hjärterdam Skrevet 22. april 2013 #301 Del Skrevet 22. april 2013 neee-eeeei ikke i det heeeeele tatt...(.....busted! Kjøpte du også hvit singlettgreie under Hjerterdamen? De hadde nemlig ikke flere igjen av den fargen idag så jeg fikk gikk for 2 ulike grønnfarger istedet. Yeeey- så hyggelig at du vil ha meg med cindi jeg gleder meg allerede jeg! Hihi, moro! Jeg kjøpte ikke, fordi jeg allerede har tre hvite med blonder nederst ^^ Jeg vil også være med på barnevognshopping, jeg kan sammen med Niennas stille med erfaringsbasert kompetanse, og det synes vi nesten-sosionomer er kjempeviktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 22. april 2013 #302 Del Skrevet 22. april 2013 Skjønner godt hva du mener med magen Cindi! Har det sånn selv Min mage ser litt ut som babymage men jeg vet at babyen ennå er for liten, er bare luft og bæsj inni den svære magen Jeg lekte masse med lego som unge, sammen med søstra mi! Og etterhvert lillebror da. Var (er) stor fan av lego!! Legoland var jo paradis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 22. april 2013 #303 Del Skrevet 22. april 2013 Hihi, moro! Jeg kjøpte ikke, fordi jeg allerede har tre hvite med blonder nederst ^^ Jeg vil også være med på barnevognshopping, jeg kan sammen med Niennas stille med erfaringsbasert kompetanse, og det synes vi nesten-sosionomer er kjempeviktig! Jeg er sosionom Studerer du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 22. april 2013 #304 Del Skrevet 22. april 2013 Jeg er sosionom Studerer du det? Leverer bachelor om 16 dager, det er derfor jeg sitter her inne og fjaser, må vite ^^ The queen of procrastination - that's me Hvor studerte du? Hvis du vil si det her da. Jeg er sisteårsstudent på DHS i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 22. april 2013 #305 Del Skrevet 22. april 2013 Hihi, moro! Jeg kjøpte ikke, fordi jeg allerede har tre hvite med blonder nederst ^^ Jeg vil også være med på barnevognshopping, jeg kan sammen med Niennas stille med erfaringsbasert kompetanse, og det synes vi nesten-sosionomer er kjempeviktig! men du kjøpte den mørke buksevarianten du også? ja, det er bestandig plass til en hjerterdame! Jeg lekte masse med lego som unge, sammen med søstra mi! Og etterhvert lillebror da. Var (er) stor fan av lego!! Legoland var jo paradis Jaaa! Lego! Det var måten jeg sneik meg med i leken sammen med broren min og kompisene hans nemlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 22. april 2013 #306 Del Skrevet 22. april 2013 Jeg studerte i Bodø, var ferdig i 2004, så leeeenge siden Lykke til med oppgaven!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 22. april 2013 #307 Del Skrevet 22. april 2013 Jaaa! Lego! Det var måten jeg sneik meg med i leken sammen med broren min og kompisene hans nemlig Foreldrene våre kjøpte masse lego og playmo til oss jenter, før de fikk en gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 22. april 2013 #308 Del Skrevet 22. april 2013 Jeg har termin 2. oktober, er 6 uker lenger på vei enn Cindi. Virker sikkert mye nå, men i det store og hele så er ikke 6 uker noe å snakke om. Ja takk til mer kunnskaper om barnevogn! Tror vi må få med oss noen som har to tette, eller tvillinger, for jeg trenger absolutt litt info om tvillingvogner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 22. april 2013 Forfatter #309 Del Skrevet 22. april 2013 Hahaha!! Jeg elsker at vi har samme antrekket!! Jeg har seriøst forelsket meg i den buksa! Den er bare nydelig å ha på seg. Beste buksa noensinne! Noz: Kanskje du skal få æren av å hjelpe meg å finne en jakke? Jeg gleda meg SÅ mye til å finne frem dongrijakka mi, menneeeeh... Puppene mine er blitt så store at det ser ganske teit ut når jeg har den på meg. Hjärterdam: Jeg tenkte det samme. Teer hørtes så barnslig ut. Men jeg kom ikke på noe bedre forslag heller. I kveld har jeg tatt på spanderbuksene og invitert gubben på middag. Vi var på "gutta fra calcutta" og spiste "gutta spesial". En blanding av ulike tandoori-retter. Kjempegodt! Og nyyydelig nan brød! Storkosa oss, og snakket om alt fra ny bil til barnedåp. Henta bilen også i dag. Ogeeeh... Skuffa! De hadde IKKE fiksa bagasjelokket som var skjevt. Det er pokker meg ANDRE gangen jeg har bilen på verksted, og får den tilbake uten at det er fiksa. Og lakkeringa... Alvorlig talt... Fy faen. Det så ut som seksåringen hadde tatt den lakkeringsjobben. (okey, jeg overdriver litt. Men seriøst... det var striper og dråper...) Så jeg er mildt sagt skuffa. Planen var å legge bilen ut for salg til helgen, men nå vet jeg ikke helt... For det bagasjelokket skulle vært fiksa. ÅÅåååeeeeeh!!! Nå må vi få solgt den bilen, for det er NÅ sånne biler blir solgt. Og jeg trenger en bil med plass til barnevogn. Muh! Skal liksom ikke ordne seg dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 22. april 2013 Forfatter #310 Del Skrevet 22. april 2013 Hahah! NÅ så jeg at det var en "side 16" også. Da får jeg sette i gang og svare her oogså. *elsker det* Ja, vi BSV'ere er glad i erfaringsbasert kompetanse! Og siden jeg da er så heldig at jeg har dere med erfaring, OG er en j*vel på å google, så blir dette bra! Hehehe! Trenger all den hjelpen jeg kan få! Yesterday: Jeg ser at magen er fremdeles liten på morgenen, men på kvelden ser jeg kjempegravid ut. Det ser ut som babymage, ordentlig også! Men det er jo bare promp og bæsj Veide meg i dag, og jeg veier akkurat det samme som jeg gjorde i uke 4. Har gått ned 1 kg siden jeg ble gravid, også har jeg holdt meg der siden, men det ser IKKE sånn ut. Får på meg vanlige bukser også, men bukser med knapper får meg til å bli kvalm Også må jeg uansett skifte på kvelden, for da er jeg sånn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 22. april 2013 #311 Del Skrevet 22. april 2013 Hahaha!! Jeg elsker at vi har samme antrekket!! Jeg har seriøst forelsket meg i den buksa! Den er bare nydelig å ha på seg. Beste buksa noensinne! Noz: Kanskje du skal få æren av å hjelpe meg å finne en jakke? Jeg gleda meg SÅ mye til å finne frem dongrijakka mi, menneeeeh... Puppene mine er blitt så store at det ser ganske teit ut når jeg har den på meg. I kveld har jeg tatt på spanderbuksene og invitert gubben på middag. Vi var på "gutta fra calcutta" og spiste "gutta spesial". En blanding av ulike tandoori-retter. Kjempegodt! Og nyyydelig nan brød! Storkosa oss, og snakket om alt fra ny bil til barnedåp. Henta bilen også i dag. Ogeeeh... Skuffa! De hadde IKKE fiksa bagasjelokket som var skjevt. Det er pokker meg ANDRE gangen jeg har bilen på verksted, og får den tilbake uten at det er fiksa. Og lakkeringa... Alvorlig talt... Fy faen. Det så ut som seksåringen hadde tatt den lakkeringsjobben. (okey, jeg overdriver litt. Men seriøst... det var striper og dråper...) Så jeg er mildt sagt skuffa. Planen var å legge bilen ut for salg til helgen, men nå vet jeg ikke helt... For det bagasjelokket skulle vært fiksa. ÅÅåååeeeeeh!!! Nå må vi få solgt den bilen, for det er NÅ sånne biler blir solgt. Og jeg trenger en bil med plass til barnevogn. Muh! Skal liksom ikke ordne seg dette... Ja, buksa er superdigg! Men ikke noe nytt for meg.. Alle buksene jeg eier (med untak av 2) er av liknene type Bruker jeg bukse, så bruker jeg sånn baggy Jaaaa til jakkeshopping! når kan du? så koselig middagsdate! jeg fikk inntrykk av at dere virket skikkelig nyforelska jeg hvilket verksted er dette da!? makan til tulle-verksted! håper du sier klart ifra til dem hva du synes! (og at du får jobben gjort en gang til helt gratis! for det burde du..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 22. april 2013 Forfatter #312 Del Skrevet 22. april 2013 Jeg kan til helga i hvertfall. Sånn hvis ikke jeg drar til mamma da. Vi er ganske kosemosesukkersøte faktisk. Sånn at det til tider kan bli kvalmt for andre. Men vi er bare innmari glad i hverandre, og veldig takknemlige for å ha hverandre. Han er ganske super skjønner du. Han er kjempeflink til å gjøre husarbeid, flink til å lage mat, romantisk, snill, omtenksom og kjempekjekk. Også er han smart OG morsom. Jeg lo så høyt på restauranten at folk snudde seg. De smilte godt da, for de skjønte at det bare var den kjekke mannen som var morsom og søt. Det er noen fordeler med å gifte seg fort, og det er jo blant annet at man er nyforelska enda året etter man har gifta seg. Huff... Angående bilen så vet jeg liksom ikke. Det var pappaen til HerrCindi som ordna avtalen med verkstedet, så jeg har liksom ikke lyst til å lage bråk. Men jeg er misfornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 23. april 2013 Forfatter #313 Del Skrevet 23. april 2013 Gudd møøøørning!!! Jeg er våken OG opplagt! Jeg elsker det! (små gleder i hverdagen. hihi!) Dagen startet fantastisk! (for min del) Jeg og bestevenninna mi (bilen) hadde en deilig start på dagen. Etter å ha vært atskilt en uke, så kom jeg opp mordors trapper (trappa utenfor leiligheten vår er seriøst drøy) og så gliset stå og koooose seg i sola. Hun smilte fra øre til øre over gjensynsgleden og malte som en katt hele veien til jobb. Jeg gråt en liten skvett over at vi snart skal skilles ad. Vurderer sterkt å kjøre på harrytur i helga bare for å få en langtur med henne. (ja, jeg har nok litt separasjonsangst nå fordi jeg vet det er en muuuuulighet for at hun forsvinner snart og blir erstattet med bussen. eller værre, en passat.) Btw: Til dere som ikke visste det --> det er en butikk på nordbysenteret som er to diiie for! Den heter "the new yorker" og har alltid vilt mye tøft undertøy og noen ganger noen skikkelige gullkorn av noen topper. Nå vet du det. Stakkars mannen min hadde ikke en like trivelig morgen. Ikke noe kos å få en telefon om morgenen som ender i krangling. Så jeg var flink kone og nusset og koste litt ekstra på han, og minnet han på at han er et suuuupert menneske, og at det ikke er så lett alltid å forholde seg til mennesker som ikke har samme sosiale verktøykassen. Jeg håper hjertet hans fikk det litt lettere før han forlot leiligheten. Pelsklingen min. <3 Nå skal jeg begynne å skrive på en rapport som skal til kommunalsjefen. Kjenner at fallhøyden er stor. Man får brått litt prestasjonsangst. Men får bare sette i gang. Er vel en grunn til at man har blitt valgt ut til å skrive denne rapporten da Ha en fin dag kjære dere! Hilser fra knøttalita også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 23. april 2013 #314 Del Skrevet 23. april 2013 Men Cindi, The New Yorker har vi i Tønsberg også! Kom på besøk til meg og Fie en dag, også kan vi dra på shopping! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 23. april 2013 Forfatter #315 Del Skrevet 23. april 2013 Men Cindi, The New Yorker har vi i Tønsberg også! Kom på besøk til meg og Fie en dag, også kan vi dra på shopping! Ææææææh!! Lykke!!! Da er det avgjort! Noz! Jakkeshoppinga blir i Tønsberg! Vi tar en roadtrip en dag det er sooool (må ha caben åpen må skjønne!!) og drar på jakkeshopping. Er det èn plass de kan ha en kul vårjakke må det jo være The New Yorker! Miiiih! Jeg eeelsker den butikken! Kanskje jeg finner en gravid-vennlig bikini også. (muuuulig at HerrCindi ikke er like ivrig på at jeg bruker pengene på shopping akkurat nå, som jeg nettopp fikk megaregning pga bilen. Meeeeen. èn liten jakke kan da ikke skade?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 23. april 2013 #316 Del Skrevet 23. april 2013 Du trenger da jakke! kom kom kom, så får dere hjemmelaget brød, og masse kjærlighet :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 23. april 2013 Forfatter #317 Del Skrevet 23. april 2013 Både brød og kjærlighet høres flott ut. Det ser ut til at han ikke blir pottesur hvis jeg kjøper meg jakke likevel. Han ringte nettopp med gladnyheter angående bilregninga nemlig. Vi slipper VELDIG billig unna. Så da kan jeg legge vekk penger til ferieturen vi skal på i mai, oooog så kan jeg kjøpe jakke. (ikke dyr jakke, men en jakke ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 23. april 2013 Forfatter #318 