Gå til innhold

Mini-boks <3

boks

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid gjort det med eget tøy inntil jeg fikk problemer med armen for 4 år siden. Da stryker jeg bare hvis jeg MÅ. Men babytøy er så lite så det går helt greit å ta det! Alt ble så mye finere etter jeg fikk gjort det, så glad jeg fikk innfallet :P

Haha, såpass ja! Tror det hadde vært det siste jeg hadde tenkt på med rier :fnise:

Titter ofte bort på stativet og smiiiler jeg og :hjerte: Gleder meg sånn til å få brukt det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så spent på om alt passer, om han passer størrelse 50, har egentlig lite i den størrelsen. Litt redd for en stor unge :P Men uansett så blir det nusselig å se han med klærne på! :hjerte:

Du har 65 dager igjen! Eller litt mer eller mindre :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Vi har heller ikke noe særlig i 50. Er bare sånn for sikkerhetsskyld. Sist vi var på sykehuset estimerte de henne til 3500g til fødsel så blir spennende å se. :)

Er 68 dager igjen i følge norsk tellemåte. Helt sykt at det er et 6 tall etterfulgt av bare ett tall. Det begynner virkelig og nærme seg nå. Hvem hadde trodd at det kunne gå så fort :fnise:

Spent på hvem av oss som føder først jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk 3750 g på mandag (skrev først 7350, haha, det skulle tatt seg ut) og håper at han ikke blir så veldig mye større :)

Har ikke tenkt på at tickerne bare teller 40 uker. Ja det blir spennende, du blir sikker først men det er jo ikke helt sikkert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, godt man slipper og skulle klemme ut en unge på over 7 kg :fnise:

Håper hun kommer rett før termin eller rett over. Tanken på 2 uker over termin .... Gah :P

Endret av boks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det jammen fredag igjen :)

Ikke gjort så mye fornuftig i dag. Vært hos fysio og stryki vask nr 2 til lille S :)

Til uken kommer ei venninne, datteren hennes og kjæresten hennes en tur. Ikke sett de på 2 år så det blir koselig. Håper uken går fort for nå kommer mannen snart hjem :hjerte: 12 dager igjen i dag, gleder meg sånn!!

Nå skal jeg bare kose meg med lilles romstering i magen og tv resten av kvelden :)

Ha en god helg de som måtte lese :):blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og da var jammen enda en helg over, hvor blir tiden av? :)

Ikke gjort noe som helst fornuftig denne helgen da kroppen virkelig har takket for seg :fnise:

Vasket siste maskinen med klærne til lille og stryki det. Nå ligger det fint i skuffen til mannen :) Er så kos og holde på med babytøy :hjerte: Nå gjenstår bare ullvasken og alt av gulpekluter, vaskekluter, sengetøy osv. Tar ikke sengetøyet før det er litt nærmere termin og kommoden hennes er oppe :)

I dag kan jeg telle på 2 hender når mannen kommer hjem, herregud jeg gleder meg :)

Nå tenkte jeg å ta en lang dusj og se søndagsfilmen på tv3.

Ha en fin kveld :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har heller ikke fått kommoden :fnise: Hvor har dere kjøpt den? Vi har kjøpt vår på Skeidar.

Ha en fin ny uke! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er problemet at vi ikke rakk å kjøpe den før mannen måtte dra igjen, så er bare derfor vi mangler kommoden :fnise:

Kjedelig at dere har ventet så lenge på deres. Har dere hørt med butikken igjen? :)

Takk for det og lige så Yesterday! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke hente den siden den veier en del og samboer reiste bort i dag, men han skal ringe i løpet av uka og er den på plass så skal han hente den fredag når han kommer hjem, el lørdag. Han ringte for et par uker siden og da sa de at de har automatisk varsel på sms, men merkelig at det har gått så lang tid, kanskje pga sommerferien.

Planer for uka? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å se at du koser deg med forberedelser og aktivitet fra den lille boks! :)

Må bare beklage at jeg har vært litt fraværende, men føler jeg må inn her og oppdatere meg på dere og kanskje gi dere en liten oppdatering selv om min tilværelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke hente den siden den veier en del og samboer reiste bort i dag, men han skal ringe i løpet av uka og er den på plass så skal han hente den fredag når han kommer hjem, el lørdag. Han ringte for et par uker siden og da sa de at de har automatisk varsel på sms, men merkelig at det har gått så lang tid, kanskje pga sommerferien.

Planer for uka? :)

Da får vi håpe de har den inne når han er tilbake :)

Ingen store planer egentlig. Møte noen venninner, fysio, kiro og få gjort litt skole.

Der da? :)

Koselig å se at du koser deg med forberedelser og aktivitet fra den lille boks! :)

Må bare beklage at jeg har vært litt fraværende, men føler jeg må inn her og oppdatere meg på dere og kanskje gi dere en liten oppdatering selv om min tilværelse.

Så koselig å høre fra deg igjen SmartCookie! :) Skal titte innom boken din og lese hva du har skrevet! :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får vi håpe de har den inne når han er tilbake :)

Ingen store planer egentlig. Møte noen venninner, fysio, kiro og få gjort litt skole.

Der da? :)

Har du søkt om foreldrepenger? Jeg må få levert skjemaet om inntekten min til arbeidsgiver så de kan fylle ut, så det skal jeg i morgen. Onsdag skal jeg til øyelegen på kontroll og resten av uken har jeg planer om å sy gardiner og den babynest'en :) Hvis ikke noe annet dukker opp. Jo forresten et gravidtreff kanskje på onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, leverte papirene for en uke siden! :)

Deilig og ha det ute av verden! Føles helt sykt å ha levert de, er sånne ting som får meg til og forstå hvor nærme en fødsel egentlig er. Tenk på alle ukene vi har bak oss.. :)

Høres ut som en fin uke det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er sykt! I neste uke er det 6 uker til jeg skal ut i permisjon! Merkelig ;)

Bra jeg har litt å gjøre siden samboer er borte :) Mange dager til din kjære kommer hjem? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, gleder meg over at det nærmer seg. Jammen ingen dans på roser å være gravid altså :fnise: Selv om det er veldig kos også da, misforstå meg rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...