Nettinettet Skrevet 14. februar 2013 #41 Skrevet 14. februar 2013 Om jeg hadde reist? Tja, hvis jeg var ute etter en hyggelig helg, selskap og kos, så hadde jeg nok gjort det. Men om jeg var ute etter en fyr å satse seriøst på og trodde dette var han, så tror jeg det smarteste hadde vært å bli hjemme. Eventuelt reise, og si fra at jeg hadde registrert at han var på nett enda. Fått en diskusjon på det. Ja, og vist at du er en dame som overreagerer og snoker og trenger å skape diskusjoner. Rene drømmedama og absolutt ikke den typen dame menn skyr som pesten! *ironi* 1
Nordpia Skrevet 14. februar 2013 Forfatter #42 Skrevet 14. februar 2013 Hmm.. Det er mange gode refleksjoner dere har. Jeg har brukt kvelden med gode venner. Samtidig har jeg hatt dialog med han på sms. Den har gått sånn omtrent slik: Han: Hinter om at han ser fram til å treffe meg og ha sex. Jeg: Sier at han må vente med sexen litt til, da jeg har fått mensen (1-2 dager til) Han: Det var dårlig timing! Med surfjes og mange prikker Jeg: Det kan jeg ikke styre, men om det kun var det han så fram til så måtte han si fra. Han: Vet ikke helt hva han skal si, synes det blir litt kleint osv. Jeg: Sier du egentlig at jeg ikke skal reise? Han: Nei det ble litt dumt, var ikke meningen å ta opp emnet. Jeg: skjønner fortsatt ikke hva han vil. Han: Kom om du vil Jeg: jeg kommer om DU vil. Han: Kom bare! Smilefjes blunkefjes. Dette er nå 4 timer siden og jeg har ikke hørt noe siden. Er fremdeles ikke sikker på at jeg kommer meg avgårde. Og ikke minst, jeg er ikke sikker på om jeg blir tatt imot. Akkurat nå har jeg ikke engang lyst. Jeg blir nok mer seriøs etter 3-5 dater og når jeg tilbringer en hel helg sammen. Etter å ha hatt sex synes jeg det er på sin plass å si at jeg ikke ønsker at han skal ha sex med andre mens vi dater. Fortsatt velger han om han vil date andre uten st sex er involvert. Jeg er ikke eksklusiv før han påpeker det, slik han her gjorde (etter 4 dater og en langhelg). Sukk. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #43 Skrevet 15. februar 2013 Jeg syns du skal dra på tur og late som ingen ting har skjedd. Man kan ikke forvente noe, av noen. Nyt dager på spa og i friheten. På mandag tar du tak i dette igjen, og jeg ser gjerne frem til en oppdatering da! Håper du reiser og benytter deg av allerede betalt opphold og mulighet til frihelg. Bruk han for det han er verdt, drit i mensen.. Kos deg Anonym poster: 1965e3f84d91a1635d816d04141080eb 1
humalla Skrevet 15. februar 2013 #44 Skrevet 15. februar 2013 Kom om du vil... hva er det for slags "samme for meg"-svar? 5
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #45 Skrevet 15. februar 2013 Møt han, men ikke pul på han. Så kan du fortelle alt til han når du har dratt. Anonym poster: a3aba24614464d786bfa283e0756245f 1
Nordpia Skrevet 15. februar 2013 Forfatter #46 Skrevet 15. februar 2013 Det er ikke SÅ lett å holde fingrene borte fra han. Det er litt sånn at vi rekker til yttergangen.. Blir vanskelig å ikke ha sex da. Må være på flyplassen i 12- tiden. Enda litt tid i tenkeboksen...
Nettinettet Skrevet 15. februar 2013 #47 Skrevet 15. februar 2013 Jeg tror det er skapt for mange negative følelser i dette her for at du skal kunne kose deg med han. Du fokuserer jo negativt på alt han sier. Han sier han gleder seg til å treffe deg og ha sex med deg, du glemmer at han gleder seg til å treffe deg, men legger fokuset på at han har lyst på sex og "tar" han på det. Du ødelegger jo bare for deg selv både ved å snoke og nå ved å være negativ.
Nettinettet Skrevet 15. februar 2013 #48 Skrevet 15. februar 2013 Det er ikke SÅ lett å holde fingrene borte fra han. Det er litt sånn at vi rekker til yttergangen.. Blir vanskelig å ikke ha sex da. Må være på flyplassen i 12- tiden. Enda litt tid i tenkeboksen... Og det er noe sånt du burde si til han og ikke til oss. Du burde sagt at "Ja vet det er kjempe dumt for du er så flott at det blir vanskelig å holde fingrene borte fra deg" Det ville gitt deg pluss i boka. 2
Charmander Skrevet 15. februar 2013 #49 Skrevet 15. februar 2013 Det er så mange jenter som dobbeldater at hele situasjonen er meningsløs. Dobbeldating er OK så lenge dere ikke offisielt er exclusive eller sammen på noen måte. Sjalusien, give me a break.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #50 Skrevet 15. februar 2013 Si til ham at du har ei venninne som også har profil på Møteplassen, og at hun skulle på date med en fin fyr hun hadde fått kontakt med. Da hun fortalte deg om ham, og sendte deg et bilde (venninner sender gjerne bilde av menn de liker?!), fikk du bakoversveis, da det viste seg å være DIN date... Vips, så kan du spørre ham hvorfor han dobbeldater. Anonym poster: d93c4a03d31513fcbfe242cea2e7510e 10
Nettinettet Skrevet 15. februar 2013 #51 Skrevet 15. februar 2013 (endret) Si til ham at du har ei venninne som også har profil på Møteplassen, og at hun skulle på date med en fin fyr hun hadde fått kontakt med. Da hun fortalte deg om ham, og sendte deg et bilde (venninner sender gjerne bilde av menn de liker?!), fikk du bakoversveis, da det viste seg å være DIN date... Vips, så kan du spørre ham hvorfor han dobbeldater. Anonym poster: d93c4a03d31513fcbfe242cea2e7510e Og dermed kan du også forklare hvorfor du har vært så "kald" mot han i det siste. Du ble veldig usikker på om det er noe vits å reise hvis han fortsatt leter etter noen andre. Men nå har vel du flydd opp så da kan du ta den diskusjonen med han der oppe heller. Lykke til! Endret 15. februar 2013 av Nettinettet 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #52 Skrevet 15. februar 2013 Vi har snakket om at vi er enige om å stoppe opp datingen med andre for at vi skulle bli bedre kjent og jeg forsto at det var viktig for han. Var inne på profilen hans, og i går lå det en melding i min innboks fra han. Vel, jeg lot som jeg var ei dame fra hans nærområde, og etter 5-6 meldinger har vi en date som da skal foregå i morgen. Han spurte etter bilde, og jeg skreiv at jeg måtte oppleves. Han sa også at han ikke hadde truffet noen derfra før, og at dette kunne bli spennende... Tror du skjønner selv at fyren er en løgnaktig tufs, som bare vil at DU skal holde deg bare til han, så han kan komme og ha sex når han vil (og bli sur når du har mensen). Dump ham. Anonym poster: 139052db59f72361378ff39bdfc88fba 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2013 #53 Skrevet 15. februar 2013 I forhold til dobbeldating osv. Syns dere det er greit spørre om personen dater andre etter man har truffet hverandre noen ganger med overnatting osv? Jeg synes man bør spørre/finne ut av det lenge før det kommer til overnatting. Tør virkelig ikke folk ta det opp etter at man har hoppet i høyet en gang? Ikke rart det er mange "liker han meg, eller feier han bare over meg"-tråder her inne. Anonym poster: 139052db59f72361378ff39bdfc88fba 1
Nettinettet Skrevet 15. februar 2013 #54 Skrevet 15. februar 2013 Tror du skjønner selv at fyren er en løgnaktig tufs, som bare vil at DU skal holde deg bare til han, så han kan komme og ha sex når han vil (og bli sur når du har mensen). Dump ham. Anonym poster: 139052db59f72361378ff39bdfc88fba Tror du skjønner selv at du er for bitter og negativ til å kunne gjøre deg en real mening om noen menn i det hele tatt. 1
Nita Skrevet 15. februar 2013 #55 Skrevet 15. februar 2013 Han lyver allerede nå... vil tippe at det ikke kommer til å koste ham en kalori å lyve videre i et eventuelt forhold. Jeg ville droppet hele greia her og nå, og ikke brukt hverken kroner eller kalorier på en som tydeligvis lyver veldig lett 2
Gjest myr Skrevet 15. februar 2013 #56 Skrevet 15. februar 2013 Enig med annemor, hadde møtt opp på daten og lurt på hva han drev med. Skjønner det ikke går på grunn av avstand. At du opprettet falsk bruker for å snoke synes jeg er litt sært. Hvem tok kontakt og initiativ? Var det deg selv kan du nesten skylde deg selv. Var det han som tok kontakt og initiativ er han ikke noe å samle på om dere hadde blitt enige om ikke å date andre.
