Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2013 #81 Skrevet 18. februar 2013 Ein ting er at yngre fyrer kjører den her greia, men menn som nærmer seg 40år???? 2
Nordpia Skrevet 18. februar 2013 Forfatter #82 Skrevet 18. februar 2013 Drifter hos menn har ingen alder, kanskje?
Nettinettet Skrevet 18. februar 2013 #83 Skrevet 18. februar 2013 Jeg tror det handler mer om bekreftelsesbehov enn drifter egentlig. Ser det veldig hos nysingle menn over 40 som har vært sammen med en dame i mangfoldige år. De har behov for å se om de fortsatt er attraktive. 2
Nordpia Skrevet 18. februar 2013 Forfatter #84 Skrevet 18. februar 2013 Det henger vel muligens litt sammen. Drifter, bekreftelsesbehov og spenning. Har jobba på et sted over veldig mange år, sammen med menn fra 20-50 år, der samtlige var "flotte" mennesker å ha som kollegaer, men samtlige var utro mot koner/samboer og kjærester. Det er en jungel der ute. Litt vanskelig å finne de som ikke er det. Og ja, er skeptisk, sikkert altfor skeptisk
Nettinettet Skrevet 18. februar 2013 #85 Skrevet 18. februar 2013 Jeg synes ikke det er noe rart at vi er skeptiske, når vi har slike erfaringer som v har. Vi må bare holde øynene åpne, kjenne på magefølelsen og ikke forhåndsdømme tenker jeg. For jeg har møtt menn som man ser på som typiske playere som ikke er det i det hele tatt, og jeg har også sett playere som blir trofaste og lojale bare de treffer den rette jenta. 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2013 #86 Skrevet 18. februar 2013 Ein ting er at yngre fyrer kjører den her greia, men menn som nærmer seg 40år???? Så når en mann nærmer seg 40 skal han ta det første og beste som kommer hans vei? Anonym poster: 07c66df563c7370f1ab37e0cc739adf3
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2013 #87 Skrevet 18. februar 2013 Så når en mann nærmer seg 40 skal han ta det første og beste som kommer hans vei? Anonym poster: 07c66df563c7370f1ab37e0cc739adf3 Nei, står det det altså?
Gjest Svampebob1 Skrevet 18. februar 2013 #88 Skrevet 18. februar 2013 Jeg tror det handler mer om bekreftelsesbehov enn drifter egentlig. Ser det veldig hos nysingle menn over 40 som har vært sammen med en dame i mangfoldige år. De har behov for å se om de fortsatt er attraktive. Haha! Jeg kan signere på den.. Enda det er en stund til jeg blir 40 :-P. Eller.. Behovet var stort ihvertfall. Tok litt tid før jeg roet meg etter jeg ble singel. 2
Elizia Skrevet 19. februar 2013 #89 Skrevet 19. februar 2013 Næh?! Haha, hva sa han da? Han fikk ikke sagt særlig mye. Jeg sa at " er det meg du venter på?" og presenterte meg med den "andres" navn. Han ble helt rød og begynte stamme. "Greit å se hvordan du egentlig er da.." sa jeg og gikk. 1
Gjest Katten. Skrevet 20. februar 2013 #90 Skrevet 20. februar 2013 Drifter hos menn har ingen alder, kanskje? Drifter han ingenting med saken å gjøre. Det at du har med et individ uten noen form for dybde (annet enn de 13-15cm) derimot... 3
Nordpia Skrevet 2. mars 2013 Forfatter #91 Skrevet 2. mars 2013 Hadde han fortsatt som venn på FB. Han har sendt meg noen høflige meldinger, uten at jeg har svart, før i går, da skreiv jeg: "Ønsker deg lykke til videre og håper du er ærligere med den neste!" Han: "Tusen takk, snille du". Deretter slettet jeg han som venn. 2 minutter etter blokkerte han meg. Modent! 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #92 Skrevet 2. mars 2013 Han skjønte at det var deg. For mange "tilfeldigheter". Anonym poster: ee66fa23db37fbb4291a834a24efffa4
Shapeshift Skrevet 2. mars 2013 #94 Skrevet 2. mars 2013 twang, de ble jo enige om det på forhånd. Da blir det noe litt annet enn å bare forvente det. Vi har snakket om at vi er enige om å stoppe opp datingen med andre for at vi skulle bli bedre kjent og jeg forsto at det var viktig for han. 1
twang Skrevet 2. mars 2013 #95 Skrevet 2. mars 2013 twang, de ble jo enige om det på forhånd. Da blir det noe litt annet enn å bare forvente det. Jeg skumleste det, men leste ikke godt nok.. Uansett så forandrer det ikke at så utrolig mange jenter, og gutter forsåvidt forventer at den man treffer på nettdating skal være "trofast" uten å ha møtt hverandre engang, akkurat det synes jeg er så idiotisk. Var vel pga irritasjon at jeg ikke fikk med meg det TS skrev først.
Nordpia Skrevet 2. mars 2013 Forfatter #96 Skrevet 2. mars 2013 Slett ikke meningen å irritere deg, og kan forstå at mange forventer for mye, for tidlig, inkludert meg. Men i dette tilfellet var det han som tok opp temaet. Dersom noen jeg dater sier at de gjerne vil date andre, uten at det er sex inkludert, så er det greit for meg. Jeg trenger ikke være ekslusiv så lenge jeg er trygg på at han er ærlig. Men når vi treffes flere ganger, tilbringer helger sammen, har sex, han uttrykker ønske om at man stopper opp og ikke dater andre, for så å gjøre nettopp det, DA er skuffelsen berettiget. 1
twang Skrevet 2. mars 2013 #97 Skrevet 2. mars 2013 Slett ikke meningen å irritere deg, og kan forstå at mange forventer for mye, for tidlig, inkludert meg. Men i dette tilfellet var det han som tok opp temaet. Dersom noen jeg dater sier at de gjerne vil date andre, uten at det er sex inkludert, så er det greit for meg. Jeg trenger ikke være ekslusiv så lenge jeg er trygg på at han er ærlig. Men når vi treffes flere ganger, tilbringer helger sammen, har sex, han uttrykker ønske om at man stopper opp og ikke dater andre, for så å gjøre nettopp det, DA er skuffelsen berettiget. Det er jeg enig i. tro meg, Men i det gutten sier "Jeg skal ikke være ekslusiv med deg" så tenker gutten da mister hun interessen, med andre ord, de unnlater å si det.
Nordpia Skrevet 2. mars 2013 Forfatter #98 Skrevet 2. mars 2013 Ja, ser den. Det hele handlet nok om at jeg bodde litt for langt unna, og han derfor så etter noen som var litt mer tilgjengelig. Jeg kan forstå det. Men det hele blir straks litt enklere når voksne folk er ærlige. Jeg er på datern igjen, så jeg tok det ikke så altfor ille opp, når jeg fikk tid til å tenke på det 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #99 Skrevet 3. mars 2013 Jeg er så glad for at du sendte han den sjarmerende meldingen og fikk tilbake en melding som viser hvem han er og hva han egentlig er ute etter. Det som er trist er at slike menn skaper dårlige erfaringer som igjen gjør oss enda mer mistenksomme. For det er langt fra alle som er som han, og jeg håper at han ikke vil gi deg enda større vanskeligheter med å stole på noen. Ærlig talt... Dette kunne vi ha konkludert med ut fra den sms-samtalen hun siterte tidligere, da du var naiv super og prøvde å få henne til å svare søtt og tenke positivt. Søte svar og positiv (naiv) tenkning får ofte slike bare til å føre en bak lyset enda lenger. Sms-samtalen hvor han ble sur fordi hun hadde mensen og "kom hvis du vil", den sa alt. Det var der hun burde rådes annerledes. Ja, man kan få de mer motiverte ved å være søt og annerledes enn andre kvinner, men de er fremdeles den de er.... og før eller senere oppstår det en situasjon hvor man garantert kommer til å reagere som hvem som helst andre ville ha gjort (altså, normalt), og da får man se sannheten uansett. Da har det kanskje gått flere år heller enn noen uker. Anonym poster: 6cc37a97393cb480cee87bfd45a527c5 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #100 Skrevet 3. mars 2013 Han: "Tusen takk, snille du". Deretter slettet jeg han som venn. 2 minutter etter blokkerte han meg. Da kokte han sikkert av raseri, fordi du hadde vært frekk nok mot han til å ikke gjøre som han ville Eksen ble like sint på meg da jeg sa til hun han var utro med at han hadde faktisk dame. Anonym poster: 6cc37a97393cb480cee87bfd45a527c5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå