Gå til innhold

Mini-boks <3

boks

Anbefalte innlegg

Han ligger 7 timer foran :)

Det blir som Filippinene hvor svigers er nå :)

Håper du har en fin lørdag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er den sykeste natten noensinne. Våknet 02:50 av et skikkelig tordenskrall. Stod opp og dro ut alle kontakter, og godt var det. For det holdt seriøst på til 09:20 i dag. Non-stop!! Det rakk ikke buldre ferdig før det lynte og buldret på nytt. Ser i avisen her at de har registrert 7200 nedslag på 2 timer.

Lurer på om lille merket at det var dårlig vær eller om det var tilfeldig, men hun har hvertfall vært utrooolig aktiv i natt. Og fineste pusekatten har liggi oppå meg og kosa :hjerte:

Sovet noen timer nå heldigvis :) Nå venter jeg på at pizzabunnen min skal heve ferdig så jeg får laget meg noe middag her. Sulten!

Blir sofaen med en film i kveld tror jeg! :)

Endret av boks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig sjeldent lyn og torden her nordpå, iallefall her i byen og der jeg er oppvokst. Det sies at lynet ikke slår ned to ganger på samme plass men når jeg bodde i Oslo slo lynet ned i huset to ganger i løpet av et par dager. Første gangen slo det ned uten at jeg hadde fått med meg at det lynte så TV'en, ruter'n og dvd-spiller'n røyk. Neste gang så hadde jeg tatt ut kontaktene :) Jeg bodde i høyden så vil anta at det derfor slo ned der to ganger, lettere tilgjengelig for lynet :P

Hvilken film så du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lite planer, bare kiro og fysio(*2). Rydde litt her hjemme og få unnagjort litt skole.. :)

Lykke til på ul i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lite planer seg, er alene nå jeg og, men bare til fredag. Trur jeg skal shoppe ca alt det vi mangler til babyen, og vaske resten av babyklærne selv om vi ennå ikke har fått kommoden, er greit å finne ut snart om vi får bort gammellukten av alt. Hvis ikke må vi sikkert shoppe mer babyklær :)

Hva er det du studerer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en grei uke :)
Gleder meg sånn til å få vasket tøyet hennes jeg og, klarer nesten ikke vente :fnise:

Jeg går ingeniørstudiet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir alltid like overrasket over hvor fort de klarer å få en pakke fra Spania til Norge kontra hvis man sender noe innenlands :fnise: Bestilte varene på fredag kveld, mottok leveringsbekreftelse i går og kl 10:32 i dag var pakken min hos DHL bilen. Nå er varene pakket ut og jeg er kjempefornøyd. Alt passet på tross av 30+3 mage :ler:

Var hos kiropraktoren igjen i dag. Viste seg at jeg har ca null refleks igjen i høyrebenet. Ekkelt.

Nå får jeg lage meg noe middag har, merker at lille vokser mye om dagen for oh MY jeg er mye sulten.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sykt hvor mye flinkere de er til å få unna varer fra utlandet, derfor jeg liker å handle derfra, og pga mye bedre priser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm. Det er ganske sykt når man tenker over hvor mye lenger avstander det er snakk om og allikevel slår de norske leverandører og posten langt ned i støvlene! :)

Åh, nå har jeg vasket første maskinen med tøy til lille S. Klarte ikke vente lenger :rodmer::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammaklær? :) Har også opplevd det noen ganger med pakker fra utlandet, husker ikke hvilke land. Men som regel har pakken kommet til Norge veldig fort men brukt ca en halv til en hel uke fra Oslo til Bodø. Greit nok at tollen er nysgjerrig men det får da være måte på for hvor lang tid de skal bruke :P

Oj hvorfor har du ikke refleks i benet?? Høres skummelt ut. Pga det sykehusstyret mitt så har de sjekket ca alle reflekser i hele kroppen min.

Du er og mye sulten :fnise: Det er vel nå babyene våre vokser mest ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke mammaklær. En høst/vinterjakke, en kjole og en skjorte. Alt passet til tross for magen, hadde jeg aldri trodd :fnise:

Ja, det er helt håpløst ofte når de skal ha ting innom Oslo. Kan jo ligge der i maaaange dager uten at det skjer noe som helst.

På grunn av bekkenet og alt det surret jeg har fått i bena.. Nerven i høyre klemmes av, så var visst ikke rart jeg har dritvondt. Kjenner jeg er VELDIG glad jeg har hatt nervesmerter i 4 år, hvis ikke vet jeg faktisk ikke om jeg hadde taklet nettene..

Var skikkelig ekkelt når hun banket og banket på alle stedene på benet hvor det skal poppe ut og det bare hang der. Var liksom sånn "skal det være SÅ livløst?!"

Sulten ja, det er helt håpløst :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri hørt om før at folk bestiller klær fra Spania og du skrev ikke hvor fra konkret så tenkte mammaklær :) Er spent på hva som passer etter fødselen!

Huff stakkars deg, 4 år kan ikke være noe særlig med smerter :( Håper det blir bedre fremover :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fra Zara, de har lageret sitt i Spania så er derfor :)

Det har vært 4 harde år, men sånn er det bare! :)

Nå romsterer lille noe voldsomt her, søta :hjerte:

Skal le litt av "Helt Perfekt" før det er sengen her, ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, mannen fant navn før vi visste at det var ei lita jente fordi han var overbevist om at det var ei lita tulle. :)

Har dere kommet frem til navn enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, vi har 3 navn, og det ene passer som mellomnavn på de to andre. Så trur det blir en av de to alternativa da, med to navn. Samboer vil ikke bestemme seg før vi har sett gutten, jeg er enig men samtidig så kan vi jo bestemme oss nå og heller ombestemme oss hvis det ikke passer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra dere har noen alternativer! :)

Er så glad vi kom frem til navn så lett, virker så kjipt å skulle bli skikkelig uenig om noe som bare skal være fint og koselig :)

I dag tror jeg folk hadde trodd det hadde rablet for meg hvis de hadde sett meg :fnise: Har nemlig tatt ned og stryki alle klærne til lille S som jeg vasket her om dagen :ler: Så nå ligger de med brettekant i mannens kommodeskuff. Stakkars, han har 1 skuff i den kommoden og nå er han jammen kastet ut av den :fnise: Er bare frem til han kommer hjem og får opp hennes kommode da.

Er såå kos å holde på med alt babytøyet. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier du å stryke klær? Jeg stryker bare skjorter ol. Har ikke tenkt på det å stryke babyklærne, kanskje jeg skal gjøre det om jeg får tid en gang. Men har tenkt å stryke det første settet med sengetøy som jeg skal ha på til han, er jo den aller første senga i hans første hjem :) Ei venninne fødte litt for tidlig og mens riene holdt på så fikk hun panikk fordi hun hadde ikke rukket å stryke babyklærne så da gjorde hun det med rier :fnise: Jeg hadde ikke orket det i den situasjonen. Er veldig kos med babyklær, har noe hengende til tørk og jeg smiler hver gang jeg ser tørkestativet med babyklær på! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...