Nettinettet Skrevet 15. februar 2013 #57 Skrevet 15. februar 2013 Han lyver allerede nå... vil tippe at det ikke kommer til å koste ham en kalori å lyve videre i et eventuelt forhold. Jeg ville droppet hele greia her og nå, og ikke brukt hverken kroner eller kalorier på en som tydeligvis lyver veldig lett Og du tror at alle er ærlige om alt i begynnelsen av ett forhold? Når usikkerheten er der og man ikke har blitt kjent med hverandre? Menn juger fordi de er redd for at kvinner skal klikke! Det er vi som har skapt disse uærlige situasjonene, og du ser jo selv hvordan vi oppfører oss. Når de sier noe så tror vi at de juger og sjekker dem ut uansett. 2
Nordpia Skrevet 15. februar 2013 Forfatter #58 Skrevet 15. februar 2013 Inne på Møteplassen besøkte jeg profilen hans, og etter noen dager hadde jeg melding i innboks. Jeg har ingen bilde der. Jeg tok ikke kontakt da jeg var inne. Var nok kun ute etter å se når han sist var pålogget. Jeg er glad for at jeg gjorde dette, selv om det sikkert oppfattes som sært og dårlig gjort. Jeg hadde faktisk et snev av dårlig samvittighet. Men ikke nå lenger. Jeg dro ikke! I morgest hørte jeg ikke noe fra han. Klokka var 9 og jeg måtte begynne å gjøre meg klar. Jeg spurte derfor om han hadde sovet godt, om han var klar for helga og at jeg gleda meg til å tilbringe tid sammen med en herlig fyr. Fikk til svar at han hadde det travelt, at det at jeg hadde mensen gjorde at spenninga forsvant og at vi kunne droppe denne helga og heller sees om to uker. Jeg svarte han ikke mere. Jeg har jobbet inn to fridager for denne helga, ordnet permisjon to dager for barnet mitt på skolen, overtalt barnefaren å ha barnet to ekstra dager OG hjelpe med lekser (de ekstra dagene går greit, men å hjelpe med lekser er nærmest forferdelig slitsomt). I tillegg til at jeg har tapt noen tusen for ubenyttet fly, samt hotell/SPA første døgn. Han er tydelig kun ute etter sex, det er nesten rart at han ikke ser selv hva han egentlig skriver. Om to uker... Neppe! 7
Nettinettet Skrevet 15. februar 2013 #60 Skrevet 15. februar 2013 Jeg er så glad for at du sendte han den sjarmerende meldingen og fikk tilbake en melding som viser hvem han er og hva han egentlig er ute etter. Det som er trist er at slike menn skaper dårlige erfaringer som igjen gjør oss enda mer mistenksomme. For det er langt fra alle som er som han, og jeg håper at han ikke vil gi deg enda større vanskeligheter med å stole på noen. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå