Gå til innhold

Mini-boks <3


boks

Anbefalte innlegg

Så koselig med et nytt "ansikt" her inne *Frida*. :blomst:

Likte filmen ja. Endte opp på "Skyggejegerene" :)

Ikke lenge til du har termin, føler du deg klar? :)

:)

Den filmen har eg ikkje høyrt om. Det går berre i seriene på NRK her. Dei fleste på opptak, sidan dei går så seint!

Ikkje klar ennå nei, men i dag skal eg lage til nyesenga til N på 20 mnd, sånn at babyen kan få babysenga ho ennå søv i (skuvseng). Har vaska litt klede i nyfødtstørrelse, så kritisk er det vel ikkje ;)

Me har alt me treng, det er berre ikkje rydda fram frå boden/vaska ennå. Gler meg til å ha babysenga og vogna ferdig med sengekle, det er så koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min ticker er faktisk helt rett, regnet på det så jeg har 59 dager igjen :) *Frida* har bare 14 dager oj! Så ikke det i stad.

Ikke hørt om den filmen, grøsser? Jeg liker grøssere ;)

14 dagar til termin i dag, så den er ikkje heilt korrekt.

Eg likte action og skumle filmar før. No, etter å ha blitt mor, syns eg ikkje noko om det... Syns det er fælt nok å lese avisene enkelte dagar :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dagar til termin i dag, så den er ikkje heilt korrekt.

Eg likte action og skumle filmar før. No, etter å ha blitt mor, syns eg ikkje noko om det... Syns det er fælt nok å lese avisene enkelte dagar :(

14 dager nå da :danse: Husker at jeg måtte legge inn feil mensdato for å få rett ticker.

Sånt som skjer på ordentlig, som man leser om i avisa og ser på nyhetene om er grusomt :( Det liker ikke jeg heller. Leste en ting i går som fikk meg til å gråte, skal ikke gjenta det her :( Om en fæl mor :trist:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom visst borti en sånn "liker"knapp eller noe over her. Haha.

Så godt at ting faller på plass :) Har du pakket fødebagen enda eller? Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Den filmen har eg ikkje høyrt om. Det går berre i seriene på NRK her. Dei fleste på opptak, sidan dei går så seint!

Ikkje klar ennå nei, men i dag skal eg lage til nyesenga til N på 20 mnd, sånn at babyen kan få babysenga ho ennå søv i (skuvseng). Har vaska litt klede i nyfødtstørrelse, så kritisk er det vel ikkje ;)

Me har alt me treng, det er berre ikkje rydda fram frå boden/vaska ennå. Gler meg til å ha babysenga og vogna ferdig med sengekle, det er så koselig!

Gleder meg også til å re opp sengen hennes, men det må nok pent vente :fnise:

Imponert over hvor rolig du er i forhold til det hele, men kanskje litt greiere å roe ned når man han gjort dette før og vet litt mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom visst borti en sånn "liker"knapp eller noe over her. Haha.

Så godt at ting faller på plass :) Har du pakket fødebagen enda eller? Hehe

Veldig glad ting hvertfall er i hus, nå gjenstår bare å få montert og ryddet på plass. :)

Ikke pakket den nei. Tenker ofte at nå må jeg bare få slengt noe i en bag sånn for sikkerhetsskyld, men så glemmer jeg det igjen :fnise:

Har du pakket enda **M**? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg også til å re opp sengen hennes, men det må nok pent vente :fnise:

Imponert over hvor rolig du er i forhold til det hele, men kanskje litt greiere å roe ned når man han gjort dette før og vet litt mer :)

Rolig og rolig, eg har berre ikkje hatt tid. To små tar si tid (og energi) her, og sambo har uteprosjekter som må gjerast før hausten/vinteren kjem osv. Men eg har gått over termin med jentene mine, så eg har liksom innstilt meg på å gå til uti andre halvdel av september (termin 11/9), og då har eg jo god tid ennå :) Deilig å endelig ha permisjon og åleinetid i huset!

I dag har eg forresten vaska trekket til både bilstolen og vogna, så det går framover her og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad ting hvertfall er i hus, nå gjenstår bare å få montert og ryddet på plass. :)

Ikke pakket den nei. Tenker ofte at nå må jeg bare få slengt noe i en bag sånn for sikkerhetsskyld, men så glemmer jeg det igjen :fnise:

Har du pakket enda **M**? :)

Ja, jeg fikk somlet meg til å gjøre det :) Så den står klar. Veldig godt å vite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 34; jeg er offisielt høygravid!! 3 uker til så er ikke snuppa prematur lenger, det går så fort dette her. Tenk at hun snart er her hos oss :hjerte:

På torsdag fikk vi skrudd ferdig kommoden hennes så i dag fikk jeg endelig ryddet alt utstyr og klær inn i den. :) I dag kjører vaskemaskinen all 60 vask og i løpet av helgen får jeg vel tatt dynene hennes også. Mannen skal få ta å vaske all ull så har han fått ta litt også :fnise:

Deilig at ting begynner å falle litt på plass. Lagt til side det som skal med på sykehuset av lilles klær også, så nå gjenstår bare mine og mannens ting.

I går var vi på middag hos et vennepar, det var koselig! :) I kveld skulle vi egentlig til svigers, men svigermor har gjort et eller annet med foten sin så da blir det i morgen i stedet! :)

Vi skulle egentlig ta litt bilder av oss også i dag, men like greit at alt ble avlyst da det virkelig blååååååser her i dag. Har ingen bilder av oss sammen med gravidmagen så har lyst til å få tatt noen så vi har selv om jeg hater bilder av meg selv :fnise:

Lille snuppa er kjempeaktiv om dagen og det er ganske tydelig at hun har vokst godt der inne i magehulen :hjerte:

Nå får jeg fortsette på strikkeprosjektet mitt her, straks halvveis :fnise:

Ha en fin lørdag :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si tiden flyr avgårde, høygravid allerede! Håper hun holder seg inne ihvertfall tre uker til :)

Det er jo koselig å få tatt gravidbilder da (ser jeg for meg), selv om man kanskje ikke er så glad i bilder av seg selv. Jeg misliker veldig å bli tatt bilde av, men graviditeten må nok foreviges.

Håper lørdagen blir fin, kos deg med aktiviteten fra lille jenta :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høygravid! :danse:

Blir jenta di født før om 3 uker så er hun knapt prematur uansett, men satser på fødsel etter uke 37 for det ;) Kanskje på tide å pakke fødebagen? :laugh: Jeg er nesten ferdig med min. Er dere helt klare nå for en baby? :)

Hva strikker du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si tiden flyr avgårde, høygravid allerede! Håper hun holder seg inne ihvertfall tre uker til :)

Det er jo koselig å få tatt gravidbilder da (ser jeg for meg), selv om man kanskje ikke er så glad i bilder av seg selv. Jeg misliker veldig å bli tatt bilde av, men graviditeten må nok foreviges.

Håper lørdagen blir fin, kos deg med aktiviteten fra lille jenta :hjerte:

Håper hun blir der inne til forbi uke 37 hvertfall for lungene hennes sin del. De har godt av mer modning før de skal brukes :hjerte:

Ja, man må jo nesten forevige graviditeten. Man er jo gravid for første gang en gang :fnise:

Det ble en fin helg! :) Håper du har hatt det og Favole! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høygravid! :danse:

Blir jenta di født før om 3 uker så er hun knapt prematur uansett, men satser på fødsel etter uke 37 for det ;) Kanskje på tide å pakke fødebagen? :laugh: Jeg er nesten ferdig med min. Er dere helt klare nå for en baby? :)

Hva strikker du? :)

Må få pakket den ja :fnise: Ting kan jo skje når som helst sånn sett selv om sannsynligheten for rundt termin er betydelig høyere :) Vi er sånn ca klare, gjenstår litt sjauing her hjemme bare :) Dere da? :)

Strikker et teppe i ull som jeg vil bruke på sykehuset osv. Tok bare veldig mye lenger tid enn jeg hadde for meg i hodet :fnise: Begynt på nøste nr 4 nå og har totalt 6 så håper jeg rekker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strikker et teppe i ull som jeg vil bruke på sykehuset osv. Tok bare veldig mye lenger tid enn jeg hadde for meg i hodet :fnise: Begynt på nøste nr 4 nå og har totalt 6 så håper jeg rekker det :)

Må pakke bag til meg og baby eg og nå...

Eg strikkar og ullteppe, type rilleteppe i diagonal. Eg begynte på nøste nr 2 av 4 i helga... Blir neppe ferdig før babyen er ute! Eg strikkar i kvitt, og tenker å ha heklekant i kontrastfarge rundt. Kva farge har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg strikker og et ullteppe, men til vogna :) Jeg strikker ikke i babyfarger, jeg bruker flere sterke farger, er fint med andre farger og syns jeg. Jeg strikker det i striper så vet ikke hvor mange nøster jeg har brukt og kommer til å bruke siden jeg bytter farge ofte. Lurer og på om jeg blir ferdig! Ikke at den må være ferdig før fødselen, har heklet et teppe for å tulle han inn i :)

Er ennå litt småting vi må kjøpe, som bleier, også venter vi ennå på klær fra svigers, så de må jo vaskes. Og er det ikke mye så må vi kjøpe mer klær. Vi skal antakelig til svigers i helga så skal spørre på forhånd om de kan finne frem klærne. Har ikke kjøpt noe i ull ennå, har du kjøpt mye i ull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må pakke bag til meg og baby eg og nå...

Eg strikkar og ullteppe, type rilleteppe i diagonal. Eg begynte på nøste nr 2 av 4 i helga... Blir neppe ferdig før babyen er ute! Eg strikkar i kvitt, og tenker å ha heklekant i kontrastfarge rundt. Kva farge har du?

Greit å få pakket denne berømte bagen ja :fnise:

Så flink du er som skal ha kant og greier. Her blir det helt helt enkelt da jeg egentlig ikke kan å strikke :P Har en helt mørk lillafarge, syns den er kjempefin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg strikker og et ullteppe, men til vogna :) Jeg strikker ikke i babyfarger, jeg bruker flere sterke farger, er fint med andre farger og syns jeg. Jeg strikker det i striper så vet ikke hvor mange nøster jeg har brukt og kommer til å bruke siden jeg bytter farge ofte. Lurer og på om jeg blir ferdig! Ikke at den må være ferdig før fødselen, har heklet et teppe for å tulle han inn i :)

Er ennå litt småting vi må kjøpe, som bleier, også venter vi ennå på klær fra svigers, så de må jo vaskes. Og er det ikke mye så må vi kjøpe mer klær. Vi skal antakelig til svigers i helga så skal spørre på forhånd om de kan finne frem klærne. Har ikke kjøpt noe i ull ennå, har du kjøpt mye i ull?

Deilig å vite at du har ett teppe klart hvertfall :)

Bleier mangler vi også, får se om vi klarer å bestemme oss for hvilke vi skal kjøpe :)

Har en del ull ja, men mest ikke-ull da! Vil ikke kjøpe for mye ull for jeg vet om hun kan bruke det. Noen babyer blir jo så varme mens andres hud ikke er så glad i ull så får prøve med det vi har først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skal vente med ulla, og bare kjøpe litt. Må se hva vi får av svigers, tviler for at det er ull, men hvem vet :) Har bestemt meg for å se hvilke bleier de bruker på sykehuset og om jeg liker de, og så sende samboer ut for å kjøpe mens vi ennå er på sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...