Gå til innhold

Når kjæresten ikke er attraktiv nok


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Regner med TS mener etter mange år, kanskje? Om kjæresten driter i utseendet og legger på seg 20 kg osv.. Da er han jo ikke den du ble forelsket i..

Du er litt naiv, folk forandrer seg etter fylte 25år, da er det mange man ser er i ferd med å bli eldre, og det gjelder menn likesom kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var sammen med en som ikke syntes at jeg var attraktiv nok i begynnelsen. Det kom frem etter en stund, men påstod at han var blitt glad i meg og at jeg derfor var attraktiv. Forstår ikke helt hvorfor man blir sammen med noen man ikke syns er attraktiv fra begynnelsen av. Er man så desperat at man tar til takke med den første som viser et snev av interesse?

For meg er det viktig å være sammen med noen som syns at jeg er attraktiv og at jeg også syns at de er det.

Nå har jeg funnet meg en mann som forteller meg hver dag hvor fin han syns jeg er og viser det.

Jeg har alltid hatt dårlig selvtillit så det å høre at jeg ikke var attraktiv ga meg en knekk på den allerede dårlige selvtilliten. Det opplevdes kanskje enda sterkere enn det kanskje var ment, men syns han kunne spart seg for den kommentaren. Ærlighet er bra, men man kan se an person og situasjon litt.

Selv har jeg aldri gjort det slutt på grunn av noe sånt, men heller av andre grunner.

Anonym poster: 33f6a5ab2f963f2ef3196a745946e027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Etter han la på seg 30 kg uten å gjøre en dritt for å endre det så livsstilen hans fulgte etter kiloene, jeg ga han 4 år uten å se noe forandring. Han ga faen fordi han var i forhold.

Æsj. Vil ha årene mine tilbake.

Anonym poster: 8b77506d75351342c0cae9efd464b064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunheart

Du er litt naiv, folk forandrer seg etter fylte 25år, da er det mange man ser er i ferd med å bli eldre, og det gjelder menn likesom kvinner.

Tror du ikke jeg vet det? Men hvis partneren driter i utseendet sitt, legger på seg mange kg og lever usunt. Og man da ikke tenner på kjæresten lengre, så har jeg forstålese for et brudd

Snakker da ikke om vanlig aldring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tror du ikke jeg vet det? Men hvis partneren driter i utseendet sitt, legger på seg mange kg og lever usunt. Og man da ikke tenner på kjæresten lengre, så har jeg forstålese for et brudd

Snakker da ikke om vanlig aldring!

Enig, men med forbehold at man selv tar vare på seg selv. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes ikke mannen var noen superhunk da jeg traff han, har en ting for metroseksuelle gutter, og han er veldig røff i utseende.. Etter 6 år har han ikke forandret seg så veldig egentlig (litt bedre klesstil bare), men jeg synes han er så deilig at jeg nesten dør!! Blir innimellom helt overveldet av hvor kjekk han er.. Det er klart at personligheten hans spiller en god rolle i dette, og hvis han ikke hadde vært den fantastisk ektemannen han er, hadde det muligens gått andre veien. :)

Anonym poster: 7018f07aa7dc8e6bf874b810132afba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Han ser ikke ut i måneskinn og har aldri gjort det. Ikke seksuelt tiltrukket til ham overhodet, og han har lav libido i tillegg. Men han er den aller beste vennen jeg noen sinne har hatt, han elsker meg over alt på jord, vi har samme erfaringer, samme mål, samme tanker om ting.. Det er noe man ikke får med hvem som helst.

Og når vi er i søttiårene en gang, så er vi nok ganske like hverandre og ganske like alle andre søttiåringer i alle fall.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da måtte det vært fordi jeg virkelig følte avsky når jeg så på personen og det har jeg heldigvis aldri opplevd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men pr dags dato lurer jeg på hva jeg så i eksen :fnise: . Ikke noe smart, ikke veldig pen, ustabil..og ja..hva var det jeg drev på med?

Har heller ikke blitt dumpet for det. Selv om jeg ikke ser ut som en modell..må være personligheten min som veier opp for manglende pupper :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei , men om kjæresten min begynner å gå rundt i joggebukser , og legger på seg flere kg uten å bry seg er det kroken på døra.

Anonym poster: 112543e21ecb190c15500d1abb7b049b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Mange her legger vekt på at dersom de ikke fant vedkommende pen/attraktiv, ville de ikke innledet et forholdt i utgangspunktet.

Men hva hvis forholdet allerede er innledet, og personen er helt fantastisk på alle andre områder. Absolutt alt matcher, bortsett fra utseende.

Ville dere satset på kjærligheten dersom alt ved partneren var mer enn du kunne drømme om, bortsett fra utseende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her.

Mange her legger vekt på at dersom de ikke fant vedkommende pen/attraktiv, ville de ikke innledet et forholdt i utgangspunktet.

Men hva hvis forholdet allerede er innledet, og personen er helt fantastisk på alle andre områder. Absolutt alt matcher, bortsett fra utseende.

Ville dere satset på kjærligheten dersom alt ved partneren var mer enn du kunne drømme om, bortsett fra utseende?

Ja. Jeg har jo som nevnt gjort det før. 1 gang. det var jo fordi jeg trodde han hadde "alt det andre". Ellers har det gått i kjekkaser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, slo opp med en jente som ble overvektig i løpet av forholdet. jeg har aldri sett en jente så lei seg:(

Anonym poster: bd0334dd4f53f1b2d88fd8ed863111e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest David John jr.

Har du noen gang avsluttet et forhold med en kjæreste fordi h

an/hun ikke var pen nok?

Ja og blitt dumpet også, men er det egentlig noe værre å bli dumpet for utseende enn for noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja og blitt dumpet også, men er det egentlig noe værre å bli dumpet for utseende enn for noe annet?

Personlighet kan man jo gjøre noe med. Vanskelig å skifte fjes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlighet kan man jo gjøre noe med. Vanskelig å skifte fjes.

eeeeh....du kan ikke forandre den du ER!

Du kan jo alltids fake en stund, men det funker bare for en begrenset periode.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eeeeh....du kan ikke forandre den du ER!

Du kan jo alltids fake en stund, men det funker bare for en begrenset periode.

Sant det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har aldri vært grunnen nei.

Anonym poster: ea6520b049312aa15ac1be89785514ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...