Gå til innhold

Slutt mellom Tone og Aksel


Gjest Lincoln

Anbefalte innlegg

Jeg som trodde at spekulasjoner ikke var lov på KG. Så feil kan man altså ta. Men det er tydelig at enkelte bare elsker sladder. For en lavmåls diskusjon.

Vi må jo gi KG litt tid, når det kommer så mye oppgulp veltende som her. Dette får selv FF-tråden til å fremstå som en tur i parken. Ganske vilt å se folk komme med kommentarer som "jeg har ikke ansvar for det jeg skriver, det har kg", og "dette er ikke spekulasjoner, siden jeg vet jeg har rett" (som om kg kan vite det siste, og som om man har rett til å spre alt man tror man vet for all vinder).

Anonym poster: 505a968026de0b45b5fe37cdc36d9d9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi må jo gi KG litt tid, når det kommer så mye oppgulp veltende som her. Dette får selv FF-tråden til å fremstå som en tur i parken. Ganske vilt å se folk komme med kommentarer som "jeg har ikke ansvar for det jeg skriver, det har kg", og "dette er ikke spekulasjoner, siden jeg vet jeg har rett" (som om kg kan vite det siste, og som om man har rett til å spre alt man tror man vet for all vinder).

Anonym poster: 505a968026de0b45b5fe37cdc36d9d9a

Det er faktisk KG som driver forumet og som har førsteansvaret.

Du må gjerne grine, sutre og late som om det ikke er slik, det endrer ikke på tingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HVEM

BRYR

SEG

???

Anonym poster: 16397937579c5490e092f529c6f04002

202 lesere.

Anonym poster: 3b4b3f88006cbea387539d0dc06c518e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk helt seriøst sjokk da jeg leste det..... Trodde faktisk de hadde det fantastisk sammen og at alt bare var fryd og glede.....at de kom til å gifte seg og få barn og hele pakka!

Jeg er vel naiv og godtroende :lillesky:

Anonym poster: 59f59dd7be5c34029d26ffc557020eb2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk helt seriøst sjokk da jeg leste det.....

Jeg og. Mamma måtte ringe bestemormor og dyppe meg i en bøtte kaldt vatten.

Anonym poster: c3c3f396a82b49b7f3e44b10ad10bff4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk helt seriøst sjokk da jeg leste det..... Trodde faktisk de hadde det fantastisk sammen og at alt bare var fryd og glede.....at de kom til å gifte seg og få barn og hele pakka!

Jeg er vel naiv og godtroende :lillesky:

Anonym poster: 59f59dd7be5c34029d26ffc557020eb2

Trodde jeg også... Stakkars begge to. Må være ekstra vondt når det er så mye spekulasjoner og drittslenging :( De har jo følelser selv om de er kjendiser.

Anonym poster: 03ab4e21f8c62ae5256a4b9011eb0729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg elsker sladder. Huff og huff.

Det er korttenktheten som er huff

Anonym poster: 965ff0af312cfd108aa0a6a4824923d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Nja. Litt uenig. De har ikke valgt å bli kjendiser. De har valgt et yrke hvor å bli kjent er en konsekvens.

Anonym poster: 6d1b9dfcffed2e2fb0c24c466f4a8167

den konsekvensen visste de jo om på forhånd, så jo de har valgt å bli kjendiser.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av denne tråden trekker jeg følgende konklusjoner om KGs brukere:

- Et overraskende stort antall har nære relasjoner til Aksel Hennie og Tone Damli Aaberge og en rekke andre kjendiser.

- Veldig mange har jusutdanning og -erfaring som topper selv den mest durkdrevne høyesterettsjustitiarius.

- En stor andel må unngå sollys for ikke å bli til stein.

- De aller, aller fleste er den som vet best.

Popcorn, anyone? :popcorn:

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av denne tråden trekker jeg følgende konklusjoner om KGs brukere:

- Et overraskende stort antall har nære relasjoner til Aksel Hennie og Tone Damli Aaberge og en rekke andre kjendiser.

- Veldig mange har jusutdanning og -erfaring som topper selv den mest durkdrevne høyesterettsjustitiarius.

- En stor andel må unngå sollys for ikke å bli til stein.

- De aller, aller fleste er den som vet best.

Popcorn, anyone? :popcorn:

Gå vekk, du skremmer vekk moroa :lol:

Anonym poster: 23c372fa972fa1a7f62cf3d2781b99a8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud, har dere helt oppheng? Hvem faen bryr seg om en wannabe popstjerne og en skallet skuespiller med lue? Få dere et liv!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det sikkert at det er sant da? I følge dagbladet visste jo ikke en gang manageren til en av dem at de hadde brutt opp..

Tja, nytt prstunt fra det kåte paret?

Anonym poster: 3b4b3f88006cbea387539d0dc06c518e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...