Gjest Oubliette Skrevet 18. juli 2013 #181 Del Skrevet 18. juli 2013 Hmm, usikker på når jeg skal begynne å teste etter EL. Står så forskjelling overalt, så tror jeg bare begynner å teste fra fredag.. Har jo drøssevis tester liggende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 30. juli 2013 #182 Del Skrevet 30. juli 2013 Hvordan går det her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 5. august 2013 #183 Del Skrevet 5. august 2013 Ja, hvordan står det til i berg- og dalbanen din?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 25. august 2013 #184 Del Skrevet 25. august 2013 Nå er det lenge siden jeg har vært her inne. Det har vært så mye frem og tilbake med prøve lysten... Startet likevel på pergo forrige syklus, som resulterte i ingen EL.. Jeg er 110% sikker på at jeg ikke har hatt EL siden MA'en. Men, nå! Nå har jeg EL! Dette er pausemnd etter pergo og jeg har skikkelige EL smerter og superpositiv EL test Tilbakevendende EL gjorde underverker for prøvelysten. Så da er det bare å vente å se hvordan det har gått om 14 dager Ellers har jeg vært på ferie og bare slappet av i sommer, har fremdeles ferie i 14 dager. Det blir travle 14 dager.. har en million ting som må gjøres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 29. august 2013 #185 Del Skrevet 29. august 2013 Så spennende!!! Prøv å nyte de siste feriedagene også da, selv om du har mye du skulle gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 5. september 2013 #186 Del Skrevet 5. september 2013 Blæh.. Tror løpet er kjørt for denne gang. Har hatt sterke murringer tirsdag-onsdag og spotter brunt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 5. september 2013 #187 Del Skrevet 5. september 2013 Det er fortsatt håp, så ikke gi opp riktig enda!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 24. oktober 2013 #188 Del Skrevet 24. oktober 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 25. oktober 2013 #189 Del Skrevet 25. oktober 2013 så spennende at EL er tilbake ihvertfall kryssr fingrene for at det ikke er lenge før du sitter med en positiv test i hånden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 1. desember 2013 #190 Del Skrevet 1. desember 2013 Innom for å si hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 8. desember 2013 #191 Del Skrevet 8. desember 2013 Hei Ara! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 8. desember 2013 #192 Del Skrevet 8. desember 2013 I dag ville faktisk vært Termin. Jeg kjenner det ikke plager meg, det var bare litt rart å tenke på når det gikk opp for meg Nå venter jeg på EL. Har tatt meg enda en pausemnd i fra pergo. Forrige syklus var grusom så er usikker på om jeg vil starte på Pergo igjen når pausemnd var så ille.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 8. desember 2013 #193 Del Skrevet 8. desember 2013 *stikker hodet innom for å hilse på* Hallo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 10. desember 2013 #194 Del Skrevet 10. desember 2013 Hei, FruN! ---- I dag var EL testen sterk, men ikke helt positiv. Håper på positiv test i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 16. desember 2013 #195 Del Skrevet 16. desember 2013 Dag 2 med superpositiv EL test.. Venter utålmodig på at den skal bli negativ igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 26. desember 2013 #196 Del Skrevet 26. desember 2013 10 dpo og knallpositiv EL-test! Dror jeg må kjøpe meg en graviditetstest i morgen Er så spent! Har hatt en følelse av at det klaffet helt siden EL Nå håper jeg at jeg ikke bygger opp forventningene for mye og så får negativ test i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 26. desember 2013 #197 Del Skrevet 26. desember 2013 10 dpo og knallpositiv EL-test! Dror jeg må kjøpe meg en graviditetstest i morgen Er så spent! Har hatt en følelse av at det klaffet helt siden EL Nå håper jeg at jeg ikke bygger opp forventningene for mye og så får negativ test i morgen... Oioioi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 27. desember 2013 #198 Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg er GRAVID! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 27. desember 2013 #199 Del Skrevet 27. desember 2013 gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 27. desember 2013 #200 Del Skrevet 27. desember 2013 HURRA!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå