Gjest annanym Skrevet 25. februar 2013 #181 Del Skrevet 25. februar 2013 Håvard Sylte ja? Du leste hva som sto på siden hans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nalaya Skrevet 25. februar 2013 #182 Del Skrevet 25. februar 2013 Du leste hva som sto på siden hans? ehm, skjønte ikke at det var noe å lese der. Så ut som en helt vanlig fb profil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riskrem Skrevet 25. februar 2013 #183 Del Skrevet 25. februar 2013 Haha for en morsom tråd! Og jeg fikk med meg ryktene og sladderet før det ble slettet mohaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2013 #184 Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg syns ikke dette er morsomt. Om sladdderet er slettet, så var det for sent. Det har stått her i hele dag. Husker dere Tønnesaken? Sånn kan det gå når media, og især kv sine brukere grafser sjelen ut av folk Anonym poster: 6acca85d6498c096ceb8edb955359273 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 25. februar 2013 #185 Del Skrevet 25. februar 2013 141 brukere som leser dette, faktisk. Imponerende. Tone og Aksel er offentlige personer, og spesielt Tone virker ekstremt glad i oppmerksomhet. Hun må derfor regne med mye mediaoppstyr når hun dropper en slik bombe. de som driter i sladder kan bare la vær å lese denne tråden, enkelt og greit. Ingen som har tenkt over om det er noe mellom Eric Saade og Tone? Jeg tenkte iafall det da jeg så de sammen i sommer.. Var litt sånn wink wink action der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2013 #186 Del Skrevet 25. februar 2013 Haha for en morsom tråd! Og jeg fikk med meg ryktene og sladderet før det ble slettet mohaha Jeg var også en av de "heldige" som fikk med meg sladderet. Hvis bare 10% av det stemmer er det rimelig oppsiktvekkende spør du meg. Er også overrasket over hvor mange som vanker i Tone og Aksels vennekrets. Imponerende. Også imponerende at denne tråden allerede har over 20000 visninger, må vel være bortimot rekord i antall visninger på så kort tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2013 #187 Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg syns ikke dette er morsomt. Om sladdderet er slettet, så var det for sent. Det har stått her i hele dag. Husker dere Tønnesaken? Sånn kan det gå når media, og især kv sine brukere grafser sjelen ut av folk Anonym poster: 6acca85d6498c096ceb8edb955359273 Du overdriver noe enormt nå. Tønne-saken dreide seg om HELT andre ting og var veldig alvorlig. Anonym poster: 5a6505a7df59f474971e2b188b33a34b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2013 #188 Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg syns ikke dette er morsomt. Om sladdderet er slettet, så var det for sent. Det har stått her i hele dag. Husker dere Tønnesaken? Sånn kan det gå når media, og især kv sine brukere grafser sjelen ut av folk Anonym poster: 6acca85d6498c096ceb8edb955359273 Unnskyld meg, men for en forkastelig sammenligning. Tore Tønne oppsøkte aldri media selv. Han hadde da en helt annen rolle enn Tone. Tone kan TAKKE media for sin sukess. Hun har vært helt bevisst i hvordan hun har markedført seg selv gjennom media, og hvor kropp og sex har stått i høysetet. Musikken har aldri vært det viktigste der i gården. Da må hun også tåle at det blir skriverier og oppslag når det ikke går fullt så bra på den private fronten..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2013 #189 Del Skrevet 25. februar 2013 Kan noen fort oppsummere disse ryktene?? Anonym poster: 46b4738d57a376c3f36abbb7b13a606a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2013 #190 Del Skrevet 25. februar 2013 Hva skjer her inne den dagen Ari Behn og Marthavinge skiller seg? Dere har vel svaret klart? Dere vet grunnen? Så har dere jo både sett og hørt....litt av hvert ja. Kjenner folk som har omgang med de, som er på slottet bla bla Den dagen må iallefall Kg ha natt og dag vakt for å moderere..... Jeg skal fortelle dere hvem som vil skille seg i løpet av et år. Følg med se og hør.....der se og hør er hjemme hos folk...der det fortelles at de er SÅ forelsket, så lykkelig....der lurer uglen i mosen. Vet om to par som har hatt se og hør hjemme hos seg. Der har faktisk se og hør blitt invitert av den bedradde........bare for å fortelle verden og elskerinnen hvor