Gå til innhold

Rollespill: Vær din avatar!

Fremhevede innlegg

Gjest Skogmann
Skrevet

Yey, klart det! :rosaengel: Har du isbjørn? Har du skutt den selv? Spiser du isbjørn når du er på ekspedisjon? Blir du syk av det? Har du mistet noen av dine menn noen gang? OMG-OMG. :duskedame:

Det er ikke isbjørn i de områdene jeg tilbringer store deler av året. Men jeg har i nødverge skutt en stor Grizzley. En gang ble jeg syk midtvinters gode 25 mil nord for pelsjegerhytta. Det var tøffe dager under grankvister, og febertoktene om nettene gjorde at jeg for første gang i livet savnet en kvinnes varme favn.

Jeg mistet min gode indianervenn Pjuskete harelabb en gang. Vi hadde i jakten på en jerv-familie forvillet oss godt og vel 15 mil øst sørøst for kjent terretorie da vi ble overrasket av en stor snøstorm. Pjuskete Harelabb ofret livet sitt for meg da han i desperasjon etter ved var så frossen at han ikke fikk flyttet seg da treet falt. Det ble fire sorgtunge måneder i det forlatte bjørnehiet for min del.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hans - vi drar til Hvitsten idag og hopper ut i båten som ligger der.

• Liker 1
Gjest LilleLovely
Skrevet

Oh I love your suits. It must have been a bitch to get a 68 Extra Fat and a 12 Dwarf.

Don't you ever take off that stupid hat?

Gjest LilleLovely
Skrevet

Det er ikke isbjørn i de områdene jeg tilbringer store deler av året. Men jeg har i nødverge skutt en stor Grizzley. En gang ble jeg syk midtvinters gode 25 mil nord for pelsjegerhytta. Det var tøffe dager under grankvister, og febertoktene om nettene gjorde at jeg for første gang i livet savnet en kvinnes varme favn.

Jeg mistet min gode indianervenn Pjuskete harelabb en gang. Vi hadde i jakten på en jerv-familie forvillet oss godt og vel 15 mil øst sørøst for kjent terretorie da vi ble overrasket av en stor snøstorm. Pjuskete Harelabb ofret livet sitt for meg da han i desperasjon etter ved var så frossen at han ikke fikk flyttet seg da treet falt. Det ble fire sorgtunge måneder i det forlatte bjørnehiet for min del.

Dåån. Jeg er solgt. Skulle ønske jeg var i bjørnehiet... selv om det er litt kaldt med bare blazer og solbriller på. Og litt trøblete med ankelstøvletter når man må løpe fra sinte bjørner. hm.

Gjest Skogmann
Skrevet

Dåån. Jeg er solgt. Skulle ønske jeg var i bjørnehiet... selv om det er litt kaldt med bare blazer og solbriller på. Og litt trøblete med ankelstøvletter når man må løpe fra sinte bjørner. hm.

Hold deg hjemme du fagre møy. Jeg kan stappe pipa og fortelle historier fra land så langt der vekke når jeg kommer tilbake til fedrelandet. Spenning kan du få på soverommet etterpå, med historiene friskt i minnet.

Gjest LilleLovely
Skrevet

Hold deg hjemme du fagre møy. Jeg kan stappe pipa og fortelle historier fra land så langt der vekke når jeg kommer tilbake til fedrelandet. Spenning kan du få på soverommet etterpå, med historiene friskt i minnet.

:kline::hjerte:

Gjest Bandit
Skrevet

Don't you ever take off that stupid hat?

I take my hat off for one thing, one thing only.

• Liker 1
Gjest LilleLovely
Skrevet

I take my hat off for one thing, one thing only.

I blush.

Gjest Bandit
Skrevet

Blush?

Du mistet din replikk, jeg fulgte opp med min, så det gikk det som det gikk... :ler:

Skrevet

*henger på veggen*

Gjest LilleLovely
Skrevet

Du mistet din replikk, jeg fulgte opp med min, så det gikk det som det gikk... :ler:

Beklager jeg er bare liten og lovely, klarer ikke sånt;)

Gjest Bandit
Skrevet

Beklager jeg er bare liten og lovely, klarer ikke sånt;)

Den er grei. Jeg kan ta det for oss begge... :ler:

Gjest LilleLovely
Skrevet

*henger på veggen*

:)

Skogmann som hang deg opp?

Gjest LilleLovely
Skrevet

Den er grei. Jeg kan ta det for oss begge... :ler:

Jeg er like surrete som Frog.

Gjest Bandit
Skrevet

Jeg er like surrete som Frog.

Så lenge du er like sjarmerende er det ingen som legger merke til det... :ler:

Skrevet

:)

Skogmann som hang deg opp?

*henger fortsatt på veggen*

Skrevet

*henger fortsatt på veggen*

*Holder deg med selskap*

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...