Gå til innhold

Cindi rocker mammatilværelsen, eller noe sånt :P


Cindi

Anbefalte innlegg

Så spennende!! Snart skal du se at det er du som ligger og brekker deg med en cashewnøtt i magen. ;)

:bolledeig::icon_lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Calavi

Haha! Ikke så rart at du ikke ser noe. Den hvite klumpen midy i det sorte hullet er embryoet. :P

Woho, var jo den klumpen jeg trodde var embryoet og jo! :danse:

Håper snart kvalmen gir seg, Cindi :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan jeg skal overleve dagen i dag blir et mysterium. Først skal jeg til psykologen. Jeg har virkelig ingenting å snakke om mer. Jeg er gravid. Life is awesome.

Fikk tilbud om psykolog av fastlegen for å ha noen å snakke med når jeg prøvde å bli gravid. For å holde motet oppe. Men jeg rakk en time hos han, også ble jeg jo brått gravid. Og nå har jeg virkelig ingenting å si... jeg har det jo bare supertb. Bekymrer meg for lite og.. Vi fortsatte avtalen i tilfelle dette mot formodning nå ikke skulle gå veien. Tror jeg bare sier at vi kan avtale neste time i uke 13, og kanskje det blir siste.

Jeg kan jo ikke late som jeg har det kjipt. :P

Såååå skal jeg på PT time. @døden. Hvordan jeg skal overleve det blir et mysterium... Sist jeg trente bare spøy jeg. .

Og sååå er det kveldsvakt på jobb. Og jeg er jo definitivt mestdårlig på kvelden. Gudd løkk Cindi!!

Jeg stålsetter meg for en laaaaang dag og tar på sea bandsene i håp om at det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tøff du er som trener med PT selv om du er gravid. Jeg trener mye selv, men merker at jeg holder litt igjen nå som jeg vet at det skjer ting inni meg. Er ingen grunn til det, men er bare psykisk. PT'er kjører vel ganske harde opplegg eller?

Så sporty du er! :)

Håper du overlever kveldsvakt! Kjedelig å jobbe når man føler seg på sitt verste, men får krysse fingrene for at seaband funker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tøff du er som trener med PT selv om du er gravid. Jeg trener mye selv, men merker at jeg holder litt igjen nå som jeg vet at det skjer ting inni meg. Er ingen grunn til det, men er bare psykisk. PT'er kjører vel ganske harde opplegg eller?

Så sporty du er! :)

Håper du overlever kveldsvakt! Kjedelig å jobbe når man føler seg på sitt verste, men får krysse fingrene for at seaband funker!

Det er ikke så tøft med pt. Det var en time mer for å finne øvelser som er hensiktsmessige nå som jeg er gravid. Tok meg virkelig ikke helt ut. Vi bare endret litt på treningsprogrammet mitt. :)

Men jeg må innrømme at jeg var litt skeptisk... Hadde en ny trener i dag, da min trener hadde byttet turnus. Og noen av øvelsene var jeg litt skeptisk til. Jeg har hørt at man ikke burde trene benpress når man er gravid, men denne var den første øvelsen han satte opp..?

Jeg får se... Overlevde i alle fall timen, og snakket med en veldig hyggelig dame som jobber der som sa at jeg bare skulle nyte tiden nå, og kanskje heller fokusere på å gå turer i frisk luft dersom jeg klarte det fremfor å trene i studio, i forhold til å forebygge kvalmen jeg har. Og at jeg ikke burde trene for hardt. Hun fortalte mye om sitt eget svangerskap. Trivelig dame.

Er ferdig på jobb nå, og kan puste lettet ut over at jeg endelig kan slippe maska. Pjuh!

Vært mye kvalme i dag, men har kommet meg igjennom. TIL OG MED igjennom middagslaging. Jeg kommer IKKE til å spise fisk igjen med det første. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

er det på elexia du trener Cindi? evt Sats?

Oooog- hvor lenge er det til du skal fortelle venner og kolleger om cashewnøtta di? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det på elexia du trener Cindi? evt Sats?

Oooog- hvor lenge er det til du skal fortelle venner og kolleger om cashewnøtta di? :hoppe:

Sats. :) Det er leeeeeeeeeeeeeeeenge til. Hele fem uker!! Da har jeg vært på ultralyd, og er i trettende uke. Mulig jeg venter enda litt etter det også, pga jobben til mannen. Det går foreløpig veldig bra å ikke si det. Det eneste problemet er å måtte skjule sea bandsene, for jeg går egentlig alltid med oppbrettede ermer. Vanskelig å la vær å dra opp armene. Også er det jo kvalmen da.. Nå er jeg 50% sykemeldt ut uka, og hvis det fortsetter må jeg jo lyve på meg et eller annet.

