Gå til innhold

Daten min dobbeltdater..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bra du oppdaget det før du reiste! Ta disse ekstra fridagene og gjør noe spesielt for deg selv! :-)

Anonym poster: 2b9b4efa5c992f24fc36d5c5bc07ddd8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest -Ninni-
Skrevet

Og du tror at alle er ærlige om alt i begynnelsen av ett forhold? Når usikkerheten er der og man ikke har blitt kjent med hverandre? Menn juger fordi de er redd for at kvinner skal klikke! Det er vi som har skapt disse uærlige situasjonene, og du ser jo selv hvordan vi oppfører oss. Når de sier noe så tror vi at de juger og sjekker dem ut uansett.

Nå synes jeg du begynner å dra det litt vel langt her. Den dagen ærlighet blir for mye å forlange, da er det ikke noe poeng å date lenger. Du kan finne på så mange unnskyldninger for uærlige menn (og kvinner for den saks skyld) du bare vil, men når du begynner å forkynne at det er noe galt med de som forventer ærlighet, da bommer du totalt.

Jeg har lest en del av dine innlegg her inne, og du snakker mye om at man skal finne sin egen verdi, være fornøyd med seg selv, verdifull etc. Har du endret denne oppfatningen? I denne tråden taler du jo for at vi jenter skal tilpasse oss menn som viljeløse geleklumper, fremstå sånn og slik for han osv. Hva med vår egen selvrespekt? Jeg er den jeg er jeg, og det er faktisk en ganske hyggelig og grei dame, selv om jeg ikke passer sammen med alle. For å snu på det; om en mann handler utifra at han er redd for at damer skal klikke, da er det han som har issues (dårlige erfaringer el.) som han bør jobbe med før han treffer nye damer. Langt fra alle damer klikker, på samme måte som at langt fra alle menn lyver.

• Liker 10
Skrevet

Jeg dro ikke alene fordi det ville gitt meg en påminnelse, og SPA-bestillingen gjaldt for to personer.

Jeg kan i stedet dra i en bursdag jeg takket nei til, og jeg kan hente barnet mitt søndag i stedet for mandag.

Jeg er også glad for at jeg sendte han den meldingen.

Jeg lærer ;)

• Liker 5
Skrevet

Det kan ikke være slik at han gjennomskuet deg, da?

Anonym poster: ee66fa23db37fbb4291a834a24efffa4

Skrevet

Nei han kunne ikke gjennomskuet meg.

Jeg tenker; jeg kunne forventet noe slikt når jeg var i tjue-årene og av menn i den alderen.

Men nå er jeg i midten av tredve, og han like gammel.

Forventa kanskje noe litt annet, mer modenhet, på et vis.

Huff. Skulle vært en av-knapp for følelser i dette.

• Liker 1
Skrevet

Nei han kunne ikke gjennomskuet meg.

Jeg tenker; jeg kunne forventet noe slikt når jeg var i tjue-årene og av menn i den alderen.

Men nå er jeg i midten av tredve, og han like gammel.

Forventa kanskje noe litt annet, mer modenhet, på et vis.

Huff. Skulle vært en av-knapp for følelser i dette.

Kos deg med helga og gi totalt f i han fyren. En dyr erfaring desverre.

• Liker 2
Skrevet

Menn juger fordi de er redd for at kvinner skal klikke! Det er vi som har skapt disse uærlige situasjonene, og du ser jo selv hvordan vi oppfører oss. Når de sier noe så tror vi at de juger og sjekker dem ut uansett.

For noe tull. Mannen ble tatt i løgn, det hindres ikke av det faktum at hun selv prøvde å lure ham i en felle. Kanskje de fortjener hverandre, hva vet jeg. Men denne mannen lyver om hensiktene sine, da er det ikke mye å bygge videre på.

Anonym poster: 139052db59f72361378ff39bdfc88fba

• Liker 2
Skrevet

For noe tull. Mannen ble tatt i løgn, det hindres ikke av det faktum at hun selv prøvde å lure ham i en felle. Kanskje de fortjener hverandre, hva vet jeg. Men denne mannen lyver om hensiktene sine, da er det ikke mye å bygge videre på.

Anonym poster: 139052db59f72361378ff39bdfc88fba

Er det virkelig noe tull at mange kvinner har ekstremt dårlig selvbilde og krever litt for mye av mennene sine og klikker unødvendig?? Som igjen fører til at menn med den erfaringer tenker det verste og ikke tørr være helt ærlig med kvinner de treffer?

Greit denne mannen var en idiot, men hva fører det til tror du? At kvinner som leser denne tråden blir enda mer mistenksomme når de treffer noen og tenker det verste, og kanskje får behov for å "teste" de for å finne ut om de er ærlige eller ikke. Man finner alltid ut ting om en person underveis i prosessen uansett.

