Gå til innhold

Cindi rocker mammatilværelsen, eller noe sånt :P

Cindi

Anbefalte innlegg

Vil bare anbefale http://shop.boobdesign.com/en/product/492/maternity-treggings#filter-3 denne buksen :) Jeg hadde to som jeg brukte hele svangerskapet. Utrolig myk og behagelig, men også fin og passer til alt.

Tusen takk!!! Kjempebra tips. Vil jo gjerne ha en bukse som ser normal ut også. Denne så jo helt vanlig ut. Hvordan er størrelsen? Usikker på om jeg skal ha small eller medium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Update 9+5:

I dag har jeg møtt en venninne av meg som bor i London. Hun som sang i bryllupet mitt :) Hun er så nydelig! Verdens herligste jente altså! Så morsom og sjarmerende! Og endelig fikk jeg møtt kjæresten hennes fra London. Han var også skikkelig morsom og sjarmerende! Flott par. :D Vi dro til Aker brygge og spiste på TGI Fridays. Det tok en time før vi fikk maten, fordi de rotet bort bestillingen vår. Da vi endelig fikk maten var jeg så sulten at jeg slukte det i meg, og så ikke før jeg var nesten ferdig at kjøttet i burgeren var litt rosa(!!!!). Ble dritnervøs. Så nå kommer jeg til å gå rundt og ha småpanikk over at jeg har fått i meg baskelusker. Har vært skikkelig dritdårlig resten av dagen, og bare ligget i senga. Men har jo vært dritdårlig i to mnd nå, så inget nytt... Kvalmen er skikkelig ille, og i natt lå jeg våken heeeele natten og vrei meg. Dustekvalme!!

Herr Cindi klarte å forsnakke seg til moren til barnet hans, så nå vet hun at vi venter barn. Han ba henne ikke si noe til ungen enda, håper hun klarer det. Vil jo gjerne at det er jeg og Herr Cindi som forteller det. Vi vil ikke si noe før etter UL i uke 13. Vil ikke risikere noe i forhold til henne. Hun er så liten enda... Har ikke noe godt av å få nyhetene hun har ventet SÅ intenst på, for så å få kontrabeskjed etterpå.

Nå er jeg alene hjemme. Mannen er på kino, og jeg har sååå lyst på iskaffe!!! Også har jeg ikke bil! Faen... Nå ble jeg påminnet det... Må ut med 5000 kroner for bilen... Jeg skal jo selge den!! Urk!!! Det er jævlig kjipe penger, som vi kunne brukt på ferie....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Niennas kunne vel ikke i morgen- var det ikke sånn da? :(

Iskaffe er sååååå godt!! skulle ønske at jeg kunne leve på det! :sikle:

Liker du de fra tine?

så godt å høre at dagen ble så bra!

og det med kjøttet- det går nok helt sikkert bra det også!

Det har tross alt lettest for å gå bra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen har jeg i tillegg dobbeltbooket meg :fnise: Hvis ikke venninna mi kommer, så skal jeg møte FruN. Men JA! Helgen :jepp: Skal høre om Teita vil være med, men hun er jo litt kæppa for tiden (mtp operasjonen), så vi får se. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niennas kunne vel ikke i morgen- var det ikke sånn da? :(

Iskaffe er sååååå godt!! skulle ønske at jeg kunne leve på det! :sikle:

Liker du de fra tine?

så godt å høre at dagen ble så bra!

og det med kjøttet- det går nok helt sikkert bra det også!

Det har tross alt lettest for å gå bra :jepp:

Jaaa! Jeg elsker de fra tine! De er så gode!! Nom nom nom! Har så lyst på! Skulle kjøpt en sånn stoooor literpakke med iskaffe fra butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen har jeg i tillegg dobbeltbooket meg :fnise: Hvis ikke venninna mi kommer, så skal jeg møte FruN. Men JA! Helgen :jepp: Skal høre om Teita vil være med, men hun er jo litt kæppa for tiden (mtp operasjonen), så vi får se. :)

Yeyy!!! Det blir kos!! Shopping og kafé! Håper Teita kan være med også. Blir en fin gjeng. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Update 9+5:

I dag har jeg møtt en venninne av meg som bor i London. Hun som sang i bryllupet mitt :) Hun er så nydelig! Verdens herligste jente altså! Så morsom og sjarmerende! Og endelig fikk jeg møtt kjæresten hennes fra London. Han var også skikkelig morsom og sjarmerende! Flott par. :D Vi dro til Aker brygge og spiste på TGI Fridays. Det tok en time før vi fikk maten, fordi de rotet bort bestillingen vår. Da vi endelig fikk maten var jeg så sulten at jeg slukte det i meg, og så ikke før jeg var nesten ferdig at kjøttet i burgeren var litt rosa(!!!!). Ble dritnervøs. Så nå kommer jeg til å gå rundt og ha småpanikk over at jeg har fått i meg baskelusker. Har vært skikkelig dritdårlig resten av dagen, og bare ligget i senga. Men har jo vært dritdårlig i to mnd nå, så inget nytt... Kvalmen er skikkelig ille, og i natt lå jeg våken heeeele natten og vrei meg. Dustekvalme!!

Herr Cindi klarte å forsnakke seg til moren til barnet hans, så nå vet hun at vi venter barn. Han ba henne ikke si noe til ungen enda, håper hun klarer det. Vil jo gjerne at det er jeg og Herr Cindi som forteller det. Vi vil ikke si noe før etter UL i uke 13. Vil ikke risikere noe i forhold til henne. Hun er så liten enda... Har ikke noe godt av å få nyhetene hun har ventet SÅ intenst på, for så å få kontrabeskjed etterpå.

Nå er jeg alene hjemme. Mannen er på kino, og jeg har sååå lyst på iskaffe!!! Også har jeg ikke bil! Faen... Nå ble jeg påminnet det... Må ut med 5000 kroner for bilen... Jeg skal jo selge den!! Urk!!! Det er jævlig kjipe penger, som vi kunne brukt på ferie....

Det går nok helt fint :) Skal jo VELDIG mye til for at det skal være skadelig! Så det syns jeg ikke du skal tenke på kjære deg :hug: Iskaffe ja!! NAM !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helgen sier dere?

Vi må dra med oss hjerterdam også!!!

har du funnet ut hvem hun er cindi? :ler:

Hihi! :fnise: Ja! Tok sin tid. Er treeeeeig. Husket til og med etterhvert avataren. Er ikke helt med om dagen. :P hjerterdam er også suuupervelkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok helt fint :) Skal jo VELDIG mye til for at det skal være skadelig! Så det syns jeg ikke du skal tenke på kjære deg :hug: Iskaffe ja!! NAM !!

Takk for det. Blir så bekymret for at noe skal gå galt.. Bekymrer meg halvt ihjel. Hvordan går det i din verden kjære deg? :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Blir så bekymret for at noe skal gå galt.. Bekymrer meg halvt ihjel. Hvordan går det i din verden kjære deg? :hug:

Skjønner bekymringene dine! Det er nok helt normal kjære deg :) I min verden går det bra faktisk :) Jeg håper bare på napp fra en ny jobb snart :D SÅ er det tipp topp :D I gang med pergobrett 2 og er veldig spent på denne PP. Om det ikke går denne mnd, så vil jeg ihvertfall få mer hjelp i Juni, for da skal jeg jo tilbake til gyno for å sjekke hvordan det går med cysten.. Håper bare den er borte og jeg slipper å operere den ut :) MEN den tid den sorg :) Livet smiler for det meste til meg for tiden, og jeg liker det :danse: :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, jeg vil og i helgen!

Men, jeg har mini og får kanskje TM-besøk, det veit jeg mer om i mårra.. Dvs mini vet jeg at er hos meg, det er han andre jeg er usikker på ^^

Har ingen planer lørdag på dagen, mulig en kanskjeplan en times tid i firetiden på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Der er du jo! :hoppe:

Det hadde jo vært stas om Fie og minidu også ble med da!

Og TM selvfølgelig.

Cindi skal jo ha med miniklumpenurket sitt, så dere andre bør også få ha det :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha! Er innmari vanskelig for meg å ikke ha med klumpelumpen. :fnise:

Lørdag funker helt fint for meg :) Når som helst i grunn. (Utenom på kvelden, for da spyr jeg :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner bekymringene dine! Det er nok helt normal kjære deg :) I min verden går det bra faktisk :) Jeg håper bare på napp fra en ny jobb snart :D SÅ er det tipp topp :D I gang med pergobrett 2 og er veldig spent på denne PP. Om det ikke går denne mnd, så vil jeg ihvertfall få mer hjelp i Juni, for da skal jeg jo tilbake til gyno for å sjekke hvordan det går med cysten.. Håper bare den er borte og jeg slipper å operere den ut :) MEN den tid den sorg :) Livet smiler for det meste til meg for tiden, og jeg liker det :danse: :danse:

Godt å høre du har det godt. Krysser fingrene for deg. Husk at de fleste cyster forsvinner av seg selv ;) Det går nok bra. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre du har det godt. Krysser fingrene for deg. Husk at de fleste cyster forsvinner av seg selv ;) Det går nok bra. :hug:

Det visste jeg faktisk ikke! Det var utrolig godt å høre :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det visste jeg faktisk ikke! Det var utrolig godt å høre :D

Har hatt en del cyster selv. Aldri måtte fjerne. De ble bare borte. Den ene var skikkelig stor også..

Søster har også hatt det. Mange som opplever det. Skremmende, men som oftest ordner kroppen opp selv.

Krysser fingrene. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...