Gjest Badebuksa Skrevet 7. mars 2013 #81 Skrevet 7. mars 2013 Jeg tror jeg må stemme rødt.. nei, vent.. blått passer kanskje best for en badebukse? Rødt blir litt i meste laget? Litt for skrikende? Har de noen valgsnorer eller godt syarbeid å komme med disse politikerne da? Jeg kan kanskje true med å være litt ekstra stram neste sommer om de ikke holder valgløftene sine.
Edna Mode Skrevet 7. mars 2013 #82 Skrevet 7. mars 2013 Avatarer! siden det er valgår: Hva er galt med dagens samfunn, hva er dine fanesaker? Hva stemmer du og hvorfor? Politicians? Their words are useless! Gobble-gobble-gobble-gobble-gobble! Too much of it, darling, too much!
Lutetium 71 Skrevet 7. mars 2013 #84 Skrevet 7. mars 2013 Noen som vet hvor Gud blir av? (Jada, uransakelig og alt det der, men lell)
Gjest LilleLovely Skrevet 8. mars 2013 #85 Skrevet 8. mars 2013 (endret) Noen som vet hvor Gud blir av? (Jada, uransakelig og alt det der, men lell) Skulle gjerne hatt Gud her, har noen spørsmål til haa...huu..den...it? edit:leif Endret 8. mars 2013 av LilleLovely
Gjest LilleLovely Skrevet 8. mars 2013 #86 Skrevet 8. mars 2013 (endret) I want to. I mean, If you want to... Hah! Endret 8. mars 2013 av LilleLovely
Gjest Bandit Skrevet 8. mars 2013 #87 Skrevet 8. mars 2013 Skulle gjerne hatt Gud her, har noen spørsmål til haa...huu..den...it? edit:leif Svaret er "JA". Behøver ikke være Gud for å vite det!
Gjest Bandit Skrevet 8. mars 2013 #88 Skrevet 8. mars 2013 I mean, If you want to... Hah! Tsk, tsk... feil rekkefølge det der gitt...
Gjest LilleLovely Skrevet 8. mars 2013 #89 Skrevet 8. mars 2013 Tsk, tsk... feil rekkefølge det der gitt... Jamen...søren. Får hoppe litt rundt. Put the pedal to the metal eller noe sånt. Finne meg en sheriffsønn å gifte meg med.
Gjest LilleLovely Skrevet 8. mars 2013 #90 Skrevet 8. mars 2013 Svaret er "JA". Behøver ikke være Gud for å vite det! Hmm..
Gjest Bandit Skrevet 8. mars 2013 #91 Skrevet 8. mars 2013 Jamen...søren. Får hoppe litt rundt. Put the pedal to the metal eller noe sånt. Finne meg en sheriffsønn å gifte meg med. Ja, høy og mørk. Det han har mellom øra er det ikke så farlig med!
Gjest LilleLovely Skrevet 8. mars 2013 #92 Skrevet 8. mars 2013 Ja, høy og mørk. Det han har mellom øra er det ikke så farlig med! Veel, det er mulig jeg rømmer fra kirka og stikker av med en bartefyr som er kjapp i replikken. Vet ikke, men det kan skje.
Gjest LilleLovely Skrevet 8. mars 2013 #94 Skrevet 8. mars 2013 I am the Khaleesi of the Dothraki! Hrakkari hethke Fonat ma adakhalat Hrazef ivezhi.
Gjest Snerk Skrevet 8. mars 2013 #95 Skrevet 8. mars 2013 Hrakkari hethke Fonat ma adakhalat Hrazef ivezhi. Qahlan karlina Oqooqo oskikhi Ez qoy asshekhi.
Gjest Bandit Skrevet 8. mars 2013 #96 Skrevet 8. mars 2013 Veel, det er mulig jeg rømmer fra kirka og stikker av med en bartefyr som er kjapp i replikken. Vet ikke, men det kan skje. Du må ikke røpe for mye nå da, for da forsvinner spenningen!
Sprinkles Skrevet 8. mars 2013 #97 Skrevet 8. mars 2013 Nam, kake! Nam, kake! Nam, kake! Nam, kake! Nam, kake! Nam, kake! Nam, kake! Nam, kake! Nam, kake! Nam, kake! Nam, kake! 1
Gjest LilleLovely Skrevet 8. mars 2013 #98 Skrevet 8. mars 2013 Du må ikke røpe for mye nå da, for da forsvinner spenningen! Det vakke meg, det var blondien ved siden av meg.
Gjest LilleLovely Skrevet 8. mars 2013 #99 Skrevet 8. mars 2013 Nam, kake! Nam, kake! Nam, kake! Nam, kake! Nam, kake! Nam, kake! Nam, kake! Nam, kake! Nam, kake! Nam, kake! Nam, kake! Kan jeg få en? Bare eeen? Pliiiiis?
Gjest LilleLovely Skrevet 8. mars 2013 #100 Skrevet 8. mars 2013 Qahlan karlina Oqooqo oskikhi Ez qoy asshekhi. Anha sekke garvok. Hash shafka laz azhi loy hadaen? Voff.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå