Gå til innhold

Slutt mellom Tone og Aksel


Gjest Lincoln

Anbefalte innlegg

Det jeg tenker, er at om halvparten av den dritten dere sprer om dere her inne var sant, så ville ikke mediene holdt fullstendig kjeft om det - godvilje eller ei. Det ville solgt mer blader om de skrev om alt dette snusket, enn at de lar være å skrive om det. Ganske enkelt.

Anonym poster: 0c245079b7818b9cb76047de1caeb837

Vær varsom-plakaten er regler norsk presse må forholde seg til. De kan skrive at det er slutt, mfn de kan ikke skrive hvorfor. Dessutten er det en kjent sak blant journalister (som jeg er) at f.eks se og hør har masse bilder av en utro tone, men de kan ikke trykke det. For se og hør er det bedre å spille på lag med norske kjendiser istedenfor å ha de som fiender. De trenger "hjemme hos oss"-sakene.

Anonym poster: 6e14f65b555e0e5f96478bcd52030aa2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er skremt over hva folk bryr seg med. Skremt over at det kommer i store bokstaver i vg

Jeg er skremt ovr at dere koser dere i andres ulykke.

Jeg er skemt over at dere legger ut rykter og sladder om folk dere ikke kjenner.

Dere skriver om hvordan hun legger ned menn. Er det ikke vanlg for en mellom 16-23 bytter kjærester?

Jeg er ikke noe fan av musikken til tdå,men hun er et menneske.

Her drar dere frem nav til andre som har ligget med våde den ene og den andre. Jøss, var dere der?

Hvodan ville du følt deg om du ble navngitt på nett om div sladder om deg? Hvem du har klina med, hvem du har sex med, hvor mange,hva du gjorde der og der.

Dere må ha veldig lite innhold i hverdagen deres. Har dere det så ille selv,at dere føler dere bedre med å rakke ned på andre?

Anonym poster: 6acca85d6498c096ceb8edb955359273

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær varsom-plakaten er regler norsk presse må forholde seg til. De kan skrive at det er slutt, mfn de kan ikke skrive hvorfor. Dessutten er det en kjent sak blant journalister (som jeg er) at f.eks se og hør har masse bilder av en utro tone, men de kan ikke trykke det. For se og hør er det bedre å spille på lag med norske kjendiser istedenfor å ha de som fiender. De trenger "hjemme hos oss"-sakene.

Anonym poster: 6e14f65b555e0e5f96478bcd52030aa2

Vel, jeg er redaktør, og jeg kan bekrefte at dersom man har håndfaste bevis (som bilder), så kan de publiseres. Men journalisten har rett i at de færreste magasiner vil komme på kant med kjendisene.

Anonym poster: f7230de1241cdd16cd29e460da5f6c02

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skremt over hva folk bryr seg med. Skremt over at det kommer i store bokstaver i vg

Jeg er skremt ovr at dere koser dere i andres ulykke.

Jeg er skemt over at dere legger ut rykter og sladder om folk dere ikke kjenner.

Dere skriver om hvordan hun legger ned menn. Er det ikke vanlg for en mellom 16-23 bytter kjærester?

Jeg er ikke noe fan av musikken til tdå,men hun er et menneske.

Her drar dere frem nav til andre som har ligget med våde den ene og den andre. Jøss, var dere der?

Hvodan ville du følt deg om du ble navngitt på nett om div sladder om deg? Hvem du har klina med, hvem du har sex med, hvor mange,hva du gjorde der og der.

Dere må ha veldig lite innhold i hverdagen deres. Har dere det så ille selv,at dere føler dere bedre med å rakke ned på andre?

Anonym poster: 6acca85d6498c096ceb8edb955359273

Tone velger å være i offentligheten. Hun tjener penger på at vi snakker om dette.

Om Tone ville være privat kunne hun for eksempel ha droppet å spille inn en dokumentarserie om livet sitt. Hun kunne latt være å dukke opp på alle mulige premierer, men hun TRIVES med det. Hun viser jo frem en ny merkeveske hver gang og antrekkene er tydelig sponset, for det er dyre merker hele veien.

Om hun ikke taklet presset ville hun ha forsvunnet allerede.

Anonym poster: 5a6505a7df59f474971e2b188b33a34b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å shit, så sjokkerende! For det var jo sikkert ikke bare for publisitet i utgangspunktet det forholdet der.. Bare spekulasjoner fra min side altså, men jeg hadde blitt mer overrasket om de faktisk giftet seg, enn at det ble slutt nå.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er riktignok her inne fordi jeg er fascinert av at denne nyheten blir lest av så mange, og at den har fått så store oppslag.... <.<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å shit, så sjokkerende! For det var jo sikkert ikke bare for publisitet i utgangspunktet det forholdet der.. Bare spekulasjoner fra min side altså, men jeg hadde blitt mer overrasket om de faktisk giftet seg, enn at det ble slutt nå.

Forholdet var ekte nok, det.

Anonym poster: 5a6505a7df59f474971e2b188b33a34b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor denne saken er på topp i VG? Seriøst, finnes det ikke skikkelige nyheter lenger, eller hva?

Anonym poster: 3b4b3f88006cbea387539d0dc06c518e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange meninger om dette paret :) Jeg personlig tror at det har blitt for mye for Tone. De har begge et hektisk liv. Tone har sett sliten ut i det siste og det skal ikke forundre meg om hun har fått en skikkelig knekk. Hun er ikke supermenneske, selv om hun prøver. De har ikke fått tid sammen. De har ikke tid til hverandre..De vil fokusere på karrieren. Forholdet blir andre pri.

Det kan faktisk være så "enkelt" som det folkens.

Jeg har et godt inntrykk av Tone. Synes hun er down to earth. Tror ikke noen av de har vært utro.

Media og mennesker generellt sprer mye dritt.

Synes dette er trist på deres vegne. De har ikke tid til kjærligheten og deres verden blir bare for materalistisk og mediafokusert. Mennesker blir ødelagt av slikt.

Lykken er nok ikke å bli kjendis. Selv om det fremstilles sånn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor denne saken er på topp i VG? Seriøst, finnes det ikke skikkelige nyheter lenger, eller hva?

Anonym poster: 3b4b3f88006cbea387539d0dc06c518e

Skal du ha noen ordentlige nyheter får du bruke andre nettsteder, nyhetskanaler etc.

Anonym poster: 9b6f11b35f5e21f8bcd1cbd4d5406a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Dere misforstår hva jeg vil frem til. Jeg mener ikke at det er utrolig at de evt har gjort feil, store feil og mange feil. Det jeg reagerer på, er at her sitter folk og slenger ut ting de "vet" om disse to personene - men hvem som helst kan jo påstå det! Jeg kan påstå at jeg er en av Tones aller nærmeste venner, og kjenner bedre til årsaken til bruddet enn noen anonyme brukere på et forum, eller sladderpressen. Men det er jo ingen av dere som kan vite om jeg snakker sant, eller om jeg bløffer? Capice?

Anonym poster: 0c245079b7818b9cb76047de1caeb837

Alle skjønner vel at det som står her må tas med en klype salt? Personlig så "vet" jeg ingenting, bortsett fra at Tone er glad i å kline, for det har jeg sett bilder av i diverse aviser.

Men så har jeg også hørt diverse ting fra mange forskjellig folk, mange forskjellige steder. Så jeg har en del sterke anelser også. Men man kan selvsagt aldri vite.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest VictoriaSecret*

Jeg synes denne tråden er utrolig lavmål, og det forundrer meg at denne type spekulasjoner får stå. Jeg jobber også i mediebransjen, og har hørt nesten samtlige rykter som er skrevet her, men det er en grunn til at media ikke trykker dem. Så det forundrer meg at denne tråden har fått utvikle seg så lenge, og i den retningen som den har gjort.

Og nei, jeg kjøper ikke "unnskyldningen" om at KG har et forum basert på frivillighet. KG er en del av Norges største mediehus Egmont Hjemmet Mortensen, og dersom Egmont hadde prioritert det, kunne de fint hatt en moderator eller to som overvåket forumet på dagtid (når moderatorene er på jobb.) Personlig synes jeg de burde gjøre det på kveldstid også, men det er en annen sak.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Hadde du syntes det var greit at dine venner, partnerens venner, deres venners venner, kollegaer, naboer, familie osv spekulerte høyt og lavt om hva årsaken er?

Anonym poster: 0c245079b7818b9cb76047de1caeb837

Det må man nesten regne med, faktisk.

Hvis man har erklært sin udødelige kjærlighet ved x antall anledninger, invitert til bryllup og generelt trykket forholdet sitt opp i trynet på folk ved enhver mulighet - ja, da vil folk faktisk lure på hvorfor det plutselig blir slutt.

Endret av Lincoln
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Betyr det at det blir mindre skriverier om Tone og Aksel nå?

puh!!! kanskje de begynner å skrive nyheter som faktisk betyr noe snart da.......I wish :)

Først må de skrive side opp og side ned om bruddet hvor de analyserer alt om hva/hvor/når/hvorfor osv. rundt paret og bruddet, og muligheten for at de kan bli sammen igjen, så om hvem som kommer til å bli deres neste date, sammen med artikler om hvor sjalu en av dem er, at de trøstespiser eller sulter seg, før-etterbilder av at en av dem har gått opp eller ned i vekt, og hva slags klær de bruker, enten pakker Tone seg inn i klær pga depresjon, ellers går hun utfordrende kledd for å få oppmerksomheten til mange menn.

SÅ blir de kanskje ferdig med å skrive om dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er KG på sitt aller verste.

Anonym poster: 505a968026de0b45b5fe37cdc36d9d9a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må le litt av det jeg da.

De har gjort en utrolig stor sak av at de er så forbannet lykkelig hele tiden. De har trykt trynet sitt i alle ukeblad og TV-kamera de kan finne for å vise sin fantastiske kjærlighet til hverandre....

Dette beviser bare at de har problemer akkurat som oss "dødelige".

Kanskje de skjønner at det er på tide å være litt mer tilbakeholdene neste gang de er i medias fokus?

Anonym poster: 30a9d5287c3d6db581331b0a09ef6a0f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bare irritert over at hvis man sier noe om hvilken som helst kjendis er det liksom "rykter" eller "spekulasjoner". Som du vet det bedre enn meg?

Dessuten, hvis man ikke helt vet hva man skal tro, bør man vel heller ikke ta standpunkt til det heller.

Men du forteller jo ting og forventer at jeg skal ta for god fisk at du vet det bedre enn meg?

Jeg har ikke tatt standpunkt. Jeg tror ikke verken det ene eller det andre. Er også derfor jeg "sloss" for at man skal holde seg for god til spekulering og ryktespredning ;)

Anonym poster: 0c245079b7818b9cb76047de1caeb837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...