Gå til innhold

Hudpleieprogram fra hildechristina.com


lagatita

Anbefalte innlegg

Dette mener jeg blir som å sammenligne ekte gull med strass, Nille-varer med Norway Designprodukter eller veske fra H&M med LV? Det er vel fritt opp til alle å velge hvilket produkt de ønsker å bruke? HC selger altså et produkt som hun selv kjøper inn og videreselger. Det gjør også salongene. Og prisen der er også stiv, de skal tross alt alle leve av dette.

Hva er forskjellen på pensling fra Md Formulations og Skinlaboratory?

Anonym poster: ce97b52c64d94b4960e82275edbca6fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hvorfor klager de ikke til HC/hvilken-som-helst-annen-bedrift-man-er-misfornøyd-med? Man har bare seg selv å takke om det eneste man gjør er å legge ut i det vide og det brede til alle andre enn de man er misfornøyde med. De fleste vil nok mer enn gjerne at kunden skal være fornøyd, og være behjelpelig når man klager.

Veldig enig! Velger man å ikke klage på en vare/tjeneste gir man ikke selgeren mulighet til å rette opp. Hadde man derimot klaget og fått dårlig behandling, da mener jeg det er legitimt å fortelle om det til andre. MEN selvsagt uten injurierende personangrep som ikke har noe med saken å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig! Velger man å ikke klage på en vare/tjeneste gir man ikke selgeren mulighet til å rette opp. Hadde man derimot klaget og fått dårlig behandling, da mener jeg det er legitimt å fortelle om det til andre. MEN selvsagt uten injurierende personangrep som ikke har noe med saken å gjøre.

Gjentar: Kanskje de ikke ser vitsen, da de ikke får pengene tilbake hos HC. Og i alle fall ikke utlegget man har hatt med alle de dyre produktene som er kjøpt før man oppdager "feilen". Poenget er at hudpleieprogrammet har en så stor svakhet, at man egentlig kan sammenligne det med "legetime over nett" (hvis noen husker reportasjen fra Tv2-hjelper deg). Jeg tror heller ikke at de som har prøvd "lege på nett" klager etterpå...

Anonym poster: ce97b52c64d94b4960e82275edbca6fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de ikke ser vitsen, da de ikke får pengene tilbake hos HC. Og i alle fall ikke utlegget man har hatt med alle de dyre produktene som er kjøpt før man oppdager "feilen". Poenget er at hudpleieprogrammet har en så stor svakhet, at man egentlig kan sammenligne det med "legetime over nett" (hvis noen husker reportasjen fra Tv2-hjelper deg). Jeg tror heller ikke at de som har prøvd "lege på nett" klager etterpå...

Anonym poster: ce97b52c64d94b4960e82275edbca6fa

Hvordan vet du at de ikke hadde fått penger tilbake? Dette er jo rene spekulasjoner fra deg! Og selvsagt ville vel ikke HC erstattet produkter kunden selv har valgt å kjøpe! Det er da ikke hennes ansvar! Du kjenner dårlig til angrerett hvis du antyder at det ville vært riktig at HC også skulle erstattet produkter hun ikke har solgt! Hva vet du om eventuelle klager til lege på nett? Spekulasjoner!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

Gjentar: Kanskje de ikke ser vitsen, da de ikke får pengene tilbake hos HC. Og i alle fall ikke utlegget man har hatt med alle de dyre produktene som er kjøpt før man oppdager "feilen". Poenget er at hudpleieprogrammet har en så stor svakhet, at man egentlig kan sammenligne det med "legetime over nett" (hvis noen husker reportasjen fra Tv2-hjelper deg). Jeg tror heller ikke at de som har prøvd "lege på nett" klager etterpå...

Anonym poster: ce97b52c64d94b4960e82275edbca6fa

Innlegget mitt var ment på mer generelt grunnlag.

