Gå til innhold

Slutt mellom Tone og Aksel


Gjest Lincoln

Anbefalte innlegg

Et lys er ikke nok, hva om vi arrangerer fakkeltog? Det er mange nok KG-ere i og rundt Oslo, kanskje vi kan gå forbi huset deres?

Anonym poster: 37a45ff4b85c74f8671da16ca2a33f0f

Alle kan tenne lys i vinduet i kveld, så møtes vi i sentrum for fakkeltog og sang.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi de lever av å brette ut privatlivet sitt kanskje? Spesielt da Tone Damli.

Herregud, en mann som går sladderkerringene på KG en høy gang.

Anonym poster: 481af8e1cbeeb33f1192510a98f60cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, ryktespredning samt svar/siteringer til disse. Samt to like tråder flettet sammen.

Sophie-Ann, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noe av det beste jeg har lest på KG på lenge! Haha. Folk tåler virkelig for lite. Det var ganske uskyldige ting (syns jeg) som kom frem. Om det er sant eller ikke, who gives a fuck, hvertfall ikke Tone eller Aksel, de lever av at folk snakker om dem(hvertfall tone) Har dere lest perezhilton.com å kommentarene der? Kom an, take a chill pill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange nok KG-ere i og rundt Oslo, kanskje vi kan gå forbi huset deres?

Jeg tror ikke naboene deres hadde satt så stor pris på det.

Anonym poster: 9b6f11b35f5e21f8bcd1cbd4d5406a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir jo spennende å se, om en av dem har funnet en ny. Kanskje Tone følte det var på tide å bytte ham ut, slik som hun gjorde med den forrige kjæresten.

Movin' on up, som det heter ;)

Kanskje hun har en større kjendis i sikte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ari Behn!

Nei hvorfor ta ham når hun kan ta.... KONGEN!!!!

Anonym poster: 23c372fa972fa1a7f62cf3d2781b99a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vedde på at hvis det kom en diger asteroide som ville knuse verden helt så hadde folk heller sittet og skrevet sine siste ord her inne på KG i en eller annen teit tråd om hvilke kjendiser som hadde brutt med hverandre eller ikke...

Anonym poster: 9b6f11b35f5e21f8bcd1cbd4d5406a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Hvem bryr seg. Tøset has left the building, og godt er det.

Anonym poster: eea8f0d484a74be56305e116f9b33c20

Tja, med tanke på responsen her inne (som jo alltid er representativt for landsgjennomsnittet) er vel svaret; relativt mange. Mange flere enn de som engasjerer seg i krig, fred, politikk og sånn :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vedde på at hvis det kom en diger asteroide som ville knuse verden helt så hadde folk heller sittet og skrevet sine siste ord her inne på KG i en eller annen teit tråd om hvilke kjendiser som hadde brutt med hverandre eller ikke...

Anonym poster: 9b6f11b35f5e21f8bcd1cbd4d5406a82

Og du hadde sikkert sittet å kommentert hvor teite vi er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette syns jeg faktiskt var ganske trist. føler det alltid har vært Tone og Aksel, og Tone har sett så lykkelig og fornøyd ut når hun har prata om bryllupet, så nå blir det ikke.

Tror dere det kan ha vært pga klininga hennes, at hun er så flørtete? hun sa jo på ett svenskt program

"det skal liksom være Erik og Tone" når programlederen kommenterte på begge svenske erikene hun hadde sunget med. Jeg hadde ikke likt det.

Og du som kommenterte i begynnelsen at Aksel må akseptere Tone si klining fordi Tone aksepterer Aksels klining i filmer. Altså.. Aksel får betalt for å kline med kvinnfolk, det er jobben hans, dette visste også Tone før hun traff han. Tone sin jobb er å synge, ikke flørte og kysse andre, hun får ikke betalt for det med mindre det er i en musikkvideo.

Veldig trist dette her. Jeg håper de finner sammen igjen..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og du hadde sikkert sittet å kommentert hvor teite vi er.

Neppe. Jeg hadde vært sammen med min familie ettersom de betyr mer for meg enn å sitte på et forum og snakke om kjendispjatt. :-P

Anonym poster: 9b6f11b35f5e21f8bcd1cbd4d5406a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette syns jeg faktiskt var ganske trist. føler det alltid har vært Tone og Aksel, og Tone har sett så lykkelig og fornøyd ut når hun har prata om bryllupet, så nå blir det ikke.

Tror dere det kan ha vært pga klininga hennes, at hun er så flørtete? hun sa jo på ett svenskt program

"det skal liksom være Erik og Tone" når programlederen kommenterte på begge svenske erikene hun hadde sunget med. Jeg hadde ikke likt det.

Og du som kommenterte i begynnelsen at Aksel må akseptere Tone si klining fordi Tone aksepterer Aksels klining i filmer. Altså.. Aksel får betalt for å kline med kvinnfolk, det er jobben hans, dette visste også Tone før hun traff han. Tone sin jobb er å synge, ikke flørte og kysse andre, hun får ikke betalt for det med mindre det er i en musikkvideo.

Veldig trist dette her. Jeg håper de finner sammen igjen..

Alltid vært Aksel og Tone? :ler: De har jo bare vært sammen i 3 år, ikke særlig langt og seriøst forhold.

Anonym poster: 3a40297f97fdd69379aa0fb0a08b17d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phu! Tone avlyser ikke Idol og Melodifestivalen!

Hvorfor skulle hun det? Alle andre går på jobb når det er samlivsbrudd, så man kan da vel forvente at hun gjør det og.

Anonym poster: d97f49e4a917acf455d09738caf3fdfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et lys er ikke nok, hva om vi arrangerer fakkeltog? Det er mange nok KG-ere i og rundt Oslo, kanskje vi kan gå forbi huset deres?

Anonym poster: 37a45ff4b85c74f8671da16ca2a33f0f

:roll::fnise:

Anonym poster: 1c4771036723345c9f48836717353513

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går allerede en "invitasjon" til rosetog for dem på facebook...........

Anonym poster: 2ddcd3cacbcedc471308f486277c1266

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nå vi skal vedde om hvor lang tid det tar før hun får seg en ny kjæreste?

Anonym poster: 1c4771036723345c9f48836717353513

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shania_

Typisk TDA og Aksel Hennie, ikke en gang bruddet kan kommenteres på vanlig måte. Neida, det må være forsidesak på VG i et halvt døgn først, kanskje lenger...

Det sier seg jo selv at familien deres, managerne eller hovedpersonene selv ville benektet det dersom det ikke var reelt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...