Gå til innhold

Hudpleieprogram fra hildechristina.com


lagatita

Anbefalte innlegg

Ja, jeg tenker at jeg også har hatt det tungt og trist, mistet folk som betydde mye for meg og mye annet, men jeg har aldri av den grunn vært frekk mot andre. Jeg syns det er en dårlig unnskyldning. En snill person ville aldri gjort noe slikt.

Anonym poster: b20ad155f1ad69ab2ca6218b964a873d

Det var slik jeg reagerte, jeg tror ikke det finnes noen fasit på hvordan man reagerer på slike situasjoner.

Hadde de visst det så hadde vi f.eks ikke hatt tråden her. ;)

Ikke én av de som har klaget på programmene mine har vært noe annet enn anonym, og ikke én av dem har tatt kontakt med meg slik jeg ønsker at de skal gjøre, og dette betyr at de tusenvis av leserne jeg har ikke vet det? Dette blir jo helt bak mål.

Om noen av dere andre har spørsmål eller annet svarer jeg gjerne! :)

Edit: Nok et svar.

Sitering og svar til slettet innhold fjernet.

Tekola, mod.

Endret av Tekola
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Swarovski

Jeg kan heller ikke se hvordan man kan betrakte HC som en svindler. Hun tar betalt for tiden og kompetansen sin, som alle andre. Og hvis man ønsker å bruke litt tid selv, i stedet for å få en kjapp løsning, så kan man bare lese og søke rundt på bloggen hennes. Noe hun også oppfordrer til.

Hvor mange hudpleieprogram som er like er jo vanskelig å vite. Men det finnes ikke allverdens hudtyper og hudtilstander. Og HC anbefaler heller ikke produkter fra 100 forskjellige merker. Altså må det bli endel forholdsvis like programmer.

Men jeg vet jo at jeg ikke kan bruke akkurat de samme produktene som HC og få de samme resultatene. Og selv om HC sier at en rens er trygg for hennes sensitive øyne, så betyr ikke det at den er trygg for MINE sensitive øyne. Det er ikke alt som funker for alle, uansett hvem som har sett på huden din.

Det jeg har satt litt spørsmålstegn ved den siste tiden er HC sin motvilje til å "reklamere" for iHerb. Jeg vet at flere av produktene hun har skrevet om og omtalt som veldig gode produkter finnes billigere på iHerb. Og jeg har lagt igjen informasjon om dette i kommentarfeltet. Ingen av kommentarene er blitt godkjent. Og nei, jeg har ikke lagt ved link i kommenatren, og ja, jeg har sent mail om det til HC og fikk et hyggelig svar tilbake, men ikke noen godkjent kommentar.

Så jeg stoler ikke lenger på at HC kommer med de beste nettsidene for meg, eller de beste tilbudene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan heller ikke se hvordan man kan betrakte HC som en svindler. Hun tar betalt for tiden og kompetansen sin, som alle andre. Og hvis man ønsker å bruke litt tid selv, i stedet for å få en kjapp løsning, så kan man bare lese og søke rundt på bloggen hennes. Noe hun også oppfordrer til.

Hvor mange hudpleieprogram som er like er jo vanskelig å vite. Men det finnes ikke allverdens hudtyper og hudtilstander. Og HC anbefaler heller ikke produkter fra 100 forskjellige merker. Altså må det bli endel forholdsvis like programmer.

Men jeg vet jo at jeg ikke kan bruke akkurat de samme produktene som HC og få de samme resultatene. Og selv om HC sier at en rens er trygg for hennes sensitive øyne, så betyr ikke det at den er trygg for MINE sensitive øyne. Det er ikke alt som funker for alle, uansett hvem som har sett på huden din.

Det jeg har satt litt spørsmålstegn ved den siste tiden er HC sin motvilje til å "reklamere" for iHerb. Jeg vet at flere av produktene hun har skrevet om og omtalt som veldig gode produkter finnes billigere på iHerb. Og jeg har lagt igjen informasjon om dette i kommentarfeltet. Ingen av kommentarene er blitt godkjent. Og nei, jeg har ikke lagt ved link i kommenatren, og ja, jeg har sent mail om det til HC og fikk et hyggelig svar tilbake, meå at HC kommer med de beste nettsidene for meg, eller de beste tilbudene.

Hei!

Kan du sende meg en mail med IP adressen din så jeg kan "unspamme deg" dersom du ligger i spammappen min? Viser f.eks. til dette innlegget:

http://www.hildechristina.com/physicians-formula-shimmer-strips-smoky-nude-warm-nude

Om du ser under kommentarer ser du at flere skriver at produktene fåes på iHerb, jeg har ikke noe problem med at lesere tipser om dette. Du kan ha havnet i spamfilteret mitt, i så fall må jeg "unspamme" deg manuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barista

Jeg synes dette er fantastisk latterlig! HC er ett firma, ett produkt, en tjeneste og/eller en vare. Hun driver butikk!

Dersom noen her hadde vært innom rimi / skeidar / elkjøp / vera moda / bank og klaget på tjeneste eller produktet ville langt fra så mange tatt butikken i forsvar. Folk hadde aldri klaget på personangrep, og butikken hadde aldri satt seg i offerstolen slik HC nok en gang gjør.

Det HC og hennes følgere må forstå at HC er ikke bare ei stakkars lita jente, men en blogg, ett varemerke, butikk og offentlig person. HC har valgt dette selv, og må tåle kritikken. Hvis ikke får hun finne seg annet å gjøre. Hvorfor er det helt ok å klage på den dårlige servicen på elkjøp, eller dårlig produkt fra skeidar, men når det er HC, så blir det rabalder?

Jeg opplever ikke at folk her går mot HC som privat person, men som offentlig person. Bloggen, og hva du velger selv å publisere på nett! Kundeservice, hvordan hun selv velge å behandle lesere. Og produktene, altså hva hun produserer av innlegg, hudpleieprogram og lignende. HC er en bedrift, hvorfor er det så vanskelig å fatte?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

Jeg synes dette er fantastisk latterlig! HC er ett firma, ett produkt, en tjeneste og/eller en vare. Hun driver butikk!

Dersom noen her hadde vært innom rimi / skeidar / elkjøp / vera moda / bank og klaget på tjeneste eller produktet ville langt fra så mange tatt butikken i forsvar. Folk hadde aldri klaget på personangrep, og butikken hadde aldri satt seg i offerstolen slik HC nok en gang gjør.

Det HC og hennes følgere må forstå at HC er ikke bare ei stakkars lita jente, men en blogg, ett varemerke, butikk og offentlig person. HC har valgt dette selv, og må tåle kritikken. Hvis ikke får hun finne seg annet å gjøre. Hvorfor er det helt ok å klage på den dårlige servicen på elkjøp, eller dårlig produkt fra skeidar, men når det er HC, så blir det rabalder?

Jeg opplever ikke at folk her går mot HC som privat person, men som offentlig person. Bloggen, og hva du velger selv å publisere på nett! Kundeservice, hvordan hun selv velge å behandle lesere. Og produktene, altså hva hun produserer av innlegg, hudpleieprogram og lignende. HC er en bedrift, hvorfor er det så vanskelig å fatte?

Selvfølgelig er det helt OK å klage på dårlig service, tjenester, produkter, osv (så lenge man først tar det opp med bedrift/foretak, slik at de har sjans til å forbedre seg). Det er ikke det som er poenget her.

TS (og Gjest her) anklager HC for bedrageri, uten å kunne begrunne dette. Det er særdeles grovt. I tillegg, er det ikke normalt å ta kontakt med bedriften hvis man er misfornøyd? TS sier ingenting om hvorvidt hun har gjort dette. At hun og en AB (!) (samt flere som TS visstnok har fått personlig melding fra) sier de har fått identiske program er virkelig ikke nok for å sverte en person på denne måten.

Kom med ordentlig dokumentasjon, så skal jeg mer enn gjerne si at jeg har tatt feil. Inntil da ser jeg dette kun som svartmaling.

Endret av Cervix
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ciegus

Jeg betalte for et program fra HC for 6 år siden, og føler meg fortsatt ikke svindlet. Er til og med økonom. :ler: men det er kanskje derfor jeg skjønner greia med tilbud og etterspørsel.

Gjest kan anbefale gratis hudanalyse til hun blir grønn i trynet, men det endrer ikke det faktum at mange salonger ikke tilbyr dette, og at mange nordmenn, som meg, bor mange, mange mil unna en salong.

Regelbrudd fjernet.

Tekola, mod.

Endret av Tekola
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes dette er fantastisk latterlig! HC er ett firma, ett produkt, en tjeneste og/eller en vare. Hun driver butikk!

Dersom noen her hadde vært innom rimi / skeidar / elkjøp / vera moda / bank og klaget på tjeneste eller produktet ville langt fra så mange tatt butikken i forsvar. Folk hadde aldri klaget på personangrep, og butikken hadde aldri satt seg i offerstolen slik HC nok en gang gjør.

Det HC og hennes følgere må forstå at HC er ikke bare ei stakkars lita jente, men en blogg, ett varemerke, butikk og offentlig person. HC har valgt dette selv, og må tåle kritikken. Hvis ikke får hun finne seg annet å gjøre. Hvorfor er det helt ok å klage på den dårlige servicen på elkjøp, eller dårlig produkt fra skeidar, men når det er HC, så blir det rabalder?

Jeg opplever ikke at folk her går mot HC som privat person, men som offentlig person. Bloggen, og hva du velger selv å publisere på nett! Kundeservice, hvordan hun selv velge å behandle lesere. Og produktene, altså hva hun produserer av innlegg, hudpleieprogram og lignende. HC er en bedrift, hvorfor er det så vanskelig å fatte?

Godt innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

Jeg synes dette er fantastisk latterlig! HC er ett firma, ett produkt, en tjeneste og/eller en vare. Hun driver butikk!

Dersom noen her hadde vært innom rimi / skeidar / elkjøp / vera moda / bank og klaget på tjeneste eller produktet ville langt fra så mange tatt butikken i forsvar. Folk hadde aldri klaget på personangrep, og butikken hadde aldri satt seg i offerstolen slik HC nok en gang gjør.

Det HC og hennes følgere må forstå at HC er ikke bare ei stakkars lita jente, men en blogg, ett varemerke, butikk og offentlig person. HC har valgt dette selv, og må tåle kritikken. Hvis ikke får hun finne seg annet å gjøre. Hvorfor er det helt ok å klage på den dårlige servicen på elkjøp, eller dårlig produkt fra skeidar, men når det er HC, så blir det rabalder?

Jeg opplever ikke at folk her går mot HC som privat person, men som offentlig person. Bloggen, og hva du velger selv å publisere på nett! Kundeservice, hvordan hun selv velge å behandle lesere. Og produktene, altså hva hun produserer av innlegg, hudpleieprogram og lignende. HC er en bedrift, hvorfor er det så vanskelig å fatte?

Jeg kan tildels være enig i noe av det du skriver her, men jeg tror kanskje mange føler at de får et mer personlig forhold til en blogger enn til en forretning/bank osv., uansett om bloggeren driver en bedrift eller ikke. Mange av oss - og jeg innrømmer gjerne at jeg er en av dem - som forsvarer HC i denne tråden, hadde nok ikke reagert dersom det hadde dreid seg om saklig kritikk av produkter eller kundeservice, men å kalle en blogger for kjerring, dum, uskikket til å drive business, grisk, uærlig osv. kan vel ikke akkurat sies å være spesielt saklig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette er fantastisk latterlig! HC er ett firma, ett produkt, en tjeneste og/eller en vare. Hun driver butikk!

Dersom noen her hadde vært innom rimi / skeidar / elkjøp / vera moda / bank og klaget på tjeneste eller produktet ville langt fra så mange tatt butikken i forsvar. Folk hadde aldri klaget på personangrep, og butikken hadde aldri satt seg i offerstolen slik HC nok en gang gjør.

Det HC og hennes følgere må forstå at HC er ikke bare ei stakkars lita jente, men en blogg, ett varemerke, butikk og offentlig person. HC har valgt dette selv, og må tåle kritikken. Hvis ikke får hun finne seg annet å gjøre. Hvorfor er det helt ok å klage på den dårlige servicen på elkjøp, eller dårlig produkt fra skeidar, men når det er HC, så blir det rabalder?

Jeg opplever ikke at folk her går mot HC som privat person, men som offentlig person. Bloggen, og hva du velger selv å publisere på nett! Kundeservice, hvordan hun selv velge å behandle lesere. Og produktene, altså hva hun produserer av innlegg, hudpleieprogram og lignende. HC er en bedrift, hvorfor er det så vanskelig å fatte?

Men det er ingen som klager på elkjøp eller vero moda som begynner å dra inn privatlivet og utseendet til de som jobber der slik de som er ute etter HC gjør. Det er ikke rart at HC og andre da tar det personlig.

Anonym poster: 5833aee9c4b99d203292278c64b836b8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Dere som forsvarer HC (hvorfor!?) kan jo lese gjennom tråden. Det er flere her som har fått helt like anbefalinger selv om de har forskjellig hudtype . En logisk slutning er da at HC har ferdiglagde programmer hun selger til skyhøye priser. I tillegg er det produkter hun får sponset, så dere bør våkne opp her. :filer:

Anonym poster: b1920a30d1cdd59e3029fa795dec3a4b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Dere som forsvarer HC (hvorfor!?) kan jo lese gjennom tråden. Det er flere her som har fått helt like anbefalinger selv om de har forskjellig hudtype . En logisk slutning er da at HC har ferdiglagde programmer hun selger til skyhøye priser. I tillegg er det produkter hun får sponset, så dere bør våkne opp her. :filer:

Anonym poster: b1920a30d1cdd59e3029fa795dec3a4b

Ingen tvinger dem å kjøpe dette hudpleieprogrammet. Det sier seg vel selv at man ikke kan forvente all verden når man kjøper et slikt program over nett. Prisen er skrekkelig høy, og det er også grunnen til at jeg aldri hadde kjøpt det. Dessuten virker det som om folk har forskjellige erfaringer med programmet. Enkelte er fornøyde og andre misfornøyde. Slik vil det alltid være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ikke gjort, dette er spekulasjoner som ikke er basert på faktiske fakta. Hudpleieprogrammene jeg selger er tilpasset kundens hud, og det treffer dem, det står jeg fullt og helt bak.

Så du beskylder barista og de andre for løgn, HC? ;)

Har selv kjøpt hudpleie program fra henne, og det var bare tull. Sammenlignet det med noe ei venninne hadde kjøpt tidligere, og det gikk for mye igjen til at jeg tar det for god fisk. Spesielt når venninnen min hadde fet hud og jeg tørr/sensitiv.

Den skulle være på x antall sider, og detaljert og bra. Riktignok var den på like mange sider som lovet, men det var hoppet over mange linjer, masse avstand og tull, slik at det var ikke halvparten av det med skriv en gang. Skulle kunne stille spørsmål i ettertid, og betalte ekstra for det, men svaret jeg fikk ga meg følelsen om at jeg bare var til bry.

Det er tydelig at det er masseutsending av hudpleieprogram (med få endringer), og ikke så spesial tilpasset som man skulle tro. Skuffende.

Jeg anbefaler heller å bruke de 750 - 1000 kr. til å gå til en hudpleier, få hudpleie av rens, maske og oppfølgning hvor noen som faktisk ser, tar på og opplever huden din og få gratis hudpleieanalyse.

Endret av Gjest
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen tvinger dem å kjøpe dette hudpleieprogrammet. Det sier seg vel selv at man ikke kan forvente all verden når man kjøper et slikt program over nett. Prisen er skrekkelig høy, og det er også grunnen til at jeg aldri hadde kjøpt det. Dessuten virker det som om folk har forskjellige erfaringer med programmet. Enkelte er fornøyde og andre misfornøyde. Slik vil det alltid være.

Hva er det du svarer på fra innlegget mitt? Dette er totalt irrelevant.

Anonym poster: b1920a30d1cdd59e3029fa795dec3a4b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Dere som forsvarer HC (hvorfor!?) kan jo lese gjennom tråden. Det er flere her som har fått helt like anbefalinger selv om de har forskjellig hudtype . En logisk slutning er da at HC har ferdiglagde programmer hun selger til skyhøye priser. I tillegg er det produkter hun får sponset, så dere bør våkne opp her. :filer:

Anonym poster: b1920a30d1cdd59e3029fa795dec3a4b

Produkter jeg får sponset? Dette stemmer ikke, hvor har du dette fra? Jeg er nettopp ikke sponset, ei heller ønsker jeg å være knyttet til spesifikke merker eller firmaer fordi jeg mener dette blir feil.

Regelbrudd fjernet.

Tekola, mod.

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

.... jeg analyser og spør de nødvendige spørsmål for å kunne anbefale produkter, og tilbakemeldingene jeg får er svært gode.

....

Har du fått tilbakemelding fra denne bloggeren? Hun kjøpte hudpleieprogrammet ditt - http://www.ingridsblogg.no/?p=410164 (skiftet ut alle hudproduktene (decleor og matis), tok kosttillskudd, brukte leirmasker og andre masker for å rense ut huden). Ser ikke ut som hudpleieprogrammet/anbefalte produkter var riktig, for ifølge innlegget var det krem fra hudlege, samt en kombinasjon av produkter fra parfymeri, iHerb, apotek og Decleor som hjalp henne.

Anonym poster: ce97b52c64d94b4960e82275edbca6fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har du fått tilbakemelding fra denne bloggeren? Hun kjøpte hudpleieprogrammet ditt - http://www.ingridsblogg.no/?p=410164 (skiftet ut alle hudproduktene (decleor og matis), tok kosttillskudd, brukte leirmasker og andre masker for å rense ut huden). Ser ikke ut som hudpleieprogrammet/anbefalte produkter var riktig, for ifølge innlegget var det krem fra hudlege, samt en kombinasjon av produkter fra parfymeri, iHerb, apotek og Decleor som hjalp henne.

Anonym poster: ce97b52c64d94b4960e82275edbca6fa

Hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått tilbakemelding fra denne bloggeren? Hun kjøpte hudpleieprogrammet ditt - http://www.ingridsblogg.no/?p=410164 (skiftet ut alle hudproduktene (decleor og matis), tok kosttillskudd, brukte leirmasker og andre masker for å rense ut huden). Ser ikke ut som hudpleieprogrammet/anbefalte produkter var riktig, for ifølge innlegget var det krem fra hudlege, samt en kombinasjon av produkter fra parfymeri, iHerb, apotek og Decleor som hjalp henne.

Anonym poster: ce97b52c64d94b4960e82275edbca6fa

Det skal godt gjøres å få satt opp et hudpleieprogram hvor alle produktene fungerer 100% for din hud, det skjer ikke i fysiske hudpleiesalonger heller. Bloggeren har beholdt noen produkter fra hudpleieprogrammet fra HildeC, byttet ut noen, og lagt til andre. Det er helt vanlig.

Anonym poster: 4c550396bc3170f9c85e56193f2baca2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

For noen hjelper det faktisk heller ikke med diverse hudpleieprodukter, uansett. Man må ty til sterkere middel. Da er det faktisk ikke hudpleieren/-rådgiveren sin feil eller ansvar. Man vet ikke før man har prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...