Gå til innhold

Slutt mellom Tone og Aksel


Gjest Lincoln

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det går allerede en "invitasjon" til rosetog for dem på facebook...........

Anonym poster: 2ddcd3cacbcedc471308f486277c1266

Der lo jeg så mye at jeg begynte å grine! :hoho: :hoho: :hoho: :hoho:

:ironi:

Anonym poster: 1c4771036723345c9f48836717353513

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Er jo søren meg like før VG.no legger ut kondolanseprotokoll!

Tror det er nesten verre for VG enn de to berørte partene... Så en artikkel på nrk.no hvor det kom frem at det hadde vært rekordmange lesere på vg.no i dag... :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vedde på at hvis det kom en diger asteroide som ville knuse verden helt så hadde folk heller sittet og skrevet sine siste ord her inne på KG i en eller annen teit tråd om hvilke kjendiser som hadde brutt med hverandre eller ikke...

Anonym poster: 9b6f11b35f5e21f8bcd1cbd4d5406a82

Vel, jeg hadde ikke blitt overrasket. Jeg etterlyste en tråd om meteoren som faktisk traff Russland for halvannen uke siden, men ble pent nødt til å lage min egen tråd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym poster: 2ddcd3cacbcedc471308f486277c1266

Og reaksjonene lar ikke vente på seg. "Rosetog-generalen" raser og forventer unnskyldning fra FHM.

http://www.kjendis.n...g/fhm/25939202/

Tråkker på de som har det vondt etter 22. juli??!!! WTF?!!

Her bør faktisk Bratland selv be det norske folk om unnskylding for sine utsagn. De er helt absurde og jeg mistenker at han benytter anledningen til å få eksponert seg i media. Lenge siden sist kanskje?

Forkastelig av Bratland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.kjendis.n...g/fhm/25939202/

Jeg skjønner at det er ment ironisk, men seriøst? Vi snakker om bruddet mellom to middelmådige kjendiser her... Trodde medienes agurktid var i juli, jeg.

Middelmådige kjendiser. De er A-kjendiser i Norge, om du ikke har fått det med deg, uavhengig av hvor dyktige de er i det de gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middelmådige kjendiser. De er A-kjendiser i Norge, om du ikke har fått det med deg, uavhengig av hvor dyktige de er i det de gjør.

Betyr vel ikke at man skal bruke en hel dag på nyheter om bruddet med bildespesial og rosetog-takter vel:D Enig med LL, det er idioti

Anonym poster: 965ff0af312cfd108aa0a6a4824923d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og reaksjonene lar ikke vente på seg. "Rosetog-generalen" raser og forventer unnskyldning fra FHM.

http://www.kjendis.n...g/fhm/25939202/

Tråkker på de som har det vondt etter 22. juli??!!! WTF?!!

Her bør faktisk Bratland selv be det norske folk om unnskylding for sine utsagn. De er helt absurde og jeg mistenker at han benytter anledningen til å få eksponert seg i media. Lenge siden sist kanskje?

Forkastelig av Bratland.

Bratland overreagerer kanskje. Men det er temmelig ufølsomt av FHM å bruke uttrykket rosetog. ALLE i Norge forbinder rosetog med 22. juli. Nesten ALLE som mistet noen 22. juli vll føle seg støtt over at rosetog brukes i forbindelse med en så liten sak som et kjendisbrudd. Det er en hån, uansett om det ikke var ment slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Dette syns jeg faktiskt var ganske trist. føler det alltid har vært Tone og Aksel, og Tone har sett så lykkelig og fornøyd ut når hun har prata om bryllupet, så nå blir det ikke.

Tror dere det kan ha vært pga klininga hennes, at hun er så flørtete? hun sa jo på ett svenskt program

"det skal liksom være Erik og Tone" når programlederen kommenterte på begge svenske erikene hun hadde sunget med. Jeg hadde ikke likt det.

Og du som kommenterte i begynnelsen at Aksel må akseptere Tone si klining fordi Tone aksepterer Aksels klining i filmer. Altså.. Aksel får betalt for å kline med kvinnfolk, det er jobben hans, dette visste også Tone før hun traff han. Tone sin jobb er å synge, ikke flørte og kysse andre, hun får ikke betalt for det med mindre det er i en musikkvideo.

Veldig trist dette her. Jeg håper de finner sammen igjen..

enig med deg- jeg synes også det er trist faktisk...

jeg må innrømme at jeg mista litt troa på å finne "the one and only

evigvarende mann" etter at jeg hørte om dette bruddet fordi jeg synes

de har strålt kjærleik lang vei hele veien- jeg synes de har sett like nyforelska

ut iløpet av hele forholdet deres og jeg hadde virkelig troa på de 2..

Men neeejda..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Å arrangere rosetog for dem er jo like tragisk som da de hadde 1 minutts stillhet i

paradise hotell fordi Dennis gikk ut...

Det er jo helt forkastelig!!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo i luken,

Tone er vel den "kjendisen" som har oppnådd å få mest medie oppmerksomhet i Norge UTEN å ha prestert noe spesielt. Hennes talent som sangerinne er ganske small til medium og er vel et av de mest PR kåte wannabe´s jeg har sett og hørt på lenge! Var på samme fly som henne og da spurte hun faktisk en av flyvertinnene om de kunne oppgradere henne til business klasse! Kjøp deg en billett da vel? Du spør ikke om noe sånt med mindre du er temmelig low class! Det går også MYE rykter om denne blide "sangfulen" fra Vestlandet, og det er ikke nødvendigvis smigrende heller! Jeg skal ikke gjengi rykter men dette har florert i lang tid og kommer tilbake igjen og igjen! Selv før Aksel sin tid! Det jeg synes er patetisk er at "bruddet" får den oppmerksomheten den gjør! Skulle nesten tro det var Prinsesse Diana og Prins Charles det var snakk om! Skapte mye furore den gangen det skjedde! Nei, dette her fortjener ikke nevneverdig oppmerksomhet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en går inn på fbprofilen til Aksel ser en at Synnøve Mcody Lund har skrevet klem til han akkurat i dag. Noe spesielt. Gå på hendelser.

Anonym poster: 965ff0af312cfd108aa0a6a4824923d3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

Hvis en går inn på fbprofilen til Aksel ser en at Synnøve Mcody Lund har skrevet klem til han akkurat i dag. Noe spesielt. Gå på hendelser.

Anonym poster: 965ff0af312cfd108aa0a6a4824923d3

en sympatiklem pga et tøft brudd kanskjeeeeem....? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Jens Stoltenberg kommet med en uttalelse?

Ja, jeg har lest vg i dag. tre ganger har jeg vært der inne i dag,men det skyldes ikke dette bruddet.

Har dee ikke fått med dere andre nyheter i dag? Valget i Italia er veldig viktig. Hestekjøttskandalen bare vokser. Nei her dreier det seg om sladder.

Antar at de aller fleste kjenner dette paret kun ut ifra sladderpressen?

Er dere slike folk som fler abtinenser dagen før se og hør kommer ut?

Hva skal det ha seg, at dere venter med alt det stygge sladdderet om dette paret. Hvorfor skriver dere om det først i dag? dere er da mye her inne ellers,men hva skal det ha seg at dere har ventet? For å komme med en BOMBE ssenere?

Det er ikke noe å holde skjult lengre pga det er brudd?

Folk skiller seg hver dag. Hva gjør dere når dere venner skiller seg, naboer og kolegaer? Hiver dere over pc og informerer venner og bekjente om alt du vet?

Jeg driter i hvem som skillr seg. Vanligvis hopper jeg over nyheter om B-kjendiser som vil være A-kjendiser. nada intr.

Grunnen er vel at jeg syns hun har en veldig drlig musikk i forhold til hva jeg liker. Hun er vel ikke mest kjent for musikken heller. Hun fikk vel komt opp til B-kjendis til A pga fyren hun bor sammen med?

Han syns jeg er god på film. Dette er alt jeg kjenner til paret

Så jeg spør: Hvorfor er det viktig for deg å komme med sladder i dag?

Hvorfor gasser du deg i slikt sladder?

Føler du deg bedre etterpå?

Hvorfor skiver du som ab på akkurat dette+

Hvorfor synser du i bruddet med folk du ikke kjenner?

Det må bety noe for deg, siden du skriver om dette bruddet her inne.

Anonym poster: 6acca85d6498c096ceb8edb955359273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...