Del Skrevet 23. april 2013 Herregud. Hormoner!! Det er til å bli sliten av. Nå bikket jeg brått over til å blir skikkelig hormonell og sur. Har vært i kjempehumør, og nå vil jeg bare gå hjem. Ble dritsur faktisk. Skulle ikke så mye til heller, så merker at lunta er kort. Jobber med en rapport, og hun jeg samarbeider med kan fa*n meg ALDRI. Det er jo ikke samarbeid når jeg gjør ALT. Og nå klagde hun "to uker er alt for kort frist. urealistisk." JEG hadde klart å gjort det på to dager. Hva faen to uker?? ARRRgggghh! Møkkakjærring. Hormonene raser! Kunne trengt en is, og en klem. Snart ferdig på jobb?????? Snart??? Vil-hjem-nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 23. april 2013 #319 Del Skrevet 23. april 2013 alle først; en gooood kos og en nuss på Cindisøtingen! Jeg vet VELDIG godt hvordan det er å skulle samarbeide med noen som ikke gjør en dritt... 3/4 ganger så har jeg endt opp med å gjøre 97% av hele gruppearbeidet nå på vernepleien.. Har sagt ifra til dem også, men det hjelper lite når visse på gruppa er stokk dumme.. Ikke vær redd for å si fra Cindi! ..Be hun skrive resten eller noe, om du har skrevet halve.. The New Yorker ja- den butikken har jeg faktisk vært i noen ganger, men jeg har aldri funnet noe der jeg? ikke noenting som jeg nesten en gang har likt, men kanskje jeg bare har hatt veldig uflaks da Roadtrip til Tønsberg hadde vært superstas uansett!! Er ManneCindi glad igjen? ...Og Cindi selv selvfølgelig? ... Har dere gjort hverandre glade montro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 24. april 2013 Forfatter #320 Del Skrevet 24. april 2013 Ååååh Gode du! Det ække lett å være hormonell assååå. Jeg har bestemt meg for å skrive min del, også skal jeg nekte å skrive mer. Bare fordi jeg gjør ingenting godt ved å gjøre jobben hennes også. Har sagt ifra til sjefen for gruppen at jeg ikke skriver hele rapporten alene, og at jeg forventer at når man melder seg inn i en gruppe på et slikt nivå, så forventer jeg at man har satt av tid til å arbeide og til å overholde sine forpliktelser. Han var enig. Jeg har handlet mest undertøy på The New Yorker. Har blitt en topp av og til, også har jeg en veldig søt vest derfra. Men undertøyet er best. Når jeg tenker meg om blir det kanskje vanskelig å finne undertøy der nå... Siden 75G begynner å bli for lite for meg allerede nå. Hun skulle gi meg 70H, men jeg sa at jeg trenger faktisk noooe å gå på i bredden, for regner med at jeg ikke er like heldig som jeg har vært til nå, og at jeg ikke blir noe feitere. Etter jeg kom hjem innså jeg at jeg var litt kjapp... Burde ha gått opp enda en størrelse, til 75H, fordi det er AKKURAT så de holder seg innafor. Er innmari spent på hvor dette skal ende. Glamourmodell-Cindi Niennas sa at det ikke passet med besøk før neste uke. Så da blir det ikke noe til helgen. Jeg melder deg jeg Noz ManneCindi virker glad igjen. Han hadde hatt en tøff dag, fordi den startet så ille, men han sa at når han så meg så ble han såååå glad igjen. Også satt han et par timer og stirret meg dypt inn i øynene og sa at han syns jeg var så ekstremt pen i går. Han er herlig da! Selv om jeg blir litt skremt av og til. Hahahah!! Han bare: "øynene dine bare tar meg med en gang!" Seriøst. Vi er gift. Skjønne mannen. Så, Cindi ble glad igjen også. Han er jo en humørspreder. Også lagde han en kjempegod salat til middag i går. Da ble Cindi ekstra råfornøyd. I dag har jeg hjemmedag. Skal snart kle på meg og hente sykemeldinga mi, også må jeg kjøpe mere folat. Gikk akkurat tom. Hvor kjipt er det ikke å gå tom når det er 1,5 uke igjen å gå på de? Det er jo sånn 100 tabletter i en pakke, og jeg trenger bare 10. Får gi resten til søstern, hun skal nemlig begynne å prøve på nr 3 snart. Da kan forhåpentligvis jeg være den som er i knallform, mens hun er kvalm hele tiden. SOM jeg gleder meg til å få kveldene tilbake. I går var jeg så kvalm, og gulpa meg gjennom hele kvelden. Slitsoooomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå