649022a9337b37735d29dd4b8af256a4

Ikkesant. Jeg vet ikke om du la merke til det, men det laget som var på siste plass (de i oransje) de gikk saaaaakte opp fjellet. Og da de kom frem til bilen, sa de at de trodde de ikke lå så langt bak. Hvordan kan de si det? - når de (sannsynligvis) sto på toppen av fjellet og så ned på den enslige bilene på andre siden. De må jo ha brukt enormt med lang tid ned på den siden også, så derfor må de jo ha visst at de lå sykt langt etter!

Virker som om den norske versjonen er en pakketur, og vil ha deltakerne i en flokk. Som sagt pga budsjett til livvakter, og crew. Da taper bare hele konseptet seg. Jeg er sykt AR-fan, men den norske skuffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...