Hehe, er ostepoppen oppgradert til cashewnøtt??? :fnise: Du er så herlig, Cindi :)

Det går på dagsformen :fnise: Ostepop lukter så ille! Haha! Den er jo vilt liten enda! Faktisk like liten som en cashewnøtt. Jeg ble sjokkert :P 1,3 cm var den på tirsdag. Stakkars, han er like kortvokst som morra si. :fnise:

Lille finnluggen tel ho mor.

I dag er jeg hjemme. Har enda ikke spist mer enn et par ritzkjeks, men har bestilt eple av mannen som er på vei hjem. Har gjort følgende i dag: lest Nemi.

Ja. Det var egentlig det. Guri så produktiv jeg er!! (For å være ærlig hoppet jeg over hundevakta, så jeg leste ikke hele bladet engang.)

Planen for resten av dagen: sutre til meg litt kos og omtanke av mannen. Spise et eple.

Tar igjen for aktivitetsnivået i går kan du trygt si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 uker fullgått, og vi entrer svangerskapsuke 9! Yeyy!!

:bolledeig:

Det føles fint å være i uke 9. Da virker det ikke som så ekstreme evigheter til jeg kan begynne å tro at dette faktisk holder på å skje. Selv om jeg nok statistisk sett har fire uker igjen med kvalme, oppkast og ekstrem tretthet, så er det godt å vite at det går fremover.

I dag våknet jeg med kviser!!! Det var faktisk krise. Hittil har jeg vært så glad for at det var den ene svangerskapsplagen jeg slapp unna. Har aldri hatt penere hud enn de siste åtte ukene, men nå har jeg FEM store kviser. Popp sa det bare, over natta. :sukk: Også vokser håret og neglene mine usaklig fort. Rekker ikke nappe ferdig øyenbrynene før jeg må starte på nytt nesten. Håper virkelig at kviser og sjenerende hårvekst er kort forbigående! Er mer enn nok å føle seg jævlig, hvis man ikke skal se ekstra jævlig ut i tillegg. Dobbeltsukk!

Så i dag er planen å nappe øyenbrynene igjen, barbere resten av kroppen, igjen. Også trenger jeg seriøst å gjøre noe med håret mitt, som er blitt litt hillbilly siste uka... Hårkur!!!

Tenkte jeg skulle somle meg til en tur på kjøpesenteret i kveld og kjøpe fransk manikyr neglelakk, så kan hvertfall neglene se sånn passe ok ut. De er faktisk mest irriterende egentlig, så lange de er blitt. Føles uhygenisk av en eller annen grunn. Jeg er nok mer for korte velstelte negler, men skal teste ut litt.

I går hadde jeg et følelsesmessig breakdown også. Begynte faktisk å hylgrine. Kan ikke huske sist jeg gjorde det sånn skikkelig, så det er tydelig at hormonene gjør meg ekstra sårbar. Lang historie kort: bestevenninna mi skuffa meg skikkelig. Hun har tre barn, så det er alltid jeg som drar til henne. Men nå skulle hun faktisk til området og være hele helgen, også hadde hun ikke tid til å komme til meg, fordi hun jo var invitert til de hun skulle til... Jeg ble jævlig lei meg. Jeg blir så skuffa når jeg føler at det kun er jeg som strekker meg, finner løsninger og stiller opp. Også får jeg ikke noe tilbake. Føles sånn nå i alle fall. Føles ikke som hun ser noe annet enn seg selv. Hun har ikke besøkt med EN gang etter jeg flytta for to år siden. Jeg besøker henne ofte.... Så jeg hulkegråt en god stund, før mannen min klarte å trøste meg nok til at jeg kom ut i stua igjen og så på film sammen med han. Av og til føles det som om mannen min er den eneste i verden som er villig til å ofre noen ting som helst for min del. Resten bare er der når det passer best for de selv. Det hadde ikke såret så mye hvis ikke jeg la så mye innsats i vennskap selv... Men jeg ofrer meg som regel alltid, og strekker meg langt for at de rundt meg skal være fornøyd.

Blæh. Dette ble langt likevel.

Jaja... Så helgen ble ikke så koselig som jeg hadde håpet på. Men jeg har fremdeles bolla i magen og mannen. Og forhåpentligvis gir kvalmen seg nok til at jeg får i meg litt taco i kveld.

God helg til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Cindi! Du skjønne vesen :klemmer:

Det du forteller om denne venninna di forstår jeg godt at er sårende...

Jeg hadde nok sippa selv jeg, selv uten å være gravid og full av hormoner..

Og desuten så synes jeg at hun skal få vite akkuratt dette som du skriver her...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

Jeg hadde reagert på nogen lunde samme måte jeg og, Cindi. Og jeg er langt i fra gravid.. Så klart er det trist når man føler at ens egen bestevenninne ikke stiller opp. I hvertfall om du har sett frem til denne helgen! Som Noz sier, så ville jeg nok også har fortalt det til hun. Kaan jo være at hun ikke tenker noe særlig over det...

Er jo veldig synd du ikke føler du har noen andre enn mannen din som ofrer noe, for det er jeg sikker på du har. Men så synes jeg det er så innmari koselig og lese om deg og mannen din også altså :) Virker som dere har det skikkelig bra sammen, og jeg er så glad for at dere endelig venter en lite cashewnøtt :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk søte dere. Dere er nå gode :hug:

Jeg har sagt til henne at jeg syntes det var dårlig av henne å ikke komme, når hun endelig hadde muligheten og var rett rundt hjørnet. Og at jeg ikke helt skjønte hvorfor hun ikke kunne komme på søndag før hun reiste hjem igjen. Men hun ser ikke noen andre enn seg selv tydeligvis... Hun bare dro hjem.

Jævlig skuffa.

Jeg hadde bestemt meg for å spørre henne om å være gudmor. For hun er jo egentlig min beste venninne. Men jeg ser jo, og har sett flere ganger, at hun er ikke noe flink til å se andre enn seg selv i situasjoner. Hvis du havner i en diskusjon med henne ser hun KUN seg selv, også er hun dårlig på å gi tilbake... Og hun ville aldri hatt mulighet til å prioritert å besøke meg og bebis så mye som man ønsker at en gudmor skal gjøre. Det ville blitt max 1 gang i skuddåret. Ellers måtte jeg besøkt henne.

Så jeg får finne noen andre... Veldig trist, men jeg ser ikke helt poenget med å gi henne den rollen når hun ikke kan fylle den.

Hun har ad/hd, men det gjør vel ikke at man er fullstendig blokkert for andres følelser? :sukk:

I helgen dro mannen meg med ut og vi gikk tur sammen med datteren hans ute i solen. De begynte å klage etter to minutter, så det var en herlig tur. Alvorlig talt. Jeg foretrekker å gå alene. :P Jeg saaaa at de måtte kle på seg mere, men ingen hører på Cindi. Kjipt for dere. :jolie:

Jeg har vært ganske sliten og irritabel i helgen, og merket at jeg helst bare skulle vært alene. Har nok vært litt preget av det som skjedde i forkant av helgen... Heftig hvor vilt man kan la seg irritere av og til.

Er ikke i det beste humøret, og egentlig litt sliten og lei. Blir sliten og irritert av det meste nå, og føler meg som en tikkende bombe. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å bli "koselig" igjen.

Hadde vel hjulpet om min aller beste venninne kunne brukt et millisekund på å være omtenksom overfor sin gravide venninne, istedetfor å være en egoistisk fjott. Hrmf...

Ja. Jeg er visst enda litt sur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi.. Jeg tror jeg er busted!

Virker som om folk "prater" på jobben nå. Ingen har spurt meg direkte, men en av jentene hadde spurt min nærmeste sjef (som er den eneste som vet noe) om det gikk bra med meg, fordi jeg hadde virket så blek og slapp i det siste. Også laaaangt ut i samtalen hadde hun spurt om jeg kanskje var gravid.

Også driver folk og ser på magen min! Jeg er ooooverbevist om at jeg ikke er paranoid! (haha!)

OG i dag så syns jeg kollegaen min hele tiden så veldig lur ut, og han fniste faktisk. Og jeg bare: "Hva er det??" Han: "Erhm... Nei. Ikkeno!"

Balle! They know!!!

Jeg tviholder på mitt. Ikke no baby her i gården. :ninja: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviholder på mitt. Ikke no baby her i gården. :ninja: 

Haha! Du er fin :D

Moro å lese om dine opp- og nedturer. Kjipe venner kan ha det så godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Hun har ad/hd, men det gjør vel ikke at man er fullstendig blokkert for andres følelser? :sukk:

Nope!! Jeg er veldig observang på andres følelser og desuten så bryr jeg meg

mer om andre enn jeg gjør om meg selv. ADHD får skylda for mye, men man kan ikke trekke direkte paralleller til mangel på empati, egostikhet og selvsentrethet.....

Oi.. Jeg tror jeg er busted!

Virker som om folk "prater" på jobben nå. Ingen har spurt meg direkte, men en av jentene hadde spurt min nærmeste sjef (som er den eneste som vet noe) om det gikk bra med meg, fordi jeg hadde virket så blek og slapp i det siste. Også laaaangt ut i samtalen hadde hun spurt om jeg kanskje var gravid.

Også driver folk og ser på magen min! Jeg er ooooverbevist om at jeg ikke er paranoid! (haha!)

OG i dag så syns jeg kollegaen min hele tiden så veldig lur ut, og han fniste faktisk. Og jeg bare: "Hva er det??" Han: "Erhm... Nei. Ikkeno!"

Balle! They know!!!

Jeg tviholder på mitt. Ikke no baby her i gården. :ninja:

hahaaa... vet du? det er faktisk en del man lett kan se at de er gravide :fnise:

kanskje du er en av dem? det er noe med huden og gløden/utstrålingen til enkelte altså.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha! Du er fin :D

Moro å lese om dine opp- og nedturer. Kjipe venner kan ha det så godt!

^^,) Godt å se noen leser skravleriene mine. Selv om det kanskje kan bli i ærligste laget. Frøken Venninne har jeg ikke snakket med siden helgen. Så nå er det ignoreringsfront på gang. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope!! Jeg er veldig observang på andres følelser og desuten så bryr jeg meg

mer om andre enn jeg gjør om meg selv. ADHD får skylda for mye, men man kan ikke trekke direkte paralleller til mangel på empati, egostikhet og selvsentrethet.....

hahaaa... vet du? det er faktisk en del man lett kan se at de er gravide :fnise:

kanskje du er en av dem? det er noe med huden og gløden/utstrålingen til enkelte altså.......

Jeg blir så frustrert over det, fordi hun kan være VERDENS morsomste og herligste menneske, og hun kan virkelig være den som skjønner meg best i verden. Og så kan hun være totalt egoistisk, selvsentrert og kjip. Det er så sårende...

Jeg aaaaaaner ikke om jeg ser ekstra gravid ut. Hun ene på jobben mente jeg var blitt så blek. :fnise: Tror ikke det helt er gløden folk snakker om. Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du vært på jobb i dag Cindi!?

Jeg er så spent på om det er noe nytt!

Var ikke på jobb i går. Har blitt sykemeldt 50% pga kvalmen. Var på jobb i dag da. Sliiiiiitsooooomt. Brukte evigheter på å fikse meg i morges, fordi jeg var så dårlig. Trodde aldri jeg skulle holde ut dagen. Jeg kom meg igjennom, men bare så vidt.

Meeeeeen: bæsj, promp OG tiss!!

Jeg har vært så paranoid i det siste. Var overbevist om at hele jobben visste om graviditeten, spesielt nå som jeg er sykemeldt. Såååååååeh.... Under veiledningen i dag, så fikk jeg spørsmål om hva jeg skulle gjøre til høsten, og da svarte jeg: " altså.. Som de sikkert har skjønt så skal jeg være mamma til høsten..."

De hadde ikke skjønt det!!!!!!!!!! Det var bare jeg som var paranoid!! Faen!! Jeg kunne holdt det hemmelig leeeenge til!!

Så da var den jæskla katta ute av sekken. Var bare to av de ansatte tilstede under veiledningen da, siden halvparten hadde tannlegetime etc i dag. OG vi har taushetsplikt under veiledningen, så forhåpentligvis holder de kjeft.

Seriøst, føler meg dum. Jeg var overbevist om at de visste det. Så feil kan man ta.

Well well... I morgen er det starten på uke 10. Yeyyy for tosifret uketall!!!

Mannen min gjorde et monumentalt dårlig valg av pålegg da han handlet i går. Han kjøpte et ekkelt syltetøy jeg aaaaldri har likt. Fersken og no. Æsj! Og nugatti. Saklig. Jeg som ikke takler sjokolade om dagen.

Så jeg dro på butikken selv i dag. Resultat: Noras rørte jordbærsyltetøy fra frysedisken, Synnøve lett gul ost ooooog banos!! Syltetøyet og osten har jeg planer om å kombinere. Muligens med en vaffel. Banosen er allerede inntatt. Jeg takler ikke kjøttpålegg, eller forøvrig noe av pålegget vi har hatt hittil, så får håpe dette duger.

Så utdate på gravide Cindi sin "liker av mat" liste: brytebrød med smør, banos, eple.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...