Gå til innhold

Hudpleieprogram fra hildechristina.com


lagatita

Anbefalte innlegg

Mitt program var mye likt, men ikke helt identisk.

Jeg bestilte programmet for jeg gikk meg vill i hudpleiejungelen, og hudpleiesalongen jeg gikk til anbefalte kun dermalogica - som ikke funker på meg.. Syns det var verdt pengene å få en liste med produkter jeg bare kunne bestille asap. Har jo sett mange av disse anbefalt her F.eks. Men når du oppretter en tråd her får du mange svar, og folk anbefaler jo alt fra Garnier til Chanel liksom - som jo er drit for min hud.

En person.

Anonym poster: 655a6b72e7fb6e7a7a1e18e26d2ce137

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper ikke det medfører riktighet, de bør ikke la seg hjernevaske fullstendig av kursene de får. Håper det bare er fordi de selger produktene og ikke har prøvd annet at de er så hissige på at folk kun skal bruke profesjonelle serier. Salongprodukter er veldig ofte gode, men det samme gjelder en del produkter fra parfymerier. Spesielt rens trenger ikke å være fra salong, det som har noe å si er at den er tilpasset hudtypen.

De ser vel på ingredienslistene! Tre liter parafin blandet med enda mer parfyme kan ikke være bra for huden. Det sier seg selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En person.

Anonym poster: 655a6b72e7fb6e7a7a1e18e26d2ce137

Ehh nei, leser du litt mer gjennom forumet så ser du at det er langt fra en person. Mange sverger også til sminke fra Dior o.l. Og det er drepen for min hud. Så for min del var det verdt pengene den gang. Nå har jeg derimot lest meg opp så mye på egenhånd, at jeg fint klarer å lage min egen rutine. De fleste produktene hun anbefalte bruker jeg fortsatt, mens noen er erstattet med produkter jeg likte bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at hun heller lager en egen seksjon på siden sin kalt "Hudtypene og produktanbefalinger", så kan folk finne ut av det selv.

Seriøst? Du er klar over at hun har skrevet det meste om hudtyper og -tilstander? At man faktisk kan finne ut av alt selv, bare ved å lese bloggen hennes? Jeg gjorde det. Man betaler fordi man er lat, eller ikke gidder å sette seg inn i det selv. Eller er veldig usikker. Kunnskapen er tilgjengelig, så lenge man er villig til å ta den til seg.

Uansett, målet mitt med å opprette denne tråden var å finne andre som hadde betalt for et hudpleieprogram fra hildechristina.com. Grunnen til det var fordi jeg anså det hele som bløff, at programmet var et resultat av klipp og lim. Jeg fikk svar fra 5 andre jenter på PM som hadde betalt for det programmet, og programmene som vi alle hadde mottatt var identiske. Dette bekrefter mistankene mine, og jeg anser det hele som "case closed". Jeg kommer selvfølgelig til å anbefale alle mine kontakter til å holde seg unna bloggen hennes, men hun kommer ikke til å få mer oppmerkomhet fra meg.

Du vet at alt du sier her ikke har noe å si? At det du sier ikke kan backes opp? At det kun blir spekulasjon? At du sier at dere er seks personer som har fått identiske program, ikke er begrunnet? Og at ingen her har sagt hvilken hudtype og -tilstand de har?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garnier tester på dyr

Nivea er det usikkert om tester på dyr

Chanel er det usikkert om tester på dyr.

Derfor er det mange billigmerker hun ikke skriver om, fordi hun er imot å teste på dyr.

Det er ikke bare derfor hun er imot dem, bare se her:

http://www.hildechristina.com/chanel-dior-kanebo-clarins-osv-god-hudpleie

Fant just Clarins på NOAH sin ja-liste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver igrunn en del om typene, det stemmer, hun bare utelater produktanbefalingene for hudypene, de vil hun ikke gi utenom hudpleieprogrammene sine.

En del av produkter fra parfymeri inneholder parafin ja, men de inneholder også en god del mer enn det og parfyme.

Dere som har fått produktanbefalinger, fikk dere alternativer å velge mellom innen hver kategori, eller stod der bare ett produkt der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skriver igrunn en del om typene, det stemmer, hun bare utelater produktanbefalingene for hudypene, de vil hun ikke gi utenom hudpleieprogrammene sine.

Nei, men i produktomtaler skriver hun hudtyper produktene vil passe.

Anonym poster: 655a6b72e7fb6e7a7a1e18e26d2ce137

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hun skriver om der er ikke denne tråden. Men en annen tråd som ble startet en stund før denne og som ble slettet fordi den inneholdt usakligheter og personangrep.

Anonym poster: 5833aee9c4b99d203292278c64b836b8

Haha, den tråden var det jeg som startet opp, og jeg er absolutt ikke en person som HC vet hvem er. Jeg søkte på noe hudpleiegreier, og kom tilfeldigvis inn på bloggen hennes. Synes hun var frekk og ufin, og virket lite profesjonell, og lagde en tråd om det her fordi hun har slik en heiagjeng her inne. At hun tror det er en annen som har startet opp tråder pga en eller annen vandetta mot henne vil jo bare føre til at hun driter seg fullstendig ut. For en sinnsykt patetisk dame! Jeg VET jo at det ikke er den personen som hun mener har startet tråden som har gjort det, hva i alle dager går det av dette kvinnfolket? Hun må jo være sin egen største fan :)

Anonym poster: cba385b4a867f41925f9b42dc3e9bb80

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: er det ikke litt stakkarslig at du i snart 1 år har drevet og kritisert og skrevet om den samme greia nå? Og at over halvparten av innleggene dine her inne kun omhandler dette?

Om jeg misstenker at jeg gjorde et dårlig kjøp på Rema 1000 for 1 år siden går jeg ikke og gnager på det hele tiden. Enten klager jeg til forbrukermyndighetene eller jeg glemmer det og lar være å handle varen flere ganger.

Anonym poster: 8e38ef0175a7c7473e51117117970e52

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, den tråden var det jeg som startet opp, og jeg er absolutt ikke en person som HC vet hvem er. Jeg søkte på noe hudpleiegreier, og kom tilfeldigvis inn på bloggen hennes. Synes hun var frekk og ufin, og virket lite profesjonell, og lagde en tråd om det her fordi hun har slik en heiagjeng her inne. At hun tror det er en annen som har startet opp tråder pga en eller annen vandetta mot henne vil jo bare føre til at hun driter seg fullstendig ut. For en sinnsykt patetisk dame! Jeg VET jo at det ikke er den personen som hun mener har startet tråden som har gjort det, hva i alle dager går det av dette kvinnfolket? Hun må jo være sin egen største fan :)

Anonym poster: cba385b4a867f41925f9b42dc3e9bb80

Det finnes minst 10 mennesker som er patetisk nok til å gjøre dette for hver eneste person som klarer å skape en blogg de lever av. Missunnelse er som kjent den største driften i Norge - større enn selv kjønnsdriften (du skal ikke tro at du er noe osv).

Ellers tror jeg at du må forbedre språket ditt og bli noe mer saklig om vi lesere skal tro at du er noe annet enn et surt sjalu troll. Foreløbig ryker det ganske godt av deg - og som de sier; der det er røyk finner man også stort sett ild.

Om du ikke skulle ha noen agenda bør du skjerpe deg og bli litt mer voksen i måten du uttrykker deg. Akkurat nå virker du som en fjortenåring som ikke har fått skoa hun ønsket seg til julegave.

Anonym poster: 8e38ef0175a7c7473e51117117970e52

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes minst 10 mennesker som er patetisk nok til å gjøre dette for hver eneste person som klarer å skape en blogg de lever av. Missunnelse er som kjent den største driften i Norge - større enn selv kjønnsdriften (du skal ikke tro at du er noe osv).

Ellers tror jeg at du må forbedre språket ditt og bli noe mer saklig om vi lesere skal tro at du er noe annet enn et surt sjalu troll. Foreløbig ryker det ganske godt av deg - og som de sier; der det er røyk finner man også stort sett ild.

Om du ikke skulle ha noen agenda bør du skjerpe deg og bli litt mer voksen i måten du uttrykker deg. Akkurat nå virker du som en fjortenåring som ikke har fått skoa hun ønsket seg til julegave.

Anonym poster: 8e38ef0175a7c7473e51117117970e52

Haha! Hvorfor det? Og du bør kanskje lære deg å skrive selv før du kritiserer andre ;)

Anonym poster: cba385b4a867f41925f9b42dc3e9bb80

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det gjør det jo ikke. Folk vet jo hva de betaler for. Hadde man derimot betalt for noe som man ikke fikk og hadde fått det gjenspeilt at man skulle motta noe helt annet. Da er det svindel. Folk har betalt for et hudpleieprogram tilpasset deres hudtype og har nettopp fått det. Da er det ikke svindel desverre.

Anonym poster: 5833aee9c4b99d203292278c64b836b8

§ 270. For bedrageri straffes den som i hensikt å skaffe seg eller andre en uberettiget vinning (1) ved å fremkalle, styrke eller utnytte en villfarelse rettsstridig forleder noen til en handling som volder tap eller fare for tap for ham eller den han handler for, eller (2) ved bruk av uriktig eller ufullstendig opplysning, ved endring i data eller programutrustning eller på annen måte rettsstridig påvirker resultatet av en automatisk databehandling, og derved volder tap eller fare for tap for noen.

Straffen for bedrageri er bøter eller fengsel inntil 3 år. Medvirkning straffes på samme måte.

Anonym poster: d008991b74c16d97ffc83f81e722b26a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS: er det ikke litt stakkarslig at du i snart 1 år har drevet og kritisert og skrevet om den samme greia nå? Og at over halvparten av innleggene dine her inne kun omhandler dette?

Om jeg misstenker at jeg gjorde et dårlig kjøp på Rema 1000 for 1 år siden går jeg ikke og gnager på det hele tiden. Enten klager jeg til forbrukermyndighetene eller jeg glemmer det og lar være å handle varen flere ganger.

Anonym poster: 8e38ef0175a7c7473e51117117970e52

Veldig sant! Jeg må legge dette elendige kjøpet bak meg. Skjønner egentlig ikke hvorfor dette irriterer meg så mye :)

Endret av lagatita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, AB, som viser til bedrageri; ikke snakk om ting du ikke vet noe om.

Mvh jurist

Anonym poster: fa5cfed82c78597faaa8d47e4b52bfc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til anonym trådstarter: Du er det nærmeste man kommer en stalker, vet du det? Det er åpenlyst for alle her inne at du har et horn i siden til HC og opptrer nesten desperat etter å sverte henne. Du skjuler deg bak at du liksom skal avsløre henne som useriøs siden flere får like hudpleieprogrammer, men dette blir hakket for dumt! Hvor mange hudtyper tror du det finnes i denne verden? Det er vel åpenbart at flere vil få samme anbefalinger - det gjør man faktisk i salonger også! Like hudtyper, like preparater! Jeg går hos en kostholdsveileder. Der får jeg ferdigtrykte brosjyrer, veier meg og prater med veileder i ca 5 minutter der hun noterer ned hva jeg spiser. Hver time koster meg over 800 kroner! Ingenting her er unikt - skulle bare mangle - jeg er vel lik veldig mange andre og kan dermed ha bruk for de samme rådene!?

Hvis du kjøper en vare du er misfornøyd med, tar du selvsagt kontakt med leverandøren og ber om pengene tilbake dersom du ikke har andre motiver. Det har du helt tydelig! Både min venninne og jeg har kjøpt hudpleieprogram av HC og er storfornøyde! Det irriterer meg at folk som Anonym, som tydeligvis ikke har annet å bruke tiden sin på enn å sverte andre, skal få så mye "spalteplass" som hun/han får her. Hva om vi alle sluttet å svare vedkommende?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er forskjell på råd og et hudpleieprogram da. Du hadde aldri fått en gratis hudanalyse i en salong. Det er jo tåpelig. Hvordan skulle de da tjene penger?

En får gratis hudanalyse i salong :-) WahWah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hannehov93

Hun klarer sikkert å snoke opp denne også, enten ved å google seg selv, eller fordi hun har spioner her inne (Les: venner eller trofaste lesere)

Jeg har tenkt litt i det siste.. Hun har sannsynligvis en mal på hvordan hun skal lage programmene sine. Fet hud: blablabla, Blandingshud: Blablabla Hudtilstand: fuktfattig (hvem får ikke høre det??)

Og så bytter vi litt ord, litt på forklaringene om hvorfor hun sier som hun sier, klippe, lime og voilà! Personalisert hudpleieprogram. Jeg foreslår at hun heller lager en egen seksjon på siden sin kalt "Hudtypene og produktanbefalinger", så kan folk finne ut av det selv. Jo mer jeg tenker over det, jo mer idiotisk er hele opplegget. Finnes hundrevis av beskrivelser og produktanbefalinger på nettet.

Og enda en ting jeg har lagt merke til: Hun har ingenting godt å si om billigere produkter som Nivea og Garnier. Der finnes mange mennesker der ute som disse produktene fungerer fantastisk på. Til og med Chanel er ikke bra nok. (Hallooo? Hydramax? Jeg elsker den serien)

Kjære søstre: Bruk kvinneguiden. Det er hele poenget med dette forumet, og det er mye bedre med input fra flere fremfor bare én hudpleier. Finnes hudpleiere og mange andre kunnskapsrike folk her, utnytt det. Bloggen til HC kan dere heller bruke som supplement.

Garnier, Chanel og de andre verdenskjente merkene inneholder så enormt mye giftstoffer at det ikke skulle vært lov, så der holder jeg virkelig med HC. Selv om det kan fungere på folk, så betyr det ikke at det er godt for huden. Og alle billige merker er ikke dårlige, det er (in fact) de billigste som er best. Du har bare lett på feil sted. iHerb har et tonn av gode, billige og naturlige produkter som virker enormt bra på huden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garnier, Chanel og de andre verdenskjente merkene inneholder så enormt mye giftstoffer at det ikke skulle vært lov, så der holder jeg virkelig med HC. Selv om det kan fungere på folk, så betyr det ikke at det er godt for huden. Og alle billige merker er ikke dårlige, det er (in fact) de billigste som er best. Du har bare lett på feil sted. iHerb har et tonn av gode, billige og naturlige produkter som virker enormt bra på huden.

Må jeg spørre hvilke? Jeg påstår ikke du tar feil, jeg har bare lyst til å lese det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hudtypen din så finnes det haugevis av reviews av produkter som passer for din hudtype på HC sin blogg, helt gratis.

Anonym poster: 004cec77ec998c184a9bd56cd6241181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...