forelsket de er. Anonym poster: 6acca85d6498c096ceb8edb955359273 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riskrem Skrevet 25. februar 2013 #191 Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg var også en av de "heldige" som fikk med meg sladderet. Hvis bare 10% av det stemmer er det rimelig oppsiktvekkende spør du meg. Er også overrasket over hvor mange som vanker i Tone og Aksels vennekrets. Imponerende. Også imponerende at denne tråden allerede har over 20000 visninger, må vel være bortimot rekord i antall visninger på så kort tid. Jeg var også en av de "heldige" som fikk med meg sladderet. Hvis bare 10% av det stemmer er det rimelig oppsiktvekkende spør du meg. Er også overrasket over hvor mange som vanker i Tone og Aksels vennekrets. Imponerende. Også imponerende at denne tråden allerede har over 20000 visninger, må vel være bortimot rekord i antall visninger på så kort tid. Tviler ikke på at en del av det et sant :D Og uansett... alle liker sladder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berta Skrevet 25. februar 2013 #192 Del Skrevet 25. februar 2013 Til anonym bruker som spør hvorfor jeg/vi er her inne å sladrer? Da må jeg spørre hvorfor DU, som gir f... i hele saken er inne å kommenterer her i det hele tatt? Du har tydeligvis "googlet" deg frem til denne tråden, og da må du jo ha en interesse i dette? Herr/Frk likegyldig er nok ikke så likegyldig alikevel? Bare liker å leke moral politzei?? Du er på et forum! Trenger ikke å være Einstein for å skjønne at man diskuterer sladder her, i likhet med andre forum! Nei, ta deg heller en bolle! Jeg behøver ikke å redegjøre for mine uttalelser eller grunner for å være her til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 25. februar 2013 #193 Del Skrevet 25. februar 2013 Tviler ikke på at en del av det et sant :D Og uansett... alle liker sladder! hva var dette sladderet? var det noe som ble skrevet her i tråden men som er modda bort? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2013 #194 Del Skrevet 25. februar 2013 Du leste hva som sto på siden hans? Hva var det som stod der?? Anonym poster: 0690949731f6197131022f40d51d06ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2013 #195 Del Skrevet 25. februar 2013 Unnskyld meg, men for en forkastelig sammenligning. Tore Tønne oppsøkte aldri media selv. Han hadde da en helt annen rolle enn Tone. Tone kan TAKKE media for sin sukess. Hun har vært helt bevisst i hvordan hun har markedført seg selv gjennom media, og hvor kropp og sex har stått i høysetet. Musikken har aldri vært det viktigste der i gården. Da må hun også tåle at det blir skriverier og oppslag når det ikke går fullt så bra på den private fronten..... Dette. Helt enig. Anonym poster: 5a6505a7df59f474971e2b188b33a34b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2013 #196 Del Skrevet 25. februar 2013 Til anonym bruker som spør hvorfor jeg/vi er her inne å sladrer? Da må jeg spørre hvorfor DU, som gir f... i hele saken er inne å kommenterer her i det hele tatt? Du har tydeligvis "googlet" deg frem til denne tråden, og da må du jo ha en interesse i dette? Herr/Frk likegyldig er nok ikke så likegyldig alikevel? Bare liker å leke moral politzei?? Du er på et forum! Trenger ikke å være Einstein for å skjønne at man diskuterer sladder her, i likhet med andre forum! Nei, ta deg heller en bolle! Jeg behøver ikke å redegjøre for mine uttalelser eller grunner for å være her til deg! Og dette. Enig her også. Anonym poster: 5a6505a7df59f474971e2b188b33a34b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 25. februar 2013 #197 Del Skrevet 25. februar 2013 Tipper Eric Saade jubler nå 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 25. februar 2013 #198 Del Skrevet 25. februar 2013 Sjokkert over at bruddet til et kjendispar er hovedoppslaget i vg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 25. februar 2013 #199 Del Skrevet 25. februar 2013 Kult! Endelig tok Axel til fornuft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stronger Skrevet 25. februar 2013 #200 Del Skrevet 25. februar 2013 hva var dette sladderet? var det noe som ble skrevet her i tråden men som er modda bort? For det meste utroskapssladder, folk som mente de hadde sett og hørt diverse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg