Gå til innhold

Cindi rocker mammatilværelsen, eller noe sånt :P


Cindi

Anbefalte innlegg

Det fikser du :-)

Er så bra at det ordna seg så du slipper helger og kvelder.

Jeg tok meg selv i å lese psykologi i går.. skulle hatt semesterstart på mandag og hadde nok litt abstinenser. . Skulle finne krim, endte med faglitteratur :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha! Ja, der ser du. Påvirket? :P

Ja, er vel det jeg er mest glad for. At jeg får kveldene og helgene sammen med familien. ^_^

Nå baker jeg pizza (er det ikke lillelørdag a?) og leser om folk som synes fotballfrue holder seg godt for alderen. :skratte: Er ikke hun yngre enn meg??? Er det ikke normalt å "holde seg godt" i den alderen? Kjente jeg ble litt forvirra (og småskremt) her. Fuck, jeg har bursdag snart. Kommer jeg til å forfalle over natten?? O_o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye jobben kjørte vi forbi da vi tok bussen sammen sist midt på dagen. :P Den ligger i nær avstand til både blomster og kjekke menn. :ler:

Hahaaa, jeg tok den med en gang! I krysset der! :hoho:

Men det er digg at det er lett å komme seg dit med både bil og kollektiven.

Riktignok så må du beregne goooood tid da, for det er mye kø der (som selvfølgelig

løser seg opp rett etter avkjøringa til din jobb :Hehe:)

Skjønner godt hva du mener over ang det å holde seg godt for alderen.... Det kan jo ikke ha blitt sånn som "næmmen jøss, du er jo faktisk 27-30 år (et sted) og du har ikke hengepupper og rynker!?" De som påstår at hun holder seg godt for alderen må jo tenke at hun er eldre enn det hun faktisk er...? 10-15 år eldre eller noe :klo:

Hvordan gikk det med intervjuet som gubbeskinnet ditt var på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaaa, jeg tok den med en gang! I krysset der! :hoho:

Men det er digg at det er lett å komme seg dit med både bil og kollektiven.

Riktignok så må du beregne goooood tid da, for det er mye kø der (som selvfølgelig

løser seg opp rett etter avkjøringa til din jobb :Hehe:)

Skjønner godt hva du mener over ang det å holde seg godt for alderen.... Det kan jo ikke ha blitt sånn som "næmmen jøss, du er jo faktisk 27-30 år (et sted) og du har ikke hengepupper og rynker!?" De som påstår at hun holder seg godt for alderen må jo tenke at hun er eldre enn det hun faktisk er...? 10-15 år eldre eller noe :klo:

Hvordan gikk det med intervjuet som gubbeskinnet ditt var på?

Takk for tipset. Jeg hadde nok bare "jaja, kvarter igjen... Burde vel stikke snart da?" :fnise:

Jeg tror hun er 27 eller 28 eller noe, og seriøst.... Altså... Ja.... Nei... Jeg har ikke ord. Haha! Hvis jeg allerede er gammel?? :daane:

Du holder deg godt, da :nigo:

Og er rimelig fast og spretten for alderen? :sjarmor::ler:

(Vi unge kan spøke med slikt om dere eldre, vettu :ler:)

Ja, jeg burde jo egentlig gått med gåstol nå. Og klesklype i nakken. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervjuet ja... Det var vel bare nok et sånn headhunter-intervju som er muligens starten på sånn 15 intervjuer og en evig runde med kanskje... Virket ikke veldig konkret.

I kveld har jeg bakt pizza, også har vi spist oss ihjel mens vi har delt en flaske rødvin og sett på Idol og Tyrant. Sistnevnte tenker jeg blir en erstatter for game of thrones mens de har pause. Makan til ubehagelig serie! Man bare VET at dette ender galt.

Jeg leste på formiddagen i dag, og skulle egentlig lese mere nå på kvelden, men så fristet det mere å bare nyte kvelden med mannen over en flaske vin.

Shit. Jeg er blitt en lat livsnyter.

Jeg som var en streber.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! ^_^

Snuppa sov til 06.30 i dag, så jeg er jo faktisk nesten uthvilt. :fnise:

Jeg kjenner at jeg har en del rare bekymringer som mor, og evnen til å overanalysere har vel aldri vært mer tilstedeværende. :P Nå om dagen er bekymringen: "hvorfor er ikke min baby mer skeptisk?"

Man leser jo om at babyer skal komme inn i en skeptisk fase der de gråter hvis fremmede vil holde de, der de klenger mye og gråter hver gang du er ute av syne. Min baby er ikke sånn!

Når hun møter fremmede så går hun bare fra å være hyper og jodlende til å bli litt stille og titte på de, og etter to minutter så jodler hun og jubler igjen. Det virker som om hun foretrekker menn foran kvinner, for når det kommer fremmede menn så smiler hun veldig fort. Spesielt hvis de har tatoveringer. :ler:

Jeg bare: "Er hun ikke skeptisk? Hvaaa? Tilknytning??" *begrave hodet ned i en bok om tilknytningsteori* Hun har ikke lest bruksanvisninga! :fnise:

Flere med lite skeptiske barn her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla er bare skeptiske til glattbarberte menn uten briller... :ler:

Det høres veldig kjent ut det med å bare være litt stille og forske litt, for så å fortsette i samme turbomodus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre Tekola! :D Begynte et øyeblikk å lure på om jeg hadde feila på tilknytninga her. :fnise:

Trilla liker best menn med mye skjegg og tatoveringer. :skratte: Helst stooore menn.

Hmmmm.... Kan man arve smak? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo ødelagt alt av tilknytning til henne siden jeg reiste fra henne i fem dager da hun var fem/seks måneder, må vite. Så din er nok ødelagt den og ;):nigo:

Vel, Vesla er trygg på menn med skjegg og briller, så, mulig? :ler:

Evt så har bare ungen din god smak, punktum :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vedder på det siste. Hun har nok bare arva moren sin gode smak i menn. ;)

Nå har jeg laget bananlapper med havregryn til lunsj, og siden snuppa DIGGA det, så måtte jeg varme litt pizza også fra gårsdagen så mannen også ble mett. Pannekaker og pizza til lunsj :fnise: Jeg er STAPPmett!!! Det ble jo nesten mer som middag. :P

Nå skal jeg hente søsteren min, så skal hun være her hos oss i helgen på besøk. Det blir koselig :jepp: Lenge siden sist, og nå var hun "lost" på et sted en tre kvarter unna her, så da tenkte jeg at jeg får ta en liten road-trip. ^_^ Med bebis i bilen så blir det nok en avslappende tur. Hehe!

I beste fall så får mannen søkt på jobb, bebis får sovet i bilen og søster får kommet seg ut. ^_^ Win win!

Haremdat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens her er hun livredd menn med skjegg :skratte: kanskje fordi sambo ikke har noe skjegg? Onkelen min er elsket av alle barn, han har barnt. Vi prøvde 2 (!!!) Timer på å få hun til å være vesidenav han. Brukte mobil og all slags bestikninger, det funka hos alle men ikke han ;o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare så til informasjon og for å skryte litt; Jeg fikk A på psykologieksamen i fjor da jeg skrev om tilknytningsteorien :Hehe: Men neida, altså BitteLiten har aldri vist noen tegn til å være skeptisk hun heller. Det var mor hennes som synes barnehagestarten var vanskelig og det var henne som felte tårer, ikke BitteLiten.. Hun bare "Yeessss, masse nye leker :danse: " Men så har hun gått fra arm til arm og fra fang til fang siden hun var nyfødt, og det tror jaffal jeg har en del å si. Da jeg var liten så gjorde ikke jeg det i starten og verre ble det, for jeg hyyylskreik med en gang andre enn mine egne foreldre tok på meg.

Alt er nok i orden med Vesletrillebolla di :Nikke:

Så kos med søsterbesøk! Hvem av dem er det? Hun som var med å hentet meg fra... jah..? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha!! Jeg var LIVREDD julenissen da jeg var liten. Men foreløpig ser ikke det ut til å bli noe problem for trilla :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D er straks 7 år og har ikke vært skeptisk en dag enda ;p

Så jeg kan føye meg i rekken av ødeleggende mødre eller No sånt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi er tydeligvis flere med uskeptiske barn, så jeg konkluderer med at bøkene og tilknytningsteorien er feil, ikke oss :Nikke: Vi får skrive vår egen bok, om barn som digger svære tatoverte menn med langt hår og skjegg. :fnise:

Du er jo et geni Noz!!! Da kan jo du ha litt opplæring :P Har du eksamensbesvarelsen din?

Ja. Det var hun som var med den gangen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAH! Jeg skjekket igår og jeg har den faktisk...Egentlig ganske merkelig at den ikke er kastet for lengst, for dette her var jo en dags skoleeksamen... Vi skrev på sånn "sykemeldingsark" som man får hos legen, så jeg fikk kopien bakerst. Jeg skrev den over på datan, jeg kan slenge den over om du vil? Men jeg vet ikke om det er så relevant for deg akkuratt da men :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det eeeeeeen uke igjen til jobbstart!! Herregud så sært. :P Etter et år med å styre sine egne dager, gå å legge seg midt på dagen, trille tur når man vil og ikke behøve å bruke hodet til noentingsomhelsten skal jeg brått inn i en hektisk hverdag med ny jobb og mye nytt som skal læres.

Jeg er veldig trygg på at trilla kommer til å få det veldig fint her hjemme med pappaen sin, for hun er allerede ganske pappadalt, og har jo hatt han hjemme her veldig mye mer enn andre bebiser er vant til. Først to uker etter fødsel, så rett i juleferie, også har han vært syk to ganger siden jul, og nå har han vært hjemme siden sankthans. Så hun er jo like mye med meg som med han, og har vært det siden juni. Så jeg tror nok ikke hun kommet til å sitte å deppe i en krok mens jeg er på jobb. (Selv om mammaegoet nesten syns det hadde vært litt fint :P )

I dag skal vi på besøk på "bøgda". En kompis av HerrCindi har flyttet ut av byen, for å få mer for kvadratmetern, og i dag skal vi besøke de med Trilla og spise tapas. Det er flere vennepar som skal være med, så det blir nok riktig så sosialt. Gleder meg til å vise frem de fine ammehornene mine. XP

(Jeg ser ikke UT på håret om dagen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...