Gå til innhold

Rollespill: Vær din avatar!

Fremhevede innlegg

Gjest LilleLovely
Skrevet

FOR EN HELG. Søndagsmiddag i går med elgstek og greier, men får jeg noe? NEI. Han dusten ved siden av meg fikk avskjæret, fordi han er så "søt". Hrmfr. Sulten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hmmf .. hvorfor får jeg aldri komme i fine te-selskaper? :dry:

Endret av Rumle
Skrevet

Akk, skjebne! Ubeskrivelig er den smerte jeg må gjennomgå for hver simple dagligvare disse fehodene ikke klarer å huske selv. Det gir dem visst en slags syk glede hver gang de gjennomborer min sarte korkhud med sylskarpe nåler.

Gjest LilleLovely
Skrevet

Lurer på om korktavler smaker godt?

Skrevet

You know what I like about people? They stack so well.

Gjest chariot
Skrevet

They said I didn't have a soul

so I took theirs :)

Skrevet

«For når man er en Bjørn med Bare Liten Forstand, og man tenker på Ting, så er det ofte at Tingen kjennes mye lurere ut når den er inni deg enn når den kommer ut og andre kan se på den»

Skrevet

Lurer på om korktavler smaker godt?

*Henger veldig stille*

Gjest LilleLovely
Skrevet

*Henger veldig stille*

*Er litt overvektig, klarer ikke hoppe opp til korktavlen. Søren, er suuulten. Oh, en matbit på gulvet. Takk til småunger som griser ved frokostbordet. Spise før Blondie kommer..mm.*

Gjest LilleLovely
Skrevet

Klirr, klirr ..

Hva var det? Nøkler? Kommer noen hjem? Eller var det...en tallerken, med mat i? Eller kanskje en kopp med melk... :wow:

Skrevet

ja, står nå her å henger. Det er jo faktisk bilde av meg, så det er ikke så mye å si på det.

Skrevet (endret)

Er det noen som er dumme nok til å be meg slukke sigaretten min? *lader armbrøsten*

Endret av Anoia
Gjest Animula
Skrevet

Jeg triumferte! Æddabædda Polyfemus, jeg er på vei opp til gudene for min del!

• Liker 1
Skrevet

Blir "gøy" å virkelig prøve ut intimitetsgrensa ved å prøve Kizomba imorgen.....litt småskeptisk.

• 3 uker senere...
Skrevet

Blir "gøy" å virkelig prøve ut intimitetsgrensa ved å prøve Kizomba imorgen.....litt småskeptisk.

hvorfor skal du prøve ut intimitetsgrensa ved å prøve Kizomba imorgen?

Hva er det?

Skrevet

hvorfor skal du prøve ut intimitetsgrensa ved å prøve Kizomba imorgen?

Hva er det?

Fordi jeg driver på med salsa og var på kurs den helga :) Og fordi det er en utrolig intim dans - man skal stå så tett inntil at man styrer med overkroppen og lårene og skal stort sett ha kontakt hele tiden. Kalles gjerne senegalsk tango. Blanding av litt forskjellig. Rimelig nytt i Norge.

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Har du prøvd bachata? Kizomba blir litt mye synes jeg :P(Avatar ja) Yellow flash!

Endret av .-L-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...