Gå til innhold

Så du på Amazing Race på tv2?


Isolde

Anbefalte innlegg

Gjest Elseby13

misliker innvandrere!!?? Er det argumentet ditt? Hvis man ikke heier på noen innvandrere, eller synes de oppfører seg arogante og breiale, så missliker man alle innvandrere! Jekk deg ned noen hakk, Drue!

Anonym poster: 6fa91ac9041334a171e3a4d347acb442

Det er ingen tvil om at dette innlegget er skrevet av nettopp wilnap selv :) de samme håpløse skrivefeil og mangel på stor bokstaver i begynnelsen av setninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ingen tvil om at dette innlegget er skrevet av nettopp wilnap selv :) de samme håpløse skrivefeil og mangel på stor bokstaver i begynnelsen av setninger!

Neeeeei, det kan det ikke være. No offence mot wilmap på akkurat det punktet (hun har visstnok dysleksi), men hun skriver med flere feil enn som så. Uansett "missliker" er typisk spørsmålstegnet. Hun skriver også "misstenker", "missforstår", osv. Men hvis det er det, så er det egentlig også rart, for hun har svart seg selv i denne tråden hvert fall én gang :laugh:

Endret av Drue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til finalen! Heia omar og bilal!!

Kult at du også heier på dem! De er jo herlige.

"OMAR SLAPP AV"

"JA, JEG ER SLAPP!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg heier på damene, selvom jeg tror Omar og Bilal vinner.

Anonym poster: 4bf167d37e94f8100aa529c2844c1263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig Sveinung og Solfrid knuser OB, men tror dessverre det er omvendt:(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det:

(årets - ifjor - 1.sesong USA)

Sør-Afrika - De forente arabiske emirater - Zambia

Sør-Afrika - India - Frankrike (Botswana)

Nambia - India - Frankrike

Nambia - Thailand - Tunisia

Chile - Vietnam - Italia (vatikanstaten)

Chile - Vietnam - India

Argentina - Australia - India

Argentina - Australia - Thailand

Argentina - Australia - Thailand

Argentina - Kina - Kina

Brasil - Kina - USA

Mål - Kasakhstan - Mål

- Mål -

Er ganske skuffet over årets sesong. Altfor få konkurransemennesker med, og enkelte ganger umulige oppgaver som må ha vært fiksa og fått hjelp til å klare. I tillegg til enkle løsninger for å samle deltakere.

Synes jo at den norske produksjonen etter 2.året kan ihvertfall måle seg med første sesong av den amerikanske versjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fortjente vinnere, tross alt! De har vært i toppen absolutt hele tiden, og er svært raske på de fleste oppgavene. Og de har også gitt oss mye bra underholdning og latter. Og de har vært ærlige hele tiden.

Solfrid dolket de i ryggen i forrige program, når de egentlig hadde avtale om å samarbeide på veien mot finale.

Til tross for dette, så heiet jeg også på Solfrid og Sveinung. Et flott og søtt par!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fortjente vinnere, tross alt! De har vært i toppen absolutt hele tiden, og er svært raske på de fleste oppgavene.

Solfrid dolket de i ryggen i forrige program, når de egentlig hadde avtale om å samarbeide på veien mot finale.

Enig. Pga U-svingen synes jeg ikke S og S fortjente å vinne i det hele tatt. Og damene virket litt trege i dag så verdige vinnere ja.

Anonym poster: 4bf167d37e94f8100aa529c2844c1263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud så spennende det var på slutten!

Ja det var veldig spennende! Hoppa i taket da Omar og Bilal vant! Synes de fortjente det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Så det akkurat ferdig på Sumo nå. Måtte vente med å gå inn i denne tråden. Herlig at Omar og Bilal vant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sier litt om konkurrentene når de ikke klarer å slå Omar og Bilal når de ruller ned den slalombakken. Fullt fortjent at dem vant, men irriterende at de ikke har større konkurranse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier litt om konkurrentene når de ikke klarer å slå Omar og Bilal når de ruller ned den slalombakken. Fullt fortjent at dem vant, men irriterende at de ikke har større konkurranse!

Enig. Det var virkelig bare de som var ordentlig aggressive. Hør f.eks. på stønninga til Omar da han hamra løs på den steinen - må ha vært et helvete å høre for de andre motstanderne, som veit at de hadde et såpass forsprang, hvorpå de nok en gang blir tatt igjen av noen som helt klart har et sterkere ønske om å vinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har sikkert nok materiale for å lage et par episoder bestående av Omar og Bilals krangling, hadde vært en kul serie. :D

Anonym poster: dbd05f9979285fcc048d8e21e7707582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble glad da jeg så at Omar var dårlig i matte, han trodde det var 4^4 kombinasjoner, altså 256, men det var egentlig bare 24, for alle tallene måtte brukes en gang. Hvis han hadde vist at det bare var 24 hadde han kanskje begynt systematisk fra 2 og oppover som Sveinung, men de begynte heldigvis på 8 og vant.

Anonym poster: dbd05f9979285fcc048d8e21e7707582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...