Guybrush Skrevet 3. april 2013 #123 Skrevet 3. april 2013 Har du prøvd bachata? Kizomba blir litt mye synes jeg (Avatar ja) Yellow flash! Jepp, salsa og bachata det stort sett går i hittil. Men var gøy å prøve noe nytt også Var endel røde fjes og latter da vi begynte
Gjest .-L-. Skrevet 3. april 2013 #124 Skrevet 3. april 2013 Hehe, ville prøvd west coast sving også Det er ganske gøy og kul musikk. Så slipper man å føle at man har løpt marathon slik man gjør i boogie sving..
Guybrush Skrevet 3. april 2013 #125 Skrevet 3. april 2013 Hehe, ville prøvd west coast sving også Det er ganske gøy og kul musikk. Så slipper man å føle at man har løpt marathon slik man gjør i boogie sving.. Min bror har holdt på med det. Ser unektelig morsomt ut - mange likhetstrekk med LA-Salsa Men selv har jeg mest lyst til å lære Lindy Hop :D
Gjest -Ninni- Skrevet 3. april 2013 #127 Skrevet 3. april 2013 (endret) Men selv har jeg mest lyst til å lære Lindy Hop :D Lindy Hop! Finnes det steder man kan lære det? Endret 3. april 2013 av -Ninni-
Guybrush Skrevet 3. april 2013 #128 Skrevet 3. april 2013 Lindy Hop! Finnes det steder man kan lære det? Iallefall her i byen - minst to klubber
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå