Gå til innhold

Hva hadde dere valgt at gå på dejt i? *bilde*


Nusseli

Anbefalte innlegg

Hihi, nå vet ihvertfall en av mine venninner mitt nick her men det er like bra det ;)

Så hva hadde dere valgt? IKKE REPOSTE BILDER, please :)

Trives godt i begge to, men vill se het ut!

*poff*

Endret av Nusseli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egentlig ingen av delene, men om jeg måtte velge mellom de hadde det blitt den grønne:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia

Jeg hadde heller ikke valgt noe av det, men helst den lilla. Synes ikke antrekket kom så veldig godt frem på bildene. :(

Hva med å pynte seg litt mer? :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ingen av delene, men om jeg måtte velge mellom de hadde det blitt den grønne:)

Okej, vad hade du valgt då? Det er ikke en lørdagskveld på byen alltså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått for den lilla, selv om jeg er usikker på hvordan den ser ut foran. Har den rysjer eller noe? Eller ser jeg helt feil?

Anonym poster: 162ad61ce5fae2777dea57a6a58341a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde heller ikke valgt noe av det, men helst den lilla. Synes ikke antrekket kom så veldig godt frem på bildene. :(

Hva med å pynte seg litt mer? :)

Ja, kanskje det. Men ville "tone" ned meg selv litt fordi jeg ikke vill fremstå som "verldens fineste som står timer framfør speilet". Er egentligen sånn jeg går til daglidags...

Kanskje jeg skall ha den stramme kjolen jeg hadde i skolen før noen dager siden.. Den er jo kort, tajt men med långe ermer så den dekker litt på samme gang..

Hva hadde dere valgt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okej, vad hade du valgt då? Det er ikke en lørdagskveld på byen alltså ;)

Noe litt mer pynta kanskje? For meg ble det litt for "hverdagslig" til en date da.. Mener ikke stivpyntet liksom, men bare litt mer "søtt" :)

Kommer kanskje litt an på hvor dere skal ha daten da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått for den lilla, selv om jeg er usikker på hvordan den ser ut foran. Har den rysjer eller noe? Eller ser jeg helt feil?

Anonym poster: 162ad61ce5fae2777dea57a6a58341a0

Nei, ikke rysjer... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Hva skal dere gjøre på daten, da? Jeg likte den lilla best, og den passet fint til dine farger. Du har forøvrig en fantastisk munn! Skikkelig kysselepper :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal dere gjøre på daten, da? Jeg likte den lilla best, og den passet fint til dine farger. Du har forøvrig en fantastisk munn! Skikkelig kysselepper :fnise:

Hihi, tack :) Tror han liker dem han å :)

Vi vet ikke hva vi skall gjøre, kanskje kino, kanskje en bar, kanskje noe helt annet.. Men om det blir en bar så er det garantert bare vi og et par til, ikke noen partykveld liksom..

*prover flere klær'..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mintgrønne, uten tvil!

Og du var heeeelt annerledes enn jeg hadde sett for meg. :fnise:

Haha, hvordan hadde du sett deg før meg da? :fnise::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjolen!

:P

Så det skall være tajt og smått? Vill ikke fremstå som desperat også kan jeg jo ikke bli "før" het slik at jeg føler det og derfør blir lettere på tråden. Må jo holde igjen ;P Derfor noe midt emellan....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller ikke gått i noe av dette. Til nød den grønne genseren.

Grunnen, er ikke min stil, synes det var litt kjedelig og hverdagslig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns den grønne var skikkelig fin, den hadde jeg valgt :) Trenger jo ikke pynte seg så veldig når det er en litt uformell date :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du sier så er du jo mer pyntet til hverdags. Jeg har jo møtt deg ved noen anledninger, og stemmer absolutt for at du går som du går til vanlig. Du er jo råheit :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lilla. :-) Stram kjole ville ikke jeg gått i på kinodate, men det er meg, kunne allikevel pyntet deg litt mer om ønskelig.

Kommer jo an på hvordan han er og, er han veldig avslappet i stil og dere bare skal på kino synes ikke jeg det er nødvendig heller.

Ikke frekt ment, men sikker på at den mintgrønne ikke er på feil vei? :plystre: Så slik ut på det ene bildet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje det. Men ville "tone" ned meg selv litt fordi jeg ikke vill fremstå som "verldens fineste som står timer framfør speilet". Er egentligen sånn jeg går til daglidags...

Kanskje jeg skall ha den stramme kjolen jeg hadde i skolen før noen dager siden.. Den er jo kort, tajt men med långe ermer så den dekker litt på samme gang..

Hva hadde dere valgt da?

Hvorfor skriver du så rart, hva slags dialekt er det du prøver på??

Anonym poster: 1406a2c4978fe499277c466f609cb3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...