Skrevet

Nå synes jeg du begynner å dra det litt vel langt her. Den dagen ærlighet blir for mye å forlange, da er det ikke noe poeng å date lenger. Du kan finne på så mange unnskyldninger for uærlige menn (og kvinner for den saks skyld) du bare vil, men når du begynner å forkynne at det er noe galt med de som forventer ærlighet, da bommer du totalt.

Ærlighet kommer i forskjellige grader og mange ganger kommer uærlighet pga dårlige erfaringer og ikke fordi man ønsker å såre noen. Hvite løgner i begynnelsen av ett forhold for å verne om sine egne følelser synes jeg er helt greit, så lenge det ikke går ut på å såre noen andre.

Jeg har selvfølgelig ikke sagt at det er noe galt med de som forventer ærlighet, da tror jeg du har misforstått totalt hva jeg mener, men jeg mener at man skal ha tillit til de man treffer og ikke forvente det verste. Å snike rundt for å prøve å finne feil på en person kan slå feil ut. Ikke i dette tilfelle, men her hadde hun nok funnet ut av det uansett pga sexen.

Jeg synes det er synd at det er greit å lure andre mennesker for å finne ut om dem snakker sant eller ikke, på samme måte som dere synes det er ugreit å si at man er monogam når man ikke er det. (noe jeg selvfølgelig også synes)

Vi kan ikke kontrollere andre mennesker men vi kan velge om vi skal synke ned på deres nivå eller ikke.

Jeg har lest en del av dine innlegg her inne, og du snakker mye om at man skal finne sin egen verdi, være fornøyd med seg selv, verdifull etc. Har du endret denne oppfatningen?

Som forklart over så nei. Du er ikke verdifull når du har et tillitsproblem og har behov for å sjekke mobile, nett etc til han du dater. Det handler om DEG og ikke han. Hva han gjør for sin egen verdi får han bestemme.

For å snu på det; om en mann handler utifra at han er redd for at damer skal klikke, da er det han som har issues (dårlige erfaringer el.) som han bør jobbe med før han treffer nye damer. Langt fra alle damer klikker, på samme måte som at langt fra alle menn lyver.

Selvfølgelig er det hans issues, men samtidig så kan han ved å finne en dame med selvitlitt og fin verdi finne tilbake til den tryggheten han mangler. Han kan bli sett på med nye øyne og se at ikke alle damer klikker eller snoker.

Hvis vi ikke har som formål og bygge hverandre opp og gi hverandre den tllitten den andre trenger hva skal vi da med kjærligheten??

Skrevet

Håper du koser deg skikkelig i kveld :)

Dusten kommer til å angre og å se hvor idiot han var/er.

Anonym poster: e639fc35e36dbf27ecae1b984e60be79

• Liker 1
Gjest -Ninni-
Skrevet

Ærlighet kommer i forskjellige grader og mange ganger kommer uærlighet pga dårlige erfaringer og ikke fordi man ønsker å såre noen. Hvite løgner i begynnelsen av ett forhold for å verne om sine egne følelser synes jeg er helt greit, så lenge det ikke går ut på å såre noen andre.

Jeg har selvfølgelig ikke sagt at det er noe galt med de som forventer ærlighet, da tror jeg du har misforstått totalt hva jeg mener, men jeg mener at man skal ha tillit til de man treffer og ikke forvente det verste. Å snike rundt for å prøve å finne feil på en person kan slå feil ut. Ikke i dette tilfelle, men her hadde hun nok funnet ut av det uansett pga sexen.

Jeg synes det er synd at det er greit å lure andre mennesker for å finne ut om dem snakker sant eller ikke, på samme måte som dere synes det er ugreit å si at man er monogam når man ikke er det. (noe jeg selvfølgelig også synes)

Vi kan ikke kontrollere andre mennesker men vi kan velge om vi skal synke ned på deres nivå eller ikke.

Som forklart over så nei. Du er ikke verdifull når du har et tillitsproblem og har behov for å sjekke mobile, nett etc til han du dater. Det handler om DEG og ikke han. Hva han gjør for sin egen verdi får han bestemme.

Så å være uærlig pga dårlige erfaringer og komme med hvite løgner - det er helt greit, men å være usikker (pga dårlige erfaringer, ref. HI) da er man plutselig ikke verdifull?

Du har et godt ordtak i signaturen din:

"Det er altid øye som ser i kjærligheten, og hvis du ikke ser på deg selv som verdifull vil ingen andre gjøre det heller"

Paradokset kommer når man på den ene siden skal se på seg selv som verdifull, men samtidig bruke tiden sin på mennesker som ikke respekterer en ved å lyve og lure. Er en person som ser på seg selv som verdifull interessert i det, å bli lurt og løyet for? Fordi det er synd på han, fordi vi damer er så fæle mot menn at vi ikke kan forvente annet???

Nå skal ikke jeg kverulerer dette inn i evigheten. Personlig mener jeg at begge to her har vært på kanten. Han lyver om eksklusivitet for TS (gudene vet hvor mange andre damer han har kontaktet og datet samtidig som TS) og TS lurer han med sin falske profil. Et tankekors er jo at dersom han virkelig hadde vært seriøs og eksklusiv, og hun ikke hadde opprettet denne falske profilen - så hadde de kanskje møttes og hatt en fantastisk helg og endt opp som et flott par. Ganske trist hele greia egentlig.

• Liker 1
Skrevet

Helt objektivt sett, så tror jeg dere snakker forbi hverandre, Ninni og Nettinettet.

Skrevet

Selvfølgelig er det hans issues, men samtidig så kan han ved å finne en dame med selvitlitt og fin verdi finne tilbake til den tryggheten han mangler. Han kan bli sett på med nye øyne og se at ikke alle damer klikker eller snoker.

Hvis vi ikke har som formål og bygge hverandre opp og gi hverandre den tllitten den andre trenger hva skal vi da med kjærligheten??

Ærlig talt: det er da INGEN kvinnes ansvar å skulle trygge denne mannen?!? Og 'nei du er ikke verdifull når du snoker'??

Anonym poster: 2c874b987197788eb5fae8ca5ad50eda

• Liker 1
Skrevet

Vær fornøyd m 'radaren' din, ts! Det er en positiv ting i en kjip erfaring! Du ante ugler i mosen, gjorde litt research og fant ut at du hadde rett!

Mye bedre å finne ut det nå, før en romantisk og fin spaweekend som egentlig bare var fake fra hans side....

• Liker 6
Skrevet

Helt objektivt sett, så tror jeg dere snakker forbi hverandre, Ninni og Nettinettet.

Eller en av to leser litt mer mellom linjene enn på.

Skrevet

Ærlig talt: det er da INGEN kvinnes ansvar å skulle trygge denne mannen?!? Og 'nei du er ikke verdifull når du snoker'??

Nei det er ingen kvinners ansvar å gjøre noe som helst med hvilken som helst mann, det er ikke DET jeg sier her. Det jeg sier er at vi mennesker har påvikningskraft på hverandre ut i fra hvordan vi er, og hvilke erfaringer vi alle har.

Snoking er ikke greit, kommunikasjon er.

Skrevet

Så å være uærlig pga dårlige erfaringer og komme med hvite løgner - det er helt greit, men å være usikker (pga dårlige erfaringer, ref. HI) da er man plutselig ikke verdifull?

Du har et godt ordtak i signaturen din:

"Det er altid øye som ser i kjærligheten, og hvis du ikke ser på deg selv som verdifull vil ingen andre gjøre det heller"

Paradokset kommer når man på den ene siden skal se på seg selv som verdifull, men samtidig bruke tiden sin på mennesker som ikke respekterer en ved å lyve og lure. Er en person som ser på seg selv som verdifull interessert i det, å bli lurt og løyet for? Fordi det er synd på han, fordi vi damer er så fæle mot menn at vi ikke kan forvente annet???.

Jeg har da aldri sagt at man skal bruke tid på mennesker som ikke respekterer en og lyver og lurer, når man vet om det. Det ville jeg aldri anbefalt.

Men man skal ikke tenke det verste om mennesker man ikke kjenner på bakgrunn av tidligere erfaringer, og har man et tillitsproblem skal man jobbe med det problemet kontra å snoke.

Jeg tror du leser litt mer mellom linjene eller gjør opp dine egne meninger om hva jeg mener, kontra å faktisk lese det jeg skriver. Jeg sier heller ikke at det er synd på denne mannen, men at veldig mange damer ødelegger for seg selv ved å forvente litt for mye litt for tidlig.

Skrevet

Så bra at du Ts fant ut hvordan han egentlig er før du involverte deg mer i han! Surt å ha tapt et par tusen kroner men.. selvsagt er det vanskelig i starten av et datingforhold å snakke om å date exlusive eller om det skal være akseptabelt å date andre. Men i deres tilfelle har dere avtalt en hel helg på hotell med SPA. Han burde skjønne at en alenemor ikke tar seg råd til flybillett, hotell og SPA kun for litt sex.... Jeg skjønner også hvorfor du lagde en annen profil på MP for å finne ut hvor seriøs han er. Har faktisk gjort det samme selv, det samme har venninner av meg. Årsaken har vært en litt ekkel magefølelse, samt erfaring av å bli lurt på MP.

I det ene tilfellet fant jeg ut at han fornyet sitt VIP etter han traff meg irl og vi ble enige om å kun date hverandre. Jeg avtalte an date med han og utga meg for å være en annen person. Han ble temmelig lang i maska da det var jeg som møtte opp :fnise:

• Liker 4
Skrevet

Han ble temmelig lang i maska da det var jeg som møtte opp :fnise:

Næh?! Haha, hva sa han da?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...