Gå til innhold

Når kjæresten ikke er attraktiv nok


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde ikke blitt sammen med personen i utgangspunktet vel. Merkelig spørsmål.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Anonym poster: c9239c7bc5bebc8297edf31a7a0a39e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man først har kommet til det punktet at man er kjærester er det ikke litt rart å gjøre det slutt fordi han/hun ikke er pen nok? Eller har man vært totalt blind i begynnelsen? Kunne aldri blitt sammen med noen som ikke var fysisk attraktiv (merk: i mine øyne).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er blitt dumpet for å ikke være attraktiv nok

Anonym poster: 9d5161629428d6a8db47289932c51c2f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da synes jeg ikke personen du var sammen med er verdig deg uansett. Du treffer nok en som vil elske deg for den du er.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

Har vært sammen med min samboer nå i 2 år, og joda har merket meg endel. Han har alltid sagt han elsker kroppen min og tenner maks på den. Samtidig så har han sagt når vi ble sammen at kroppen min var noe han så hadde enormt potensial i å bli helt perfekt. Han elsker skikkelig trente jenter og gjerne store pupper.

Jeg er slank, men ikke vært så trent. Har nå begynt å trene masse, for min egen del. For klart jeg vet jeg vil føle meg bedre, men han ville ikke minst digge kroppen.

For de som lurer, så er han derimot veldig godt trent og utrolig kjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har ikke dumpa pga det, men jeg har vært i er forhold hvor typen var psykisk syk og jeg på den tiden var svak og naiv. Han har aldri vært attraktiv i mine øyne, men noe ved han gjorde at jeg ble hans i nesten et år. Da det ble skutt, så var jeg lettet, ikke pga jeg ikke syntes han var attraktiv men pga han var på grensen med å mishandle meg psykisk.

Når jeg tenker tilbake så har jeg alltid vist men fortrengt at jeg ikke var forelsket og at jeg faktisk tenkte langt der inne i meg at jeg syntes han var stygg. Jeg Jan den dag idag ikke fatte hvorfor jeg var med det mennesket, eneste forklaring er at jeg var manipulert. Han hadde meg rundt lillefingeren fra dag en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvis jeg ikke føler meg tiltrukket nok av vedkommende så avsluttes det før vi kommer til et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Hadde jeg ikke syntes noe om utseende til noen hadde jeg vel heller aldri inngått et forhold med personen. Herre..,

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen gang avsluttet et forhold med en kjæreste fordi han/hun ikke var pen nok?

Ja, og det skjedde etter at hun sluttet å trene og la på seg. For meg er det et must at jeg finner kjæresten attraktiv også fysisk.

Anonym poster: dd3f4a62d8db0fb388172fb770c65bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - fysisk attraktiv nok har jeg alltid syntes den jeg har vært sammen med har vært selv om forholdet ellers kan være hanglete, og selv om jeg kanskje ikke har noe særlig lyst på den andre lenger (selvmotsigende?). Men mistet kanskje litt sans for eksen fordi han lot seg forfalle ved å bare sitte stille, bælme brus og godteri, drikke og røyke. Samtidig var det bare en av flere faktorer som ikke funka mellom oss.

Anonym poster: 9edb1e115a6e80c2db9af5b513ff14f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mistenker at jeg ble dumpet fordi jeg ikke er pen nok. Han elsker personligheten min, men blir for fristet av de andre pene rundt seg.

Anonym poster: 9db912ee86f5acb97dae618700f9ad30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg har vært i et forhold så er det jo fordi jeg har vært tiltrukket av mannen. Da ville det vært rart om jeg plutselig fant ut at han ikke var "pen nok".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært sammen med en som jeg ikke synest var pen men som sjarmerte meg på andre måter så jeg falt for han. Ble slutt fordi det viste seg at han var lystløgner. eeek..

Både mindre pen OG dårlig personlighet.

Heldigvis er jeg idag gift med det stikk motsatte en xèn. Nydelig, veltrent kropp. Sixpack mmmmmm

Nydelig ansikt og verdens BESTE personlighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sunheart

Regner med TS mener etter mange år, kanskje? Om kjæresten driter i utseendet og legger på seg 20 kg osv.. Da er han jo ikke den du ble forelsket i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har du noen gang avsluttet et forhold med en kjæreste fordi han/hun ikke var pen nok?

Pen nok for hvem??

Er jeg glad i kjæresten så driter jeg i resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med TS mener etter mange år, kanskje? Om kjæresten driter i utseendet og legger på seg 20 kg osv.. Da er han jo ikke den du ble forelsket i..

Folk er jo sjelden slik de var i utgangspunktet uansett. Etter f. eks 20 - 30 år sammen har kropper og utseende forandret seg. Hvis man forventer en partner som alltid skal være slk h*n var i starten så har man et håpløst prosjekt foran seg. Jeg var mye penere som ung men er glad for at ikke mannen min har dumpet meg av den grunn.

Mange måter å forstå denne problemstillingen på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunheart

Folk er jo sjelden slik de var i utgangspunktet uansett. Etter f. eks 20 - 30 år sammen har kropper og utseende forandret seg. Hvis man forventer en partner som alltid skal være slk h*n var i starten så har man et håpløst prosjekt foran seg. Jeg var mye penere som ung men er glad for at ikke mannen min har dumpet meg av den grunn.

Mange måter å forstå denne problemstillingen på.

Jeg hadde som sagt ikke dumpet kjæresten . Han har lagt på seg over ti kg siden vi møttes . Men er jo noen som er overfladiske og synes utseendet betyr veldig mye.

Men jeg har forståelse for at tenningen kan utebli om man forandrer seg veldig mye, og da er det vel ikke noe å fortsette på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...