Bomkjøp kan skje alle, om det så kommer fra en selv, hudlege, hudpleier eller HC. Men jeg skjønner ikke vitsen med å ikke si noe i det hele tatt. Da legger man opp til å bare bli mer misfornøyd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvordan vet du at de ikke hadde fått penger tilbake? Dette er jo rene spekulasjoner fra deg! Og selvsagt ville vel ikke HC erstattet produkter kunden selv har valgt å kjøpe! Det er da ikke hennes ansvar! Du kjenner dårlig til angrerett hvis du antyder at det ville vært riktig at HC også skulle erstattet produkter hun ikke har solgt! Hva vet du om eventuelle klager til lege på nett? Spekulasjoner!

Hvis de hadde fått pengene sine tilbake så hadde de sikkert kommet tilbake til tråden og fortalt oss om det, HC hadde vist seg som en seriøs businesskvinne og saken hadde vært avsluttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er forskjellen på pensling fra Md Formulations og Skinlaboratory?

Anonym poster: ce97b52c64d94b4960e82275edbca6fa

Det er flere, og det vet du sikkert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at de ikke hadde fått penger tilbake? Dette er jo rene spekulasjoner fra deg! Og selvsagt ville vel ikke HC erstattet produkter kunden selv har valgt å kjøpe! Det er da ikke hennes ansvar! Du kjenner dårlig til angrerett hvis du antyder at det ville vært riktig at HC også skulle erstattet produkter hun ikke har solgt! Hva vet du om eventuelle klager til lege på nett? Spekulasjoner!

Dere skriver at hun ikke har fått klager, og da går jeg ut fra at det ikke har vært noen reklamasjoner.

Jeg kjenner godt til regelverket, og derfor jeg skriver at "hvorfor klage når man ikke får igjen utlegg på dyre produkter som kan være feilaktig anbefalt".

Men nå er hele poenget at dere påstår at det ikke har vært klager, og mine svar baserer seg på at det sier meg ingenting, da det er mange som ikke klager. Hvorfor de ikke gjør det, eller om de bør fratas "retten til å klage" er irrelevant. Hudpleieprogrammet vil ikke ha mindre svakhet for det.

Anonym poster: ce97b52c64d94b4960e82275edbca6fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere, og det vet du sikkert?

Hvis du ikke kan dokumentere påstandene dine, så la være...

Anonym poster: ce97b52c64d94b4960e82275edbca6fa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får jo ikke pengene tilbake hos vanlig hudpleier heller, hvorfor skal det være anderledes for HC? Du kan få nye alternative forslag, og det får du hos HC og.

Anonym poster: 4c550396bc3170f9c85e56193f2baca2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget mitt var ment på mer generelt grunnlag.

Bomkjøp kan skje alle, om det så kommer fra en selv, hudlege, hudpleier eller HC. Men jeg skjønner ikke vitsen med å ikke si noe i det hele tatt. Da legger man opp til å bare bli mer misfornøyd.

Diskusjonen vedr. om man bør si i fra eller ikke er en helt annen.

Du siterte og svarte meg vedr.:

"Vanskelig for enkelte å fatte at "null klager" ikke nødvendigvis betyr at folk er fornøyd. Er vel nok av de som har vært misfornøyd med frisøren, men som aldri går tilbake å klager e.l. Vet f.eks. om folk som har fått klær med feil, som aldri har gått tilbake å reklamert. Så at man ikke har fått klager, betyr ikke at alle er fornøyd.".

Dvs. om man ikke har fått klager, sier ikke noe som helst. Man kan ikke dra konklusjonen: "Alle er fornøyd siden ingen klager". Det vet man ikke.

Anonym poster: ce97b52c64d94b4960e82275edbca6fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

Diskusjonen vedr. om man bør si i fra eller ikke er en helt annen.

Du siterte og svarte meg vedr.:

"Vanskelig for enkelte å fatte at "null klager" ikke nødvendigvis betyr at folk er fornøyd. Er vel nok av de som har vært misfornøyd med frisøren, men som aldri går tilbake å klager e.l. Vet f.eks. om folk som har fått klær med feil, som aldri har gått tilbake å reklamert. Så at man ikke har fått klager, betyr ikke at alle er fornøyd.".

Dvs. om man ikke har fått klager, sier ikke noe som helst. Man kan ikke dra konklusjonen: "Alle er fornøyd siden ