Gå til innhold

Hudpleieprogram fra hildechristina.com


lagatita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ærlig talt, AB, som viser til bedrageri; ikke snakk om ting du ikke vet noe om.

Mvh jurist

Anonym poster: fa5cfed82c78597faaa8d47e4b52bfc2

Heller tvilsomt.

Anonym poster: d008991b74c16d97ffc83f81e722b26a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor tar du dette fra? Ren tipping antar jeg eller kan du utdype? Hvor er logikken i siste setning?

Anonym poster: 4d57da1695cf68539afd8be1e80d5604

Det er jo bare å lese kommentarene det, så ser du på måten det er skrevet på at det er en del veldig unge tilhengere der. Voksne skriver nok ikke: du er mitt forbilde, digger deg, elsker deg osv.

På spørsmålsrundene får hun også nesten bare spørsmål fra unge jenter i skolealder. Hvis dere har sett videoen hun laget nå sist om Justin Bieber fans, så skjønner dere sikkert hvorfor hun tiltrekker seg fjortiser.

Anonym poster: 22ec5e5d908244d49cadc1e366a8cbd5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du krav på pengene dine tilbake. Fra henne.

???? Hun som skriver sier at hun har hatt grusom hud lenge, og at til og med leger ikke har kunnet hjelpe. Så velger hun å prøve et program kjøpt via nett der det attpåtil opplyses om at analysen ikke kan sammenlignes med en vanlig analyse gjort i salong. Og du påstår at hun har krav på pengene tilbake?! Noe så utrolig tåpelig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

???? Hun som skriver sier at hun har hatt grusom hud lenge, og at til og med leger ikke har kunnet hjelpe. Så velger hun å prøve et program kjøpt via nett der det attpåtil opplyses om at analysen ikke kan sammenlignes med en vanlig analyse gjort i salong. Og du påstår at hun har krav på pengene tilbake?! Noe så utrolig tåpelig!

Mein hva du vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg betalte henne 200 eller 250 kr for hudanalyse for noen år siden, som jeg ikke lærte noen ting av. Jeg syns det var dyrt, så 800 kr er galskap

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Det finnes minst 10 mennesker som er patetisk nok til å gjøre dette for hver eneste person som klarer å skape en blogg de lever av. Missunnelse er som kjent den største driften i Norge - større enn selv kjønnsdriften (du skal ikke tro at du er noe osv).

Ellers tror jeg at du må forbedre språket ditt og bli noe mer saklig om vi lesere skal tro at du er noe annet enn et surt sjalu troll. Foreløbig ryker det ganske godt av deg - og som de sier; der det er røyk finner man også stort sett ild.

Om du ikke skulle ha noen agenda bør du skjerpe deg og bli litt mer voksen i måten du uttrykker deg. Akkurat nå virker du som en fjortenåring som ikke har fått skoa hun ønsket seg til julegave.

Anonym poster: 8e38ef0175a7c7473e51117117970e52

Takk for støtten, det settes pris på! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg betalte henne 200 eller 250 kr for hudanalyse for noen år siden, som jeg ikke lærte noen ting av. Jeg syns det var dyrt, så 800 kr er galskap

Hudpleieprogrammene mine satt høyt fordi jeg ikke rekker over alle bestillingene jeg får, man setter som regel pris etter etterspørsel :) Dersom jeg får bedre tid i fremtiden og blir friskere, kan prisene selvfølgelig reduseres, men per nå strekker dessverre ikke tiden til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass deg, hun har bruker her, og hun kommer snart og tar deg, og lurer på hva du vil .. :)

Bra du er litt kritisk.

Anonym poster: 5d6d36d1f77d54e6a3042e0baf76daa1

Det er synd du ser meg slik, men kanskje du fulgte meg tidligere? Mye har forandret seg siden da! :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de var faktisk identiske.

Og vi begge føler at de ca 800 kr vi betalte var fullstendig bortkastet.

Flere som vil sammenligne sine såkalte "tilpasset" hudpleieprogram fra HC?

Jeg setter spørsmålstegn ved at ingen av dere som påstår at programmene mine er falske har tatt kontakt med meg direkte? Dersom dette var tilfellet, hvorfor har ingen sendt meg mail?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, programmet hjalp ikke meg i alle fall.

Brukte produktene i ca et halvt år, og jeg så ingen forbedring. Jeg har aldri erfart å betale for råd hos hudpleiere. Kjøpte programmet fordi at jeg trodde hun var flink, og ikke låst til bare et eller to merker.

Anonym poster: f6324d8d9bdb20d80f3a0eeba3a95ef7

Du er anonym, du har ikke tatt kontakt med meg så vidt jeg vet (for da hadde jeg justert rutinen din og hjulpet deg med å få resultater), og denne tråden ble startet på en veldig mistenkelig dato......

Men synd du ikke ser på meg som flink, dersom du tar kontakt med deg kan jeg gjerne hjelpe deg videre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller. 800 kr hvor ikke et eneste produkt inngår i prisen synes jeg er sykt. Særlig når det som nevnt er sånn at vedkommende ikke vet hvordan huden din ser ut OG det er ingen garanti for at huden blir særlig bedre. Venninnen min bestilte dette programmet og endte opp med en hud som ble mye verre, så hun måtte til slutt begynne på medisiner. Jeg sier ikke at dette er HC sin skyld, for det tror jeg virkelig ikke at det er, men jeg vil tro at genene spiller så stor rolle at noen ganger må det være lov å innrømme at førti kremer fra Decleor IKKE vil hjelpe - men at det kanskje vil lønne seg å ta en tur til hudlegen.

Vel, som svart til en annen her, prisene er satt slik fordi jeg ikke har tid til å behandle alle bestillingene jeg får. Dersom jeg får bedre tid i fremtiden ser jeg ikke noe problem med å justere prisene, men per nå er tiden for knapp.

Og jeg er helt enig, førti kremer fra Decléor vil nok ikke hjelpe i noen tilfeller! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lillesiren

Her er programmet, så kan de som vurderer dette spare seg noen slanter:

Decléor Cleansing Milk + Tonifying Lotion/Matis Delicate Cleansing Cream & Toner

MD Formulations Continuous Renewal Serum

Matis Delicate Moisturising Cream.

Decléor Essential Night Balm

MD Formulations Face & Body Scrub.

MD Formulations Vit-a-plus Clearing Complex Masque.

Decléor Hydra Floral Mask.

MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Eye Cream.

Anonym poster: f6324d8d9bdb20d80f3a0eeba3a95ef7

Jeg bestilte også hudpleieprogram fra HC for et par år siden. Det så ikke helt likt ut som dette. I tillegg viste det at det var noen av produktene som jeg reagerte på og da fikk jeg anbefalt nye produkter på de som jeg reagerte på. Jeg hadde i tillegg det billigste programmet, der en egentlig kun får en liste èn gang, så at hun tilpasset mitt underveis syntes jeg egentlig var ganske generøst, jeg:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er programmet, så kan de som vurderer dette spare seg noen slanter:

Decléor Cleansing Milk + Tonifying Lotion/Matis Delicate Cleansing Cream & Toner

MD Formulations Continuous Renewal Serum

Matis Delicate Moisturising Cream.

Decléor Essential Night Balm

MD Formulations Face & Body Scrub.

MD Formulations Vit-a-plus Clearing Complex Masque.

Decléor Hydra Floral Mask.

MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Eye Cream.

Anonym poster: f6324d8d9bdb20d80f3a0eeba3a95ef7

Mine program ser ikke slik ut, dersom noen skulle være i tvil kan mail sendes meg, jeg sender gjerne ut eksempel på hvordan programmene mine ser ut til de som lurer på dette!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det som er greia. Alt står på bloggen hennes. Man trenger ikke å betale for noe som helst, forutsatt at man gidder å lese seg litt opp på hudtyper og -tilstander og produkter som passer til dette. Tidligere ga HC produktanbefalinger i kommentarfeltet. Etterhvert ble det såpass mange som ønsket dette, at det ble for mye å skulle svare på i ett kommentarfelt og det spiste opp for mye tid hun kunne brukt på andre ting. Dermed har man et valg: man leser seg og finner selv ut hva som passer, eller man betaler for å slippe å gjøre dette.

Jeg vedder på et en god del (nei, ikke alle) som kommer med disse anbefalingene om decleor og MD i KG-trådene, nok har en eller annen gang har vært innom HC sin blogg.

Helt riktig! Dersom man tar seg tid til det kan man fint lese seg opp til hvilke produkter som fungerer, men det er mange som går seg vill i jungelen og dermed tar kontakt med meg.

Og til siste del, det er lov å håpe :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mine program ser ikke slik ut, dersom noen skulle være i tvil kan mail sendes meg, jeg sender gjerne ut eksempel på hvordan programmene mine ser ut til de som lurer på dette!

Mener du at det programmet du siterer er noe du aldri kunne funnet på å lage, og ikke er i nærheten av det du anbefaler, og rett og slett falsk?

Da er det veldig stygge beskyldninger vedkommende kommer med.

Jeg er for å lage tråder om erfaringer man har gjort seg, enten med salonger, enkeltpersoner, produkter osv, men da må man være ærlig, ikke dikte, ikke legge til, legge alle kort på bordet.

Jeg synes ikke noe om falske beskyldninger og løgner.

Anonym poster: 5d6d36d1f77d54e6a3042e0baf76daa1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og har man noenlunde lik hudtype og -tilstand, så vil jeg ikke si det er rart at man får samme produktanbefalinger. Med hensyn til dette, så mangler vi ganske viktig informasjon her - hvilken hudtype/-tilstand har TS og brukeren som det ble sammenlignet med? Det spiller dog ingen rolle, for det er tydelig at her er det noen som er ute etter å dra HC ned i gjørma så at svarene blir forskjellig vil ikke overraske meg.

Decleor og MD (og evt. Matis) fungerer faktisk i veldig stor grad, så lenge man ikke reagerer på dem. At disse er de første som anbefales til en som ikke vet så mye om hudpleie, og som ikke har prøvd disse merkene før, syns jeg ikke er så veldig rart!

Ja, det stemmer. Jeg ønsker gjerne at TS skal ta kontakt med meg, da datoen denne tråden ble startet er ganske suspekt for meg (jeg får ikke skrevet om dette per nå, men senere vil det bli offentliggjort), i tillegg er programmet som er lagt ut her IKKE slik mine program ser ut, ei heller har TS tatt kontakt med meg. Dersom kundene mine er misfornøyde tar de som regel kontakt, og jeg hjelper med justering av rutine dersom man ikke får resultat.

For meg virker det som noen er ute etter å ta meg, og jeg er ganske sikker på at jeg vet hvem..... Men greit, jeg tar til meg annen konstruktiv kritikk i denne tråden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går da utifra at hun har et knippe gode favorittprodukter hun anbefaler for ulike hudtyper/tilstander og problemer kundene måtte ha. Her vil det være mye likheter mellom kundehudene, og dermed likheter i produktene som blir anbefalt. Problemet jeg ser, er at det er vanskelig å vite hva slags hud kunden har via nett, og beskrivelser og bilder fra kunden selv, og at det blir mye gjetting. En hudpleier man fysisk oppsøker vil nok ha større sjans til å vite hva slags hud kunden har! Og dermed større sjangs for å anbefale noe som virker for kundens hud.

Men uansett, så er det ikke noe fasitsvar på hudpleieprodukter. Et produkt en hudpleier anbefaler (selv om hun har kjent på huden og sett på huden) kan feile! Og jeg vil tro at alle hudpleiere (enten de pleier over internett eller i en fysisk salong) har sine favoritter, og et visst utvalg som de anbefaler til kundene sine.

Det stemmer nok at en hudpleier i salong vil kunne gjøre en bedre vurdering face to face, etter noen år med dette vil jeg riktignok tørre å påstå at jeg klarer å gjøre en god vurdering, og tilbakemeldingene jeg får på mail er svært gode. I de tilfellene hvor de ikke er det, hjelper jeg kunden med justeringer slik at vi finner andre produkter som kan fungere bedre. De som tar kontakt med meg er også veldig ofte nervøse for å gå til en hudpleier, eller så ønsker de anbefalinger på tvers av ulike merker, fremfor anbefalinger innen det en salong selger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg kjenner ikke Hilde Christina personlig, men jeg har to venninner som er journalister som kjenner til henne. Den ene er en svært dyktig skjønnhetsjournalist som har vært skjønnhetsredaktør i ulike magasiner. I følge henne er Hilde Christinas blogg en av de få bloggene hun anbefaler, og det er fordi Hilde Christina er både troverdig og veldig dyktig.

Jeg har selv lest mye på bloggen til Hilde Christina, og fått stort utbytte av tipsene hennes. Når det er sagt, skjønner jeg at ikke alle får det. Når man tar imot tips, eller kjøper et hudprogram via internett, kan ikke det likestilles med å få behandling i en salong. Sistnevnte er ofte dyrere, og som med alle behandlinger: man er ikke garantert resultater.

Når man i tillegg gjør dette via nett, er det -mange- ting som kan spille inn, for eksempel kan det være at man ikke har gitt god nok, eller spesifikk nok informasjon. Det kan også være at man har gitt feil beskrivelser, eller det kan være at det merket eller den hudpleieserien ikke nødvendigvis passer for deg. Selv har jeg opplevd alt dette (riktignok ikke via nett), før jeg fant en hudpleier som forstod meg og min hud, og jeg har aldri sett mer smashing ut.

Jeg får imidlertid et inntrykk av at trådene som har florerert på forumet de siste dagene har et spesfikt formål: å henge ut Hilde Christina. Bare måten mange svarer og kommenterer på viser at de er ute etter en ting: å ta henne.

Anonym poster: 3b136d6c74ab3d4f27915e792f6530d5

Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvem dette er, hils og si takk for hyggelig omtale! :)

Og jeg er enig i siste del......dessverre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...