Gå til innhold

Hva hadde dere valgt at gå på dejt i? *bilde*


Nusseli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes den første lilla skjorten eller den var utrolig fin jeg. Hvor har du kjøpt den? Synes det var nok pynta for en vanlig date, men det kommer jo litt an på hva dere skal og sånn det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt uhm, større.. Og eldre. Haha, så feil kan man ta!

Hihi, jag vet. Jag har en attityd til en veldig stor gammel dame, fordi klok er jeg hvertfall ikke :fnise:

Syns den grønne var skikkelig fin, den hadde jeg valgt :) Trenger jo ikke pynte seg så veldig når det er en litt uformell date :)

Ikke frekt ment, men sikker på at den mintgrønne ikke er på feil vei? :plystre: Så slik ut på det ene bildet.

Den grønne .. Den var søt, hvor har du kjøpt den? :danse:

Tack, nei den er ikke bakvendt. Kjøpt på Vero Moda :-) Digger mintgrønn nå og det kommer jo være "all over" i sommer ;)

Som du sier så er du jo mer pyntet til hverdags. Jeg har jo møtt deg ved noen anledninger, og stemmer absolutt for at du går som du går til vanlig. Du er jo råheit :jepp:

Åå, tusen takk Niennes! Du er snill du! :hug: Trenger alle komplimanger jeg kan få nå så setter stor pris på det! :)

Hvorfor skriver du så rart, hva slags dialekt er det du prøver på??

Anonym poster: 1406a2c4978fe499277c466f609cb3ae

Er "svorsk" jeg ;)

Hos meg ser begge de kjolene like, og lilla ut, så jeg tror du trenger å skru på mer lys :erter:

Det er ikke dårlig lys, det er dålig mobilkamera = dårlig råd at kjøpe ny / ikke bryr meg om nye fancy ting ;)

Synes den første lilla skjorten eller den var utrolig fin jeg. Hvor har du kjøpt den? Synes det var nok pynta for en vanlig date, men det kommer jo litt an på hva dere skal og sånn det da :)

tack, liker den også veldig godt :-) Den lilla er kjøpt i Thailand før et par år siden, er nok egentligen en legre topp men har en sort stram "kjole" under så passer det som kjole :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver du så rart, hva slags dialekt er det du prøver på??

Anonym poster: 1406a2c4978fe499277c466f609cb3ae

Hun skriver nok en blanding av svensk og norsk.

Er de siste bildene kjoler? De så litt små og korte ut til en date på vinteren, men går vel med noe mer klær til. Begge de første toppene var fine synes jeg, men jeg hadde slengt på et smykke eller noe. Knepping på ryggen var fint på den mintgrønne, og den lilla ser ut som kler deg godt i fargen.

Anonym poster: a05cf4a33d248d142d99172b3bc39828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene på første side her, har bedre belysning enn de du la ut nå. Brukte du et annet kamera der?

Hold kjeft du'a Yme. De første er tatt tidligere på dagen sikkert, og har derfor bedre belysning utenfra.

(Også litt :klemmer: for det vet jeg du digger ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold kjeft du'a Yme. De første er tatt tidligere på dagen sikkert, og har derfor bedre belysning utenfra.

(Også litt :klemmer: for det vet jeg du digger ;) )

Du er det slemmeste menneske jeg kjenner. Flaks for deg at du har store pupper ass!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene på første side her, har bedre belysning enn de du la ut nå. Brukte du et annet kamera der?

Hold kjeft du'a Yme. De første er tatt tidligere på dagen sikkert, og har derfor bedre belysning utenfra.

(Også litt :klemmer: for det vet jeg du digger ;) )

Hihi, det ER faktiskt to ulike kamerer. Den første webcam og den andre mobil (japp, jeg er SÅ fjortis idag :skratte: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er det slemmeste menneske jeg kjenner. Flaks for deg at du har store pupper ass!

Alla digger Niennes puter alltså! (mig inkludert ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skriver nok en blanding av svensk og norsk.

Er de siste bildene kjoler? De så litt små og korte ut til en date på vinteren, men går vel med noe mer klær til. Begge de første toppene var fine synes jeg, men jeg hadde slengt på et smykke eller noe. Knepping på ryggen var fint på den mintgrønne, og den lilla ser ut som kler deg godt i fargen.

Anonym poster: a05cf4a33d248d142d99172b3bc39828

Ja, det er "kjoler". Hihi, den første er en XXL sort topp fra HM (får masse komplimanger før den og den gav jeg 20kr før) Schh, det er en hemlighet ;)

Skall ha stay ups om de ikke syns før mye, så lenge det ikke blir før mørkt. Hvis ikke får jeg finne noe annet at ha på meg, kanskje en kjole i en lysere ferg slik at jeg ikke blir "hel mørk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt heit med skjorte og jeans!

Fy fader alltså, kan ikke folk være enige her! Hihi, blir helt mentalt førvirra av så mange ulike beskjed.

Skulle jo bli "klokere" av å poste her men neida, jeg har blitt ennå mer uviss. Later denne ligge til imorgen så får jeg se hvilken av antrekken som folk flest syns ser best ut (før en dejt som ikke er til "kroa"). TUSEN TAKK FØR ALLE TILBAKEMELDINGER :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville valgt den grønne. Søt, feminin og casual. Du er litt mørk og mystisk og den lilla ble litt overpynta for date

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilla bluse og jeans, men den grønne genseren var kjempesøt :) Selv hadde jeg nok pyntet meg mye mer på date. Heck, jeg pynter meg mye mer for å gå i butikken :fnise: Men vi er forskjellige og det er bra. Synes du var kjempesøt uansett! Lykke til på Date!

Endret av Madison_00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...