Gå til innhold

Slutt mellom Tone og Aksel


Gjest Lincoln

Anbefalte innlegg

Kan jo nevnes at begge de omtalte har millioninntekter som følge av medias oppmerksomhet rundt dem - denne tråden skader dem ikke.

Anonym poster: 5a6505a7df59f474971e2b188b33a34b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 sider om bruddet mellom Aksel og Tone :skratte: Allmenn interesse nå til dags..

Anonym poster: 82b479cb4eb4018133f3a0d998b5a246

Det der er så teit å lire av seg. Hvorfor må man hele tiden diskutere krig og sult? Hvorfor kan man ikke ha tråder om kjendiser? Hvis du heller vil lese om hestekjøtt i IKEA-bollene så gjør det da. Og la oss andre ha det gøy med å diskutere dette!

Anonym poster: 6e14f65b555e0e5f96478bcd52030aa2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva gjør at du føler det gagner noen at du går inn i denne tråden og forteller at du vet at noen av ryktene er sanne? Er det for å gjøre deg selv mere interessant? Fordi det er artig at to mennesker har gjort det slutt og du vil påpeke at du vet mulige grunner til hvorfor?

Jeg skjønner ikke logikken bak det.

Nei, nei, da har du ikke skjønt noe av dem mediekulturen vi har i dag, da. Nå er det nemlig sånn at det er om å gjøre å eksponere seg selv mest mulig i bl a blogger og på tv for å få folk interessert i seg. Og tro det eller ei, folk blir interessert.

Anonym poster: c3c3f396a82b49b7f3e44b10ad10bff4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malplassert innlegg :fnise:

Anonym poster: 5a6505a7df59f474971e2b188b33a34b

Uvant for deg å lese annet enn overskrifter, ble nok litt for dypt, enig i det.. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To mennesker som jobber ekstremt mye, møtes i døra og stort sett lever 100mil fra hverandre og via Skype

*kan* jo gli litt frahverandre og møte noen andre utfordringer enn bare utroskap.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg faktisk litt synd på både Tone og Aksel fordi det er ingen andre enn de to som har noe med hvorfor det er forbi mellom dem.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uvant for deg å lese annet enn overskrifter, ble nok litt for dypt, enig i det.. :laugh:

Nei, jeg syntes bare det var en unødvendig nedrakking av Tone.

Hun er flott, hun, både i treningsklær og i miniskjørt.

Anonym poster: 5a6505a7df59f474971e2b188b33a34b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone har nettop slettet instagramkontoen sin.

Nope. Den lever i beste velgående.

Anonym poster: 0c245079b7818b9cb76047de1caeb837

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer om 6 mnd?

Jo nå skal dere høre:

Tone i et eller annet glanset blad: Tone spreker og mer forelsket enn noen gang.

Tone står frem med ny kjæreste.

Samtidig som hun står frem,så forteller hun om grunnen til at hun har vært borte fra medialyset så lenge: mediakjøret ble for sterkt,folk som tror de kjenner meg hadde for mange meninger....bla bla bla, så er det ny runde i media....

Hun må ha hatt veldig dårlige rådgivere i mange år. De lar en ung jente bruke seg opp i media. Ikke en uke uten at hun er avbildet i et eller annet. Hun er oppbrukt som 23 åring.

Hun kalles artist,men det er vel ikke det hun er mest kjent for.

Hun må gjerne legge skyden ppå media i ettertid.

Hun flttet som ung jente fra bygda ti storbyen. Der ble hunødelagt som artist og menneske.

Anonym poster: 6acca85d6498c096ceb8edb955359273

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke jeg om det er noe hold i disse ryktene om utroskap, ser ut som denne tråden peker på at de begge har hatt seg litt på hver sin kant.

Er det tilfellet er det vel bare ett eksempel på rimelig skral moral fra begge parter dersom de ikke har hatt ett åpent forhold, skulle de ikke ha hatt det virker de jo lite kloke begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Dette er helt feil, Mona Høiness har vunnet frem i lignende sak.

Vet ikke om du husker da Nettavisen ble politianmeldt fordi de ikke ønsket å gi ut navn på en kommentator?

For øvrig er det opp til mediehuset selv å avgjøre om de utgir identiteten til brukerne, og i KGs reglement står det ganske klart at man risikerer at KG kan oppgi dette til politiet.

I Mona Høiness sitt tilfelle var det snakk om grov personsjikane. Ikke i nærheten av noe som står i denne tråden.

Og lykke til med at politiet tar tak i noen uskyldige utroskapsrykter.

I så fall hadde første spørsmål vært "er det sant?". Og svaret på det hadde jo vært ganske avgjørende.

Endret av Lincoln
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Conservationista

Uff, denne tråden startet så bra så ble den...kjip. Hva med å lage en egen tråd som kan diskutere om denne tråden bør stenges eller ei?

:sinnatagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

217 bruker(e) leser dette emnet

Meste jeg har sett...

Anonym poster: 1ac2a68b8ef81b83c51204c74ab8f3d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke vet jeg hva som har skjedd, men jeg kunne ikke unngå å tenke ett par tanker da jeg leste at Tone hadde kysset en gutt, og det var helt greit for Aksel. Jeg fikk litt sånn fotballtrener-tanker. Når en klubb uttaller at de har tillitt til treneren, så får han vanligvis sparken ganske fort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå har vi andre mer lyst til å lese om temaet i tråden :danse:

Anonym poster: 59f59dd7be5c34029d26ffc557020eb2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå har vi andre mer lyst til å lese om temaet i tråden :danse:

Anonym poster: 59f59dd7be5c34029d26ffc557020eb2

Hear, hear!

Anonym poster: 510b63b98d4bc61c8efff63b155631e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Purple Haze

Jeg som trodde at spekulasjoner ikke var lov på KG. Så feil kan man altså ta. Men det er tydelig at enkelte bare elsker sladder. For en lavmåls diskusjon.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hedgepig

Herregud, 179 brukere leser dette emnet, det må være ny rekord?? Mer enn i tråden om 22. juli??

Anonym poster: 2d6fbc75729c68a1dbe89c0c120ec705

Du glemmer Fotballfrue-trådene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som trodde at spekulasjoner ikke var lov på KG. Så feil kan man altså ta. Men det er tydelig at enkelte bare elsker sladder. For en lavmåls diskusjon.

De aller fleste liker sladder. Det er da ikke noe nytt?

Anonym poster: c3c3f396a82b49b7f3e44b10ad10bff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...