Gå til innhold

Hva er det mest overraskende/ekle/sjokkerende/flaue du har oppdaget/funnet ut om venner/familie/bekjente?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg og min mor og far var på festival for ett år siden. Jeg hadde en egen campingvogn, og det samme hadde de to. Når de hadde gått å lagt seg hadde jeg banket på et par ganger for å høre om antibakteriell og servietter og den slags. Siste gangen jeg banket på(2-3 bank) så gikk jeg inn, og der lå de å hadde sex.

jeg ville nok ha låst døra hvis datteren min hadde banket på flere ganger for å spørre om ting. Jeg var 18.

tenkte også på det tidspunktet at jeg var så full at dette ville jeg glemme, men jeg tror ikke man glemmer sånn uansett hvor full man er🤮

Anonymkode: 7e387...94e

Feel you. Tatt foreldrene mine på fersk gjerning ved et par anledninger. Jeg har ikke noe imot at den generasjonen har sex. Jeg trenger bare ikke å vite om det. 

Jeg har desverre blitt tatt på fersk gjerning ved onanering og sex med kjæresten av mine foreldre også. Bodde i en kort periode pga oppussing hos foreldrene mine. Tror ikke de trengte å vite at jeg hadde sex heller.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At en lærer på skolen til barna mine er aktiv på internett under fullt navn og identitet der hun viser frem skrævet sitt, puppene sine, tar bilder av hun blir pult osv.. Jeg er ganske tolerant, og mener folk bør kunne gjøre som de vil, meeeeeeeeeen jeg vet jo ikke hva jeg skal gjøre hvis hu blir lærer for mine unger.. Hadde hun gjort det anonymt, nå vet jeg jo at jeg har sett alt som kan ses..

At sjefen og min kollega (vi er bare 6 ansatte på avdelingen) har hatt et forhold over flere år. Så det blir veldig synlig når vi er på avdelingssamlinger eller lignende, mens de tror jeg ikke vet :P I tillegg tror jo hun at det gir henne en fordel, mens han er livredd for at det skal bli oppdaget så han gjør jo alt han kan for at det ikke skal vekke mistanke..

 

 

Anonymkode: 1958e...60a

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

At en lærer på skolen til barna mine er aktiv på internett under fullt navn og identitet der hun viser frem skrævet sitt, puppene sine, tar bilder av hun blir pult osv.. Jeg er ganske tolerant, og mener folk bør kunne gjøre som de vil, meeeeeeeeeen jeg vet jo ikke hva jeg skal gjøre hvis hu blir lærer for mine unger.. Hadde hun gjort det anonymt, nå vet jeg jo at jeg har sett alt som kan ses..

At sjefen og min kollega (vi er bare 6 ansatte på avdelingen) har hatt et forhold over flere år. Så det blir veldig synlig når vi er på avdelingssamlinger eller lignende, mens de tror jeg ikke vet :P I tillegg tror jo hun at det gir henne en fordel, mens han er livredd for at det skal bli oppdaget så han gjør jo alt han kan for at det ikke skal vekke mistanke..

 

 

Anonymkode: 1958e...60a

Dette tror jeg faktisk kan være oppsigelsesgrunn. Folk har fått sparken for mindre. Én ting er å skille mellom jobb og privatliv, noe helt annet er hva man faktisk kan tillate seg på privaten samtidig som man er ansatt i det offentlige i en posisjon hvor man skal være trygg rollemodell og en person foresatte skal kunne forholde seg profesjonelt til, samt være ett av skolens ansikt utad overfor foresatte og samarbeidspartenere..

Anonymkode: fc0aa...48f

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette tror jeg faktisk kan være oppsigelsesgrunn. Folk har fått sparken for mindre. Én ting er å skille mellom jobb og privatliv, noe helt annet er hva man faktisk kan tillate seg på privaten samtidig som man er ansatt i det offentlige i en posisjon hvor man skal være trygg rollemodell og en person foresatte skal kunne forholde seg profesjonelt til, samt være ett av skolens ansikt utad overfor foresatte og samarbeidspartenere..

Anonymkode: fc0aa...48f

Det ER oppsigelsesgrunn!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk tråd 😂

En gren av min slekt var forholdsvis frigjorte seksuelt... Har flere ganger dukket opp nye familiemedlemmer som er (nå voksne) barn av flere av mennene i slekta. Man får jo samtidig vite at disse mennene har vært utro :P Litt pinlig å vite, selv om noen av dem har vært døde da sannheten (dvs barnet) dukket opp. Men hyggelig med flere søskenbarn og tremenninger :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg og min mor og far var på festival for ett år siden. Jeg hadde en egen campingvogn, og det samme hadde de to. Når de hadde gått å lagt seg hadde jeg banket på et par ganger for å høre om antibakteriell og servietter og den slags. Siste gangen jeg banket på(2-3 bank) så gikk jeg inn, og der lå de å hadde sex.

jeg ville nok ha låst døra hvis datteren min hadde banket på flere ganger for å spørre om ting. Jeg var 18.

tenkte også på det tidspunktet at jeg var så full at dette ville jeg glemme, men jeg tror ikke man glemmer sånn uansett hvor full man er🤮

Anonymkode: 7e387...94e

Syns nesten det var like sjokkerende at du var dritings sammen med foreldrene dine da du var 18...

Anonymkode: 2e749...dca

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle vært foruten at en av venninnene mine fortalte meg at hun har så stor klitt at hun kan runke den mellom to fingre. Hun var veldig full, jeg tror ikke engang hun husker å ha fortalt meg det. 

Anonymkode: 606c2...608

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle vært foruten at en av venninnene mine fortalte meg at hun har så stor klitt at hun kan runke den mellom to fingre. Hun var veldig full, jeg tror ikke engang hun husker å ha fortalt meg det. 

Anonymkode: 606c2...608

Det kan man vel med alle klitoriser, uavhengig av størrelse? :klo:

Anonymkode: c66d0...32f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle vært foruten at en av venninnene mine fortalte meg at hun har så stor klitt at hun kan runke den mellom to fingre. Hun var veldig full, jeg tror ikke engang hun husker å ha fortalt meg det. 

Anonymkode: 606c2...608

Er den 1 cm lang så går jo det. Den er jo ikke flat.

Anonymkode: a61b7...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To av barna våre har kommet inn mens vi har hatt sex. Begge var vel omtrent 10 år på de tidspunktene. Kanskje mer flaut for dem :P Vi er blitt flinkere til å låse døra... 

Jeg husker også at jeg hørte foreldrene mine ha sex flere ganger som barn. Akkurat dine egne foreldre er liksom folk du ikke vil tenke på at har sex. Har ikke fått noen traumer akkurat, men tenker minst mulig på det.

Anonymkode: e2d7f...fa7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått vite at min ene svigerinne har stjålet/underslått en betydelig sum penger fra min andre svigerinne. Forklarer hvorfor de ikke er spesielt glade i hverandre...

Onkelen min har en hasjplantasje i kjelleren. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.9.2018 den 21.15, AnonymBruker skrev:

Mye lesning her...

Noe av det mest spesielle jeg har funnet ut var da den kvinnelige gymlærerinnen på vgs måtte skifte arbeidsplass (ny skole) da det ble funnet ut at hun koste seg etter skoletid/i skoletid med flere elever...

hennes kollega derimot gjorde en av mine medelever gravid. Hun tok abort da. De er gift idag, og har flere barn sammen.

han fikk beholde jobben 😂

 

Anonymkode: 587c1...91b

Noe lignende skjedde på min vgs da jeg gikk i første. En av lærerne, han var kanskje 30-35 den gangen (dvs steingammal for 16-åringer), ble sammen med en av elevene, tror hun var et år eldre enn meg, altså 17 da de ble sammen. Hørte flere år etterpå at de fortsatt var sammen! Jeg synes det var/er sinnssykt spesielt og ikke greit. Selv om hun var over den seksuelle lavalderen var de jo overhodet ikke i et jevnbyrdig forhold som lærer og elev. Han burde jo ha fått sparken... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

At min ex-svigerinne som alle beundrer, å er såååå dyktig å flink har en mørk hemmelighet. Hun jobber som sykepleier (paramedic?) på en plattform i nordsjøen, der har hun en ung elsker som går samme turnus som henne. På toppen av alt er han småbarnsfar. 

Her hjemme er hun "flink pike", og er med på alt fra frivillighetsarbeid til div.styre og stell. En skikkelig mønsterkvinne og samfunnsstøtte utad. De skulle bare ha visst, jeg spyr.

Anonymkode: e9427...44f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

At min ex-svigerinne som alle beundrer, å er såååå dyktig å flink har en mørk hemmelighet. Hun jobber som sykepleier (paramedic?) på en plattform i nordsjøen, der har hun en ung elsker som går samme turnus som henne. På toppen av alt er han småbarnsfar. 

Her hjemme er hun "flink pike", og er med på alt fra frivillighetsarbeid til div.styre og stell. En skikkelig mønsterkvinne og samfunnsstøtte utad. De skulle bare ha visst, jeg spyr.

Anonymkode: e9427...44f

Hva er problemet her? Siden du skriver ex-svigerinne, antar jeg at hun er singel. Kan man ikke ha en ung elsker og samtidig være samfunnsengasjert? Må man smøre kjærlighetslivet sitt ut i offentligheten for å være troverdig i frivillige verv? :vetikke:

Anonymkode: 870f6...67b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er problemet her? Siden du skriver ex-svigerinne, antar jeg at hun er singel. Kan man ikke ha en ung elsker og samtidig være samfunnsengasjert? Må man smøre kjærlighetslivet sitt ut i offentligheten for å være troverdig i frivillige verv? :vetikke:

Anonymkode: 870f6...67b

Dårlig formulert av meg. Det er jeg som er skilt fra hennes bror, hun er "lykkelig" gift trebarnsmor  :kvalm:

Anonymkode: e9427...44f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig formulert av meg. Det er jeg som er skilt fra hennes bror, hun er "lykkelig" gift trebarnsmor  :kvalm:

Anonymkode: e9427...44f

Hvordan vet du dette? 

Anonymkode: 08709...faa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du dette? 

Anonymkode: 08709...faa

Nærmeste familie vet, tro meg eller la være.

Anonymkode: e9427...44f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.11.2019 den 12.48, AnonymBruker skrev:

At en lærer på skolen til barna mine er aktiv på internett under fullt navn og identitet der hun viser frem skrævet sitt, puppene sine, tar bilder av hun blir pult osv.. Jeg er ganske tolerant, og mener folk bør kunne gjøre som de vil, meeeeeeeeeen jeg vet jo ikke hva jeg skal gjøre hvis hu blir lærer for mine unger.. Hadde hun gjort det anonymt, nå vet jeg jo at jeg har sett alt som kan ses..

At sjefen og min kollega (vi er bare 6 ansatte på avdelingen) har hatt et forhold over flere år. Så det blir veldig synlig når vi er på avdelingssamlinger eller lignende, mens de tror jeg ikke vet :P I tillegg tror jo hun at det gir henne en fordel, mens han er livredd for at det skal bli oppdaget så han gjør jo alt han kan for at det ikke skal vekke mistanke..

 

 

Anonymkode: 1958e...60a

Dette er jo megaspesielt! Forstår ikke at folk ønsker å ha slike bilder av seg selv liggende på internet. Verken heldig eller etisk er det å gjøre dette offentlig når man jobber som lærer på en skole for barn. Upassende! 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Da jeg fant itat mens vi var på hytta hadde min kone sex med et par unge gutter fra en skolecamp et par km. fra hytta.

Dette skjedde i forbindelse med at hun gikk tur med hunden.

Anonymkode: 9d01a...fed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...