Gå til innhold

Rollespill: Vær din avatar!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er dette daaa? Heliumballonger? I en pastell tilværelse? Over Paris? Iiiiiik!! Den brownieskaka der altså....

Skrevet

FUCK! Seriously?! It's like you're photoshopped!

• Liker 1
Skrevet

If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot right now! Okay? Alriighhhht!

Skrevet

Ikke sant, Pus? Vi er verdens beste venner!

Skrevet

Voff voff (sofistikert bjeffing).

Skrevet

It's my first time. Be gentle. :P

Skrevet

What's sticking into your foot is a steel-tipped four-inch stiletto heel, the most dangerous footwear in the world. Now I know what you're thinking. Could she push it all the way through to the floor?

Skrevet

zzzzzzzzzzzz,,,,,,hrrmmmph!!?

Gjest LilleLovely
Skrevet

Jazzå jazzå her var det mange.... hva skal dere avatarer til sommeren da? Tekola skal sikkert besøke familien i Australia men hva med dere andre?

:smoke:

Skrevet

Jeg skal finne meg en herlig plass i skyggen, ta av meg skjerfet, bytte brillene med solbriller, og kooooose meg.

Skrevet

Gjør rent før mannen min kommer hjem og tar meg bakfra.

• Liker 3
Gjest Skogmann
Skrevet

Fliink hund! Skal du være med å fange litt bever? Ja!? Skal vi skyte bever?? dudududuud..kom da!

Gjest Skogmann
Skrevet

Pelsjegerlogg 1;

Vinden uler utenfor steinhytta. Min gode venn, indianeren løpende fot, er ute og sanker ved. Selv har jeg inntatt kjær posisjon i godstolen, dvs en skinnfell lagt ovenpå en favn med ved. Det knitrer i ovnen og fra gryta lukter det nytrukket storørret. Livet kunne langt på vei vært verre.

• Liker 1
Skrevet

Jazzå jazzå her var det mange.... hva skal dere avatarer til sommeren da? Tekola skal sikkert besøke familien i Australia men hva med dere andre?

:smoke:

Jeg skal nok løpe mye. Livet mitt består av veldig mye løping. Og reising selvfølgelig, men reiser gjerne til litt underlige stedet.

Og jeg kommer nok til å redde verden og universet noen ganger og.

Gjest LilleLovely
Skrevet

Pelsjegerlogg 1;

Vinden uler utenfor steinhytta. Min gode venn, indianeren løpende fot, er ute og sanker ved. Selv har jeg inntatt kjær posisjon i godstolen, dvs en skinnfell lagt ovenpå en favn med ved. Det knitrer i ovnen og fra gryta lukter det nytrukket storørret. Livet kunne langt på vei vært verre.

Wow, liker slike tøffe ekspedisjonsmenn. Føler meg så liten og lovely i forhold.

Gjest Skogmann
Skrevet

Wow, liker slike tøffe ekspedisjonsmenn. Føler meg så liten og lovely i forhold.

Vil du bli med meg hjem og se på pels-samlingen min?

Gjest LilleLovely
Skrevet

Vil du bli med meg hjem og se på pels-samlingen min?

Yey, klart det! :rosaengel: Har du isbjørn? Har du skutt den selv? Spiser du isbjørn når du er på ekspedisjon? Blir du syk av det? Har du mistet noen av dine menn noen gang? OMG-OMG. :duskedame:

Gjest Bandit
Skrevet

Oh I love your suits. It must have been a bitch to get a 68 Extra Fat and a 12 Dwarf.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...