Lunalille Skrevet 30. mars 2013 #41 Del Skrevet 30. mars 2013 A1 test? Right? :D Akkurat samme strek fikk jeg på IKM dagen med A1 da jeg var gravid sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 30. mars 2013 #42 Del Skrevet 30. mars 2013 Hehe, ja det er A1 vurderer å ta digital i morgen tidlig, bare for å være helt sikker. IKM er jo i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 30. mars 2013 #43 Del Skrevet 30. mars 2013 Wiiii :-D Gratulerer Amilie! Ble sååå glad nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 30. mars 2013 #44 Del Skrevet 30. mars 2013 Det går ikke helt opp for meg.. Vi har prøvd aktivt i 3 år, aldri har jeg hatt positiv før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 30. mars 2013 #45 Del Skrevet 30. mars 2013 Wiiii :-D Gratulerer Amilie! Ble sååå glad nå! Takk har ikke vi termin rundt samme tid nå? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 30. mars 2013 #46 Del Skrevet 30. mars 2013 Gratulerer kjære deg :hug: Det er virkelig fortjent etter tre år med prøving :danse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 30. mars 2013 #47 Del Skrevet 30. mars 2013 Takk har ikke vi termin rundt samme tid nå? :D Jo, det har vi vel! Jeg vet ikke helt hvor langt jeg er på vei pga ustabile sykluser men vi er jo ca likt! Håper du skal fortsette å skrive her, så vi kan dele opplevelser :D Hvilke symptomer har du nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 30. mars 2013 #48 Del Skrevet 30. mars 2013 Jo, det har vi vel! Jeg vet ikke helt hvor langt jeg er på vei pga ustabile sykluser men vi er jo ca likt! Håper du skal fortsette å skrive her, så vi kan dele opplevelser :D Hvilke symptomer har du nå? Jeg blir nok her, ja! Symptomer ja.. Jeg har noen som jeg ignorerte men som jeg nå innser er graviditetssymptomer - tisser hele tiden! - masse rare drømmer. - mye menskramper. - småkvalm innimellom Og så hadde jeg en svimmelbyge i går. Hva med deg? Noen symptomer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 31. mars 2013 #49 Del Skrevet 31. mars 2013 Negativ CBD i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 31. mars 2013 #50 Del Skrevet 31. mars 2013 Ikke bekymre deg! Fikk negativ CBD jeg også, selv om jeg var gravid. Den ble ikke positiv på meg før dagen etter IKM. HCG må nok bare bygge seg opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 31. mars 2013 #51 Del Skrevet 31. mars 2013 Godt å høre a1 test var positiv, like svakt som i går. Men den ble tatt 1 time etter CBD så det va jo utvannet ikke noe blødning, så prøver å være positiv enn så lenge. Skal til legen på fredag, da får jeg forhåpentligvis bekreftet graviditet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 31. mars 2013 #52 Del Skrevet 31. mars 2013 Du er nok gravid, så bare nyt det Kjenner jeg er litt misunnelig Hehe! Men du fortjener det så inderlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 31. mars 2013 #53 Del Skrevet 31. mars 2013 Takk skjønner deg godt! Jeg har kjent på misunnelsen mange ganger selv! En venninne av meg fikk nylig nummer 2, på samme dag som nummer en kom på for 2år siden blir lett for familien å huske bursdagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 31. mars 2013 #54 Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) Jeg blir nok her, ja! Symptomer ja.. Jeg har noen som jeg ignorerte men som jeg nå innser er graviditetssymptomer - tisser hele tiden! - masse rare drømmer. - mye menskramper. - småkvalm innimellom Og så hadde jeg en svimmelbyge i går. Hva med deg? Noen symptomer? Bra :D Jeg har ømme bryster, tisser ofte og har ofte lyst på syrlige ting (epler, sitronbrus) det har jeg ikke hatt før litt svimmling her også og sliten korsrygg! Jeg nyter faktisk hvert eneste symptom Endret 31. mars 2013 av Miia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 31. mars 2013 #55 Del Skrevet 31. mars 2013 Bra :D Jeg har ømme bryster, tisser ofte og har ofte lyst på syrlige ting (epler, sitronbrus) det har jeg ikke hatt før litt svimmling her også og sliten korsrygg! Jeg nyter faktisk hvert eneste symptom Skulle ønske jeg hadde lyst på syrlige ting, for jeg har nemlig lyst på fet mat.. Sitter å drømmer om en saftig hamburger det er veldig uvanlig for meg! Jeg kjenner og en litt i korsryggen i dag.. Jeg nyter det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 31. mars 2013 #56 Del Skrevet 31. mars 2013 Tror i grunn ikke jeg trenger å tvile Den nederste er fra i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 31. mars 2013 #57 Del Skrevet 31. mars 2013 Her blir det baby!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 31. mars 2013 #58 Del Skrevet 31. mars 2013 Huff, jeg synes det er litt skummelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 31. mars 2013 #59 Del Skrevet 31. mars 2013 Huff, jeg synes det er litt skummelt I know the feeling hehe! Det går seg til. Tenk, du skal jo bli mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 1. april 2013 #60 Del Skrevet 1. april 2013 Har fått sterke menssmerter nå i kveld... Blør ikke, men kjenner jeg blir nervøs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå