Gå til innhold

Cindi rocker mammatilværelsen, eller noe sånt :P

Cindi

Anbefalte innlegg

Gjest Inggolf

Nooooz! :-D <3 Godt å se deg!! Jeg syns det var lurest i verden. Dødskjedelig her uten deg.

Skal så klart gi full oppdatering i morgen. Nå ligger jeg rett ut med kvalme. Skriver på mobilen nå. Full update i morgen ;)

søtingen!! :klemmer: ..som jeg sa til deg, så har jeg ikke klart å holde meg unna denne dagboka di selvom jeg var sletta!

Lykke til i morgen kjære deg!

det kommer til å gå så bra!

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

søtingen!! :klemmer: ..som jeg sa til deg, så har jeg ikke klart å holde meg unna denne dagboka di selvom jeg var sletta!

Lykke til i morgen kjære deg!

det kommer til å gå så bra!

Godt å ha deg tilbake! :kose: Virkelig ikke det samme uten deg.

Vil gjerne følge deg Cindi :)

Lykke til hos legen i morgen :)

Så koselig! :laugh:

Lykke til i morgen!!! :D

Nå er det bare 1 time igjen til legetimen. Jeg merker at jeg grugleder meg. Hva kommer jeg til å få se? Får jeg virkelig se om det går bra? Tenk om vi ikke ser noenting?

Og HVOR ekkelt kommer det ikke til å bli å få et ultralydapparat fullt av glidemiddel oppi rattatattaen.

*grøss*

Det er en blanding av fryd og skrekk nå. Blandet med kvalme selvsagt. Har vært kvalm i hele dag (som vanlig) og sittet på møte i 4 timer med ledelsen og snakket om viktige ting som brått ikke kjentes så viktige når jeg kjente trangen til å løpe på do ble sterk. Sitat Cindi: "Joda... MMhmmm... Jeg er enig med hun." Det tok KAKA da sidemannen tok opp en brødskive med paprika på. Da brakk jeg meg litt. Måtte diskret holde for nesa. Så ut som om jeg tenkte på noe skikkelig alvorlig. "mmhmmm... enig... dette er et stort dilemma" *brekke seg*

Sånn har påsken også vært, i korte trekk. Har brekt meg og ligget på sofaen og sutret. Vært enormt dårlig. Den ene dagen klarte jeg faktisk ikke å gå på kvelden en gang. Hadde så vondt at jeg bare sto stille bøyd over kjøkkenvasken i et kvarter mens jeg kaldsvettet. Kom meg til slutt i seng.

Guri så herlig det er å lage et menneske. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Og HVOR ekkelt kommer det ikke til å bli å få et ultralydapparat fullt av glidemiddel oppi rattatattaen.

*grøss*

GANSKE! :ler:

det er synd å lese at du er så dårlig Cindi, men heldigvis så kommer det noe så ubeskrivelig godt ut av dette, at alle vondter og plager blir plutselig enda mere verdt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Owæææææææææh!!! Gruuuer meg! @venteværelset

neeejda kjære deg.. det går så bra!

om det er staken oppi der du gruer deg til (:eeeh: heheee) så er det

bare mest ubehagelig fordi den er så kald. Og hard... (ikke penis-hard, men

bordbein-hard) Men det gjør langt ifra noe som helst vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Bordbeinhard, Noz?! Wtf?! :P

Lykke til, Cindi!

hahahaaa- ikke prøøøøv å kom her å fortell meg at du aldri har stappa

et bordbein opp i go`sakene!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha!! Bordbeinhard! :skratte: Dere er da herlige jenter! *flire*

Jeg slapp å få et bordbein oppi rattatattaen!!! :skya:

Takk og loooooov!

Vi tok utvendig ultralyd. Flaks at jeg bare hadde tatt av meg skoene da legen sa "du trenger ikke ta av deg noe altså.." :fnise: Hadde vært innmari flaut om jeg brått lå der med hele godtedisken ute...

Det ble altså utvendig, men det gjorde ikke at vi ikke fikk sett noe. Å nei du! Vi fikk se lille cheese doodle! :rodmer: Må innrømme at den lignet mest på en cashewnøtt, og litt på en drue på et punkt. Men da jeg studerte bildene etterpå så jeg helt klart likheten med snusmumrikken. :Nikke: Lille snusmumrik hadde til og med et fint klart bankende hjerte! Til og med mannen min så det. Det var heeeelt absurd. TENK at jeg har en liten cashewnøtt med hjertefunksjon inni meg, as we speak. Særest!!

Jeg fikk en perm med masse papirer, en bok som heter "gravid for første gang" også har han sendt papirene mine ti ABC-klinikken. Har fått ny time i uke 13. Da skal vi ta masse tester, også skulle jeg visstnok ha med urinprøve og veie meg. Må jeg virkelig ha med urin i en kopp? Kan jeg ikke tisse hos legen? Og hvorfor veide han meg ikke i dag? Nå veier jeg jo enda akseptabelt lite. :fnise:

Jeg skal få se knøttet i uke 13 også. <3 Såååå glad for det!! Jeg grinte nesten litt når jeg skjønte at det var 10 uker til neste gang jeg skulle få se h*n. Men så sa legen "så tar vi noen tester, også ser vi om vi klarer å se litt mer action der inne." Cindi bare: :laugh:

Mannen var med, og jeg tror han var ganske stolt over at han faktisk klarte å se at hjertet banka. Han var forberedt på å lyve. Hehe! Fine mannen min.

Fiiine fiiiine lille knøtt i magen. :hjerte: Fikk bekreftet ut i fra størrelsen at jeg er 7 + 4 i dag.

Fikk med meg bilde. Seeee! ----->

(okey, jeg skjønner at ingen andre enn jeg kan se noe. Hahaha!)

post-36808-0-34329700-1364914411_thumb.j

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå så bra å høre :D Der ser du, ingen ting å grue deg til :D Skjønner dere begge må være i ekstase nå :D Dette fortjener dere så innmari :D :danse: :danse: :danse: :danse: :hug: :hug: :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

Så bra det gikk fint hos legen, Cindi :danse: Godt du ikke fikk et... ehh bordben opp i jahh.... :fnise:

Jeg ser ingenting på bildet, men det betyr ikke at det er noe mindre stas av den grunn :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå så bra å høre :D Der ser du, ingen ting å grue deg til :D Skjønner dere begge må være i ekstase nå :D Dette fortjener dere så innmari :D :danse: :danse: :danse: :danse: :hug: :hug: :hug:

Takk søte du! :hug: Det var veldig godt å gå vite at alt går bra. Spesielt siden jeg har vært så vilt dårlig i det siste. Det hjelper på humøret å vite at knøttet trives og vokser selv om jeg har det fælt.

Skulle du begynne på pergo nå? Krysser fingrene for deg! ! :hug:

Endret av Cindi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra det gikk fint hos legen, Cindi :danse: Godt du ikke fikk et... ehh bordben opp i jahh.... :fnise:

Jeg ser ingenting på bildet, men det betyr ikke at det er noe mindre stas av den grunn :blomst:

Haha! Ikke så rart at du ikke ser noe. Den hvite klumpen midy i det sorte hullet er embryoet. :P

Endret av Cindi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY for Cindi og mannen! :hoppendeglad:

Dette er fantastiske nyheter!

Det hele blir liksom så mye reelt når du har sett den...

Jeg gleder meg så mye på deres vegne!

Og vet du Cindi? Gå på apoteket å kjøp deg urin-glass du.. visste du ikke at det fantes? :fnise:

Det får du kjøpt helt likedan som du tisser i hos legen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Tenk at du skal få deg en sånn her a Cindi :rodmer:

1073838-10-1307374423021.jpg

Jeg vil også ha eeeeeeen!!!

Kan du produsere en til meg også!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY for Cindi og mannen! :hoppendeglad:

Dette er fantastiske nyheter!

Det hele blir liksom så mye reelt når du har sett den...

Jeg gleder meg så mye på deres vegne!

Og vet du Cindi? Gå på apoteket å kjøp deg urin-glass du.. visste du ikke at det fantes? :fnise:

Det får du kjøpt helt likedan som du tisser i hos legen..

Hihi! Tenk å gå rundt på jobben med et glass tiss i veska :P hahaha!! Sjarmerende. :fnise:

Ja, det blir brått litt mer ekte når man har sett et bankende hjerte inni kroppen sin. Kjempesært! Og så herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk søte du! :hug: Det var veldig godt å gå vite at alt går bra. Spesielt siden jeg har vært så vilt dårlig i det siste. Det hjelper på humøret å vite at knøttet trives og vokser selv om jeg har det fælt.

Skulle du begynne på pergo nå? Krysser fingrene for deg! ! :hug:

Skjønner det var beroligende :) Ja begynte på pergo i starten av mars, så nå venter jeg bare på å se om det har hatt noe innvirkning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha eeeeeeen!!!

Kan du produsere en til meg også!?

Du kan få leke litt med min. Jeg sa nettopp til mannen min at jeg tror dette blir et lykkelig enebarn. :fnise: Jeg har kastet opp siden jeg kom hjem fra legen. Var nesten litt skuffende at det ikke var masseproduksjon. Jeg hååååååper kvalmen går over snart.

Vet du!! Den bamsedrakta finnes i babyrosa også! Og hvit! Iiiisbjørnbaby! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det var beroligende :) Ja begynte på pergo i starten av mars, så nå venter jeg bare på å se om det har hatt noe innvirkning :)

Så spennende!! Snart skal du se at det er du som ligger og brekker deg med en cashewnøtt i magen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...