Gå til innhold

Hva hadde dere valgt at gå på dejt i? *bilde*


Nusseli

Anbefalte innlegg

Jeg synes den grønne var veldig fin, men litt for sommerslig til denne tiden av året.

Ville unngått kjole, det passer seg ikke om dere ender opp på kino eller noe.

Så konklusjonen min blir den lilla, synes det er pyntet nok til en avslappet date på pub/kino osv.

Hvor har du kjøpt armbandet forresten? Det likte jeg :)

Anonym poster: 32212de5ab9e2eddea3604a06b417c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor vil man gå i kjole på date? Det er jo overpynta til max. Kjør på med jeans, i hvert fall hvis du har en fin rompe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil man gå i kjole på date? Det er jo overpynta til max. Kjør på med jeans, i hvert fall hvis du har en fin rompe :P

Jeans gjør aldri rumper noen tjeneste, med det stive, rue stoffet.... Men mindre du vil at den skal se flat og guttete ut da.

Det finnes massevis av kjoler som fungerer til hverdags, og tynne, myke stoffer, som ligger lett på stumpelumpen gjør mye mer for formen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeans gjør aldri rumper noen tjeneste, med det stive, rue stoffet.... Men mindre du vil at den skal se flat og guttete ut da.

Det finnes massevis av kjoler som fungerer til hverdags, og tynne, myke stoffer, som ligger lett på stumpelumpen gjør mye mer for formen.

Nei Yme, det finnes massevis av jeans med strech i, og de gjør rompa en tjeneste ja, men de tryller ikke frem noen rompe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei Yme, det finnes massevis av jeans med strech i, og de gjør rompa en tjeneste ja, men de tryller ikke frem noen rompe :P

Bevis det :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der var det mye strech!

Men hør nå her. Neste gang noen prøver å lure deg til å legge ut bilde av rumpa di, lån en av guttevennene dine, en bror, eller finn et bilde på nettet av en mann som har på stramme bukser, og send bilde av det. Fyren som får bilde kommer til å tro at det er en jenterumpe, og det er jo stas å få sånt, så han kommer til å like den uansett... Så da har du lurt han til å like gutterumper. Stas!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan alltid, alltid gå i kjole, folkens. Det bare spørs på stilen:)

Og jeg er også nysgjerrig på hva hun endte med. Og ikke minst om det slo an..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var det mye strech!

Men hør nå her. Neste gang noen prøver å lure deg til å legge ut bilde av rumpa di, lån en av guttevennene dine, en bror, eller finn et bilde på nettet av en mann som har på stramme bukser, og send bilde av det. Fyren som får bilde kommer til å tro at det er en jenterumpe, og det er jo stas å få sånt, så han kommer til å like den uansett... Så da har du lurt han til å like gutterumper. Stas!

Pleide å dra den litt lengre før, chatroulette med en kompis hvor jeg viste ansiktet og han dro av seg buksa med staken mellom lårene. Det er enda bedre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan alltid, alltid gå i kjole, folkens. Det bare spørs på stilen:)

Helt enig! Har en venninne som bare går i kjoler hele tiden. Det er stort sett sånne stygge "jeg ser gravid ut"-kjoler, men det funker faktisk overraskende bra... Eller overraskende er det vel ikke. Hu er jo ganske digg, så hu kan gå i hva hu vil, så lenge hu er naken under :sjarmor:

Pleide å dra den litt lengre før, chatroulette med en kompis hvor jeg viste ansiktet og han dro av seg buksa med staken mellom lårene. Det er enda bedre!

Det liker jeg! Hvis folk er grisete, er det helt greit å kødde med dem, og jo lengre mad tarn, jo bedre, spør du meg... Spesielt om det er snakk om en fremmed internettmann. Er man en ekling, trenger man å mobbes.

Endret av Yme
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeans gjør aldri rumper noen tjeneste, med det stive, rue stoffet.... Men mindre du vil at den skal se flat og guttete ut da.

Det finnes massevis av kjoler som fungerer til hverdags, og tynne, myke stoffer, som ligger lett på stumpelumpen gjør mye mer for formen.

Gutterumpe?

39142d1254347978-venom-hood-no-vents-72%2520nicely%2520shaped%2520ass%2520in%2520jeans%5B1%5D.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den hadde sett mye bedre ut i en tights, eller en tettsittende kjole.

Dårlig taper.

_____

Når er daten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil man gå i kjole på date? Det er jo overpynta til max. Kjør på med jeans, i hvert fall hvis du har en fin rompe :P

Det finnes forskjellige kjoler.

flirt-P1439-silver-dress.jpg

casual-summer-dresses-2012-03.jpg

Anonym poster: fcdeedb2800be1fd594751344a5dce78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

NO SHIT

Tydeligvis ikke når det er "overpynta til max"!

Anonym poster: fcdeedb2800be1fd594751344a5dce78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hadde sett mye bedre ut i en tights, eller en tettsittende kjole.

Tights er ikke en erstatter for bukse :P
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights er ikke en erstatter for bukse :P

Haha, den der hører jeg rett som det er. Jenter som nesten blir sure om de ser noen som bruker tights uten å dekke til rumpa... Verdens undergang ass :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...