Gå til innhold

Hva er det mest overraskende/ekle/sjokkerende/flaue du har oppdaget/funnet ut om venner/familie/bekjente?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dagbladet har en artikkel om kvinner og deres kjønnsorgan.. og der er det ei kvinne som er tidligere mann. Og du ser virkelig forskjellen på vanlig underliv og laget underliv. Her er et nærbilde fra den artikkelen. NB: NÆRBILDE av et underliv. Link til bilde 
Så det har nok mye å si, for det ser ikke vanlig ut i det hele tatt. For en mann som ikke har så stort kjennskap til et kvinnelig underliv, så kan man lett ta feil sikkert. 

Anonymkode: c0f03...594

Wow så bra de kan gjøre det! 

Så kult å se. Skikkelig kjekt for de som vil gjennomføre en slik operasjon også kunne se slik ut👏🏼

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk vite at en venn av min daværende samboer sannsynligvis har drept ett av barna sine, men at saken ble henlagt som ulykke. Og eksen min visste dette, men skjønte ikke hvorfor jeg ikke ønsket å omgåes fyren bare pga det, lissom. (Han var en generelt ufyselig type, men det var denne opplysningen som fikk meg til å prøve å sette foten ned.)

Anonymkode: 1ded9...2fd

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk vite at en venn av min daværende samboer sannsynligvis har drept ett av barna sine, men at saken ble henlagt som ulykke. Og eksen min visste dette, men skjønte ikke hvorfor jeg ikke ønsket å omgåes fyren bare pga det, lissom. (Han var en generelt ufyselig type, men det var denne opplysningen som fikk meg til å prøve å sette foten ned.)

Anonymkode: 1ded9...2fd

Hvordan hadde han drept det stakkars barnet? Skal vel litt til for å se ut som en ulykke. Eller prøvde han å få det til å se ut som en ulykke? Herregud verden er gal

Anonymkode: f52c0...8db

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.9.2019 den 19.29, Hulderen skrev:

Det eneste argumentet du brukte for at man ikke skulle dømme noen som hadde hatt sex med en hore, var at det skjedde før de ble sammen. Det er du som nå plutselig graderer det, Og dermed beviste mitt poeng, tusen takk!

Mitt svar er, selvfølgelig dømmer jeg ingen som en gang hadde et ønske om å ta eget liv 😉 de lever jo nå og livet gikk faktisk videre.

Anonymkode: 99e49...838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 18.9.2019 den 14.32, AnonymBruker skrev:

Dagbladet har en artikkel om kvinner og deres kjønnsorgan.. og der er det ei kvinne som er tidligere mann. Og du ser virkelig forskjellen på vanlig underliv og laget underliv. Her er et nærbilde fra den artikkelen. NB: NÆRBILDE av et underliv. Link til bilde 
Så det har nok mye å si, for det ser ikke vanlig ut i det hele tatt. For en mann som ikke har så stort kjennskap til et kvinnelig underliv, så kan man lett ta feil sikkert. 

Anonymkode: c0f03...594

Dette kunne fint vært et "ekte" kvinneunderliv.

Anonymkode: a1dcb...d87

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2019 den 22.51, AnonymBruker skrev:

Fikk vite at en venn av min daværende samboer sannsynligvis har drept ett av barna sine, men at saken ble henlagt som ulykke. Og eksen min visste dette, men skjønte ikke hvorfor jeg ikke ønsket å omgåes fyren bare pga det, lissom. (Han var en generelt ufyselig type, men det var denne opplysningen som fikk meg til å prøve å sette foten ned.)

Anonymkode: 1ded9...2fd

Du dømmer en person basert på rykter og løse forklareringer. Ville vesten på sitt beste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Fikk vite at min far har vært stoffavhengig og måtte sone pga grov vold og torpedovirksomhet. Ble på den tiden fortalt at han hadde blitt tatt i å kjøre alt for fort, med promille.

- Fikk vite at min far tok kvelertak på min mor og truet henne etter hun fikk ny kjæreste. 

- Fant ut at en jeg var sammen med tente på sex med dyr. Det ble kjapt slutt på det forholdet. 

- En venn ble dømt for drapet på sin samboer.

Hadde aldri kunnet sett for meg noe av det. 🙁

 

Anonymkode: e591c...b04

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2019 den 14.32, AnonymBruker skrev:

Dagbladet har en artikkel om kvinner og deres kjønnsorgan.. og der er det ei kvinne som er tidligere mann. Og du ser virkelig forskjellen på vanlig underliv og laget underliv. Her er et nærbilde fra den artikkelen. NB: NÆRBILDE av et underliv. Link til bilde 
Så det har nok mye å si, for det ser ikke vanlig ut i det hele tatt. For en mann som ikke har så stort kjennskap til et kvinnelig underliv, så kan man lett ta feil sikkert. 

Anonymkode: c0f03...594

Dette ser da i høyeste grad ut som et helt vanlig og naturlig kvinnelig underliv. Jeg mistenker at du ikke har sett så mange. 

Anonymkode: 57840...bef

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette ser da i høyeste grad ut som et helt vanlig og naturlig kvinnelig underliv. Jeg mistenker at du ikke har sett så mange. 

