Gå til innhold

Amilie's prøvedagbok

Gjest Oubliette

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Oubliette

Blæh.. Negativ test i dag. Det er for tidlig og jeg testet på veeeldig utvannet urin (nesten helt blank), men mistet litt motet fordet. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kan du tidligst teste da? :) Smør deg med tålmodighet, selv om det er kjempevanskelig!!

Har du ferie eller noe sånn? Finn på noe gøy som får dagene til å gå fram mot testing, så får du litt annet å tenke på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Vet ikke helt, vet ikke om jeg har hatt EL, har tidligst IKM mandag-tirsdag.. Prøvelysten har kommet tilbake for fult, så jeg er veldig utålmodig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt! Blir spennende å teste over helga da :) Hadde nok vært minst like utålmodig som deg så føler med deg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Hehe, det er til å bli sprø av :fnise:

I går kveld/ i dag har jeg hatt mye murringer og jeg har begynt å kjenne det i puppene. Så nå er jeg rundt TR tid eller så har jeg EL nå :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Oubliette

Mulig IKM i morgen.. Mye murringer og litt småuggen. TRØTT! ellers skjenner jeg ingenting. Vet ikke helt når jeg skal teste, men skal prøve å drøye det så lenge som mulig. Har ingen tester liggende, men venter en ladning fra ebay :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig IKM i morgen.. Mye murringer og litt småuggen. TRØTT! ellers skjenner jeg ingenting. Vet ikke helt når jeg skal teste, men skal prøve å drøye det så lenge som mulig. Har ingen tester liggende, men venter en ladning fra ebay :)

eBayladning er gøøøy :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Blæh! Nå har det vært mye frem og tilbake her inne, men det begynner å gå opp for meg at jeg ikke har hatt EL etter MA'en.. Har ingen av mine vanlige symptomer og nå tror jeg TR er på vei, om det ikke bare er en småblødning.

Det positive er at jeg kan begynne på pergo når jeg får TR :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh! Nå har det vært mye frem og tilbake her inne, men det begynner å gå opp for meg at jeg ikke har hatt EL etter MA'en.. Har ingen av mine vanlige symptomer og nå tror jeg TR er på vei, om det ikke bare er en småblødning.

Det positive er at jeg kan begynne på pergo når jeg får TR :hoppe:

Så bra at det endelig skjer noe da!!! Lenge til du venter TR? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

TR startet i går, og begynte for fult i dag! Så her blir det pergo søndag eller mandag :hoppe:

Når skal jeg egentlig regne i fra? Første blødningsdag eller første skikkelige TR dag? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Amilie!

Har lest gjennom dagboka di og har lyst til å følge deg fremover :)

Kjekt at det er flere langtidsprøvere her, selv om det ikke akkurat er en kjekk situasjon å være i ;)

Masse lykke til i denne syklusen! Jeg venter på IKM rundt disse dager, så vi tester vel omkring samtidig neste syklus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Så hyggelig at du vil følge med! Skjønner hva du mener, er godt å ha noen som vet hvordan det er uten at man trenger å si noe spesielt om det :)

---

Håper jeg får EL av pergoen. minuset er at jeg da har IKM når jeg er i syden.. Jeg har innsett at grunnen til at jeg har vært så usikker siden MA'en er at alle symptomer på evt EL osv har vært veldig difuse og sikkert bare ønsketenking, for jeg er rimelig sikker på at jeg ikke har hatt EL. Det merker jeg på TR som er veldig svak. Kjenner det er kjipt å miste EL igjen når jeg endelig hadde fått den. Håper pergoen hjelper! syklusene har og blitt veldig uregelmessige igjen. De hadde stabilisert seg på 34-40 dager. Nå er de tilbake til 30-50 dager :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt mer kraftig mens etter jeg startet med hormonbehandling (med påfølgende eggløsning), men har ikke tenkt over det før du sa det ;)

Så da får jeg tro det er eggløsningen som gjør at jeg blør mer og lengre nå enn før..

Fordelen din er at det klaffet for deg ved forrige pergorunde, men trist at du mistet..

Kjempebra at du har vært gravid, da vet du at kroppen fungerer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Oubliette

Jeg har også hatt mer kraftig mens etter jeg startet med hormonbehandling (med påfølgende eggløsning), men har ikke tenkt over det før du sa det ;)

Så da får jeg tro det er eggløsningen som gjør at jeg blør mer og lengre nå enn før..

Fordelen din er at det klaffet for deg ved forrige pergorunde, men trist at du mistet..

Kjempebra at du har vært gravid, da vet du at kroppen fungerer! :)

Jeg dro til GYN fordi jeg blødde mye mer enn jeg var vandt til. Da sa han at det var fordi jeg hadde hatt EL. Så nå merker jeg på TR om jeg har hatt eller ikke, pluss at jeg får veldig vonde pupper når jeg har hatt EL. :)

Dette blir første runde på pergo, sist klaffet det av seg selv. :) Skal prøve pergo nå fordi jeg har så uregelmessige sykluser. Har vært helt uten TR i 2 år frem til i fjor høst Og nå har det nok hengt seg opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at pergo fungerer!!

Også vil jeg gjerne få lov å tipse deg om en urt som heter Vitex, om du ikke allerede kjenner til den? Kjenner flere som begynte på den og ble kjapt gravide! Du kan lese mer om urten som kommer i tablettform her og her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Vitex har jeg prøvd tidligere, men fikk beskjed av legen at jeg ikke kunne fortsette på dem pga helseproblemer :)

Nå har jeg startet på enkel pergo. Er spent på om jeg får EL :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitex har jeg prøvd tidligere, men fikk beskjed av legen at jeg ikke kunne fortsette på dem pga helseproblemer :)

Nå har jeg startet på enkel pergo. Er spent på om jeg får EL :bond:

Åja!

Håper du får EL! Spent på dine vegne! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...