Gå til innhold

Når kjæresten ikke er attraktiv nok


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

TS her.

Mange her legger vekt på at dersom de ikke fant vedkommende pen/attraktiv, ville de ikke innledet et forholdt i utgangspunktet.

Men hva hvis forholdet allerede er innledet, og personen er helt fantastisk på alle andre områder. Absolutt alt matcher, bortsett fra utseende.

Ville dere satset på kjærligheten dersom alt ved partneren var mer enn du kunne drømme om, bortsett fra utseende?

Ja, jeg sa jo det lenger opp her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vogue

Hvis vedkommende ikke var attraktiv hadde jeg ikke satset på ham i utgangspunktet, jeg mener fysisk tiltrekning er minst like nødvendig som personlig kjemi i et forhold.

Hadde jeg vært sammen med en person som hadde "alt", men som jeg ikke ble tiltrukket av, hadde jeg ansett ham som en venn. Nå hadde jeg ikke blitt sammen med en fyr jeg ikke var tiltrukket av i utgangspunktet, men hvis du føler det sånn, og det ikke er åpenbare grunner til det (han ikke dusjer/bryr seg om hvordan han kler seg/ har sluttet å trene/holde seg i form - dette er et viktig punkt for meg, da jeg selv er opptatt av en sunn og aktiv livsstil, blant annet pga livsstilssykdommer, levealder etc.), hadde jeg valgt å avslutte forholdet.

Det finnes utrolig mange deilige menn der ute, gjør det rette for både deg og ham, og la dere begge være sammen med en dere er tiltrukket av, og som blir tiltrukket av dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri blitt sammen med en som ikke var attraktiv for meg. Jeg er av den typen som faller for de som skiller seg litt ut i utseende, og i begynnelsen kan jeg tenke at vedkommende har et rart utseende. Men det som kanskje ikke ved første øyekast er veldig pent, blir ofte bare penere og penere. Ettersom man oppdager trekk ved en person, og en fin personlighet gjør en penere. Den som for andre er ansett som mindre pen blir verdens peneste i mine øyne.

Jeg har opplevd at venner og bekjente har reagert på utseendet til kjærestene mine, vært direkte slemme og kommet med stygge komentarer. Det synes jeg er unødvendig! Hvordan man ser ut er egentlig en veldig liten del av et menneske i det store og hele!

Endret av Obiola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sammen med en jeg ikke syntes var attraktiv utseendemessig.Men han hadde en fantastisk personlighet og jeg håpet at jeg ville finne ham mer attraktiv etterhvert pga personligheten.

Dessverre gikk det ikke slik,etter ca 1 år så innså jeg at det ikke funket,jeg tente rett og slett ikke på noe annet ved ham en personlighet så jeg valgte å gå.Det gikk så langt at jeg maktet nesten ikke at han tok på meg en gang,sexlysten var lik 0 og ingenting funket på det fysiske plan.Tror jeg gjorde oss begge en tjeneste ved å gå når ting var som de var.

Anonym poster: 089b8894121694f03933f5782634779f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen nok for hvem??

Er jeg glad i kjæresten så driter jeg i resten.

Akkurat!

Anonym poster: 85267e88c2fb9fcef9d642778d13e6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja og blitt dumpet også, men er det egentlig noe værre å bli dumpet for utseende enn for noe annet?

Vel, det er vel som og bli dumpet for høyde, kan jeg tenke meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om han virkelig har alt annet blir han jo automatisk kjekk i mine øyne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...