Anonymkode: 57840...bef

Eh det mangler litt der... normale  ytre og indre kjønnslepper feks. 

Anonymkode: 2dc15...6c6

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh det mangler litt der... normale  ytre og indre kjønnslepper feks. 

Anonymkode: 2dc15...6c6

Enig. Jeg er jente selv, og jeg kjenner ikke dette igjen som et vanlig, naturlig kvinnelig underliv. Men bevares, det er en godt laget etterligning! En uerfaren mann ville nok ikke ha stusset om han møtte på dette.

Anonymkode: fc0aa...48f

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Jeg er jente selv, og jeg kjenner ikke dette igjen som et vanlig, naturlig kvinnelig underliv. Men bevares, det er en godt laget etterligning! En uerfaren mann ville nok ikke ha stusset om han møtte på dette.

Anonymkode: fc0aa...48f

Om du ikke kjenner igjen dette som et normalt underliv tilhører du kanskje den oppvoksende generasjonen med unge kvinner som har nektet å dusje i fellesdusj etter gym/svømming?

Anonymkode: 870f6...67b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh det mangler litt der... normale  ytre og indre kjønnslepper feks. 

Anonymkode: 2dc15...6c6

Hvem er du som har rett til å bestemme at kun enkelte typer kjønnslepper kan regnes som normale. Det er ganske frekt mot mange av oss kvinner å påstå at våre underliv er unormale. 

Anonymkode: 57840...bef

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.9.2019 den 17.22, AnonymBruker skrev:

Ganske sykt av deg å dømme sånn fra ting som skjedde før din tid. 

Anonymkode: 99e49...838

Ikke litt sykt engang. Å kjøpe sex sier mye om menneskesynet, og spesielt kvinnesynet til en mann. Hver sin lyst - men det hadde vært en stor og total dealbreaker for meg. 

Anonymkode: 2be6e...306

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om du ikke kjenner igjen dette som et normalt underliv tilhører du kanskje den oppvoksende generasjonen med unge kvinner som har nektet å dusje i fellesdusj etter gym/svømming?

Anonymkode: 870f6...67b

Hehe, nei, jeg er over femti, og da jeg gikk på skolen var det ikke et spørsmål om man skulle dusje eller ikke etter gymtimen. Det gjorde man bare.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er du som har rett til å bestemme at kun enkelte typer kjønnslepper kan regnes som normale. Det er ganske frekt mot mange av oss kvinner å påstå at våre underliv er unormale. 

Anonymkode: 57840...bef

Du fikk kanskje ikke med deg at bildet var av et konstruert kjønnorgan i forbindelse med kjønnsskifte? 

Anonymkode: fc0aa...48f

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg og min mor og far var på festival for ett år siden. Jeg hadde en egen campingvogn, og det samme hadde de to. Når de hadde gått å lagt seg hadde jeg banket på et par ganger for å høre om antibakteriell og servietter og den slags. Siste gangen jeg banket på(2-3 bank) så gikk jeg inn, og der lå de å hadde sex.

jeg ville nok ha låst døra hvis datteren min hadde banket på flere ganger for å spørre om ting. Jeg var 18.

tenkte også på det tidspunktet at jeg var så full at dette ville jeg glemme, men jeg tror ikke man glemmer sånn uansett hvor full man er🤮

Anonymkode: 7e387...94e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg og min mor og far var på festival for ett år siden. Jeg hadde en egen campingvogn, og det samme hadde de to. Når de hadde gått å lagt seg hadde jeg banket på et par ganger for å høre om antibakteriell og servietter og den slags. Siste gangen jeg banket på(2-3 bank) så gikk jeg inn, og der lå de å hadde sex.

jeg ville nok ha låst døra hvis datteren min hadde banket på flere ganger for å spørre om ting. Jeg var 18.

tenkte også på det tidspunktet at jeg var så full at dette ville jeg glemme, men jeg tror ikke man glemmer sånn uansett hvor full man er🤮

Anonymkode: 7e387...94e

Er det sjokkerende at to personer i et forhold har sex? 

Anonymkode: 4bb81...88a

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, nei, jeg er over femti, og da jeg gikk på skolen var det ikke et spørsmål om man skulle dusje eller ikke etter gymtimen. Det gjorde man bare.

Du fikk kanskje ikke med deg at bildet var av et konstruert kjønnorgan i forbindelse med kjønnsskifte? 

Anonymkode: fc0aa...48f

Jeg er enig, det så ikke ut som et normalt kjønnsorgan. Og jeg er lesbisk og har sett MANGE kvinnelige kjønnsorgan.

Anonymkode: fb4de...9db

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det sjokkerende at to personer i et forhold har sex? 

Anonymkode: 4bb81...88a

Nei? Men jeg skulle likevel ønske at jeg hadde sluppet å se mine egne foreldre ligge å pule🙄

Anonymkode: 7e387...94e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei? Men jeg skulle likevel ønske at jeg hadde sluppet å se mine egne foreldre ligge å pule🙄

Anonymkode: 7e387...94e

Så sant 👍🏼

Anonymkode: 08709...faa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...