Gå til innhold

Hva er det mest overraskende/ekle/sjokkerende/flaue du har oppdaget/funnet ut om venner/familie/bekjente?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ ? Dette høres rart ut 

Anonymkode: a35d6...72b

Nei du sier ikke det :ler:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For noen uker siden fikk jeg vite at stefaren min hadde mafiaforbindelser og hvitvasket penger gjennom butikken til en slektning av meg. Hver gang jeg tror at han ikke kunne bli et større rasshøl (dette har pågått siden jeg var 10 år, forresten) dukker det opp noe sånt. Jeg ble ikke overrasket, men heldigvis ble ingenting sagt om hvordan disse pengene ble skaffet til veie. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kofferten til mamma fylt av all slags sexleketøy man kan tenke seg.

Bladene til pappa hvor det var ringet rundt sex-annonser.

😝

Anonymkode: b0ff4...2d6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren til bestefar forgrep seg på ett av barnebarna. Jeg likte han aldri. 

Anonymkode: 008ed...cc4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/3/2018 at 8:44 PM, Mousj said:

Hvorfor skulle hans private sexvaner påvirke ditt syn på ham? Tror du ikke absolutt alle du kjenner har en sexualitet og ulike preferanser? Hva var det som var så opprørende? Skulle de involvere deg på noe vis?

Hvorfor har du tatt frem krenkekrakken din? Liker man ikke at folk puler ræv, så liker man det ikke...ferdig snakka.

Anonymkode: 2c95c...d99

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sexvaner og preferansjer er verken sjokkerende eller ekkelt.

Mye av det her.

Anonymkode: 64e02...f00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter en kveld på byen booket jeg og han jeg holdt på med hotellrom. Det var relativt lytt på horellrommet. Mens jeg gikk på do, lå han og ventet i sengen. Jeg måtte slippe en promp som jeg trodde var lydløs. Det var ddn ikke, det var den mesr høylytte prompen jeg noen gang har lirt av meg- det ljoma i doen! 

 

Tror jeg satt på badet i en times tid, når jeg kom ut spurte han meg om jeg var dårlig i magen. Gud så flaut.

Anonymkode: da803...cb6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere ting...

Fant ut da jeg var rundt 20 at venninnen min hadde blitt misbrukt av onkelen sin i mange år uten at familien hadde tatt affære.

En venn av ei venninne (som jeg hadde møtt flere ganger) drepte en annen person. Det viste seg i etterkant at han hadde brevvekslet med en seriemorder.

Jeg fant ut at moren min hadde blitt antastet på et vis av en dørvakt da hun var rundt 16, og at min kjære familie som jeg alltid har vært så stolt av, hadde dysset ned hendelsen. Jeg fikk også vite at hun hadde blitt voldtatt i 20-årene og under denne hendelsen blitt utsatt for alvorlig vold nedentil. Jeg fikk vite disse tingene etter at hun døde. All tid hadde jeg vært så sint på henne fordi hun ga så lite av seg selv, også har hun aldri fortalt meg om disse hendelsene..

Anonymkode: aea3f...13e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.8.2019 den 23.12, AnonymBruker skrev:

Etter en kveld på byen booket jeg og han jeg holdt på med hotellrom. Det var relativt lytt på horellrommet. Mens jeg gikk på do, lå han og ventet i sengen. Jeg måtte slippe en promp som jeg trodde var lydløs. Det var ddn ikke, det var den mesr høylytte prompen jeg noen gang har lirt av meg- det ljoma i doen! 

Tror jeg satt på badet i en times tid, når jeg kom ut spurte han meg om jeg var dårlig i magen. Gud så flaut.

Anonymkode: da803...cb6

Jeg hadde også trodd daten var dårlig i magen ,om han var på badet i 1 time...

Anonymkode: 19ca6...c8f

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

En venn av ei venninne (som jeg hadde møtt flere ganger) drepte en annen person. Det viste seg i etterkant at han hadde brevvekslet med en seriemorder.

Brevvekslet han med en seriemorder, og så endte han opp med å drepe av den grunn?

Anonymkode: 17830...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Brevvekslet han med en seriemorder, og så endte han opp med å drepe av den grunn?

Anonymkode: 17830...e8b

Nei, jeg tror ikke det var hovedårsaken. Mer at han ønsket å gjøre det allerede, og at det sikkert ikke fikk ham fra det.

Anonymkode: aea3f...13e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Fant ut at samboeren min hadde kjøpt sex av en prostituert på guttetur i Thailand når de var 19 år (flere år før han traff meg). Fikk helt avsmak av han etter jeg fikk vite dette, sexlivet vårt døde den dagen og kom seg aldri igjen... er slutt mellom oss i dag

Anonymkode: 8d03d...188

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2013 den 16.01, humalla skrev:

Noen år etter mamma og pappa skilte seg begynte pappa å date igjen. Han fant seg ei dame som han holdt på med noen måneder. Jeg og lillebror(han var 10 år, jeg 14) sov på samme rom da, og hadde besøk av kusina vår på 11 år. Så vi tre sov på rommet. Midt på natta hører jeg HØY stønning, mer som uling "aaauuuuuuuuuuhh aahhh uuuuuuuuuuu" lignende. Jeg ble dritflau på dems vegne, og la dyna over hue.

Dagen etterpå sitter vi rundt frokostbordet å snakker. Da sier plutselig broren min "Jeg tror det var en ulv på utsiden av huset inatt. Hørte dere og det?". Kusina mi svarte "Ja, jeg hørte den ulven jeg og. Men det hørtes ut som det var inne". Jeg klarte ikke annet å le, mens dama til pappa "gikk for å hente mer kaffe". Hu var ikke tilbake ved boret igjen før vi barna gikk.

Så JÆVLIG respektløst av faren din og nydama. Blir kvalm av sånne egoistiske voksne

Anonymkode: 8d03d...188

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje egentlig ikke verken sjokkerende eller ekkelt, men bare ganske overraskende og kanskje litt flaut der og da. Vi var på tur på fjellet i et veldig populært område. Vi hadde en lengre lunsjpause og da gikk jeg litt rundt for å fotografere. Plutselig ble jeg oppmerksom på min svigerfar et godt stykke borte fra der vi hadde slått oss ned. Før jeg rakk å rope til ham, trakk han ned buksene og satte seg på huk. Ikke noen tvil om hva han skulle. Han hadde nok gjort sitt beste for å finne seg et skjulested ved en stor sten, og hadde sikkert ikke regnet med at noen skulle dukke opp i skråningen bak. Jeg klarte å komme meg bort uten at han så meg. Det tror jeg var det beste for oss begge.

Anonymkode: f297c...759

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fant ut at samboeren min hadde kjøpt sex av en prostituert på guttetur i Thailand når de var 19 år (flere år før han traff meg). Fikk helt avsmak av han etter jeg fikk vite dette, sexlivet vårt døde den dagen og kom seg aldri igjen... er slutt mellom oss i dag

Anonymkode: 8d03d...188

Ganske sykt av deg å dømme sånn fra ting som skjedde før din tid. 

Anonymkode: 99e49...838

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ganske sykt av deg å dømme sånn fra ting som skjedde før din tid. 

Anonymkode: 99e49...838

Godtar du alt din partner har gjort, bare det var før din tid? Hva med mord, voldtekt, bruk av anabole steroider? 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hulderen skrev:

Godtar du alt din partner har gjort, bare det var før din tid? Hva med mord, voldtekt, bruk av anabole steroider? 

Jeg godtar det at han har hatt sex med ei hore. Det kan ikke sidestilles ved verken voldtekt eller mord. Vi har alle gjort feil i vår fortid, ville du datet en som tidligere har prøvd å ta livet sitt? 

Anonymkode: 99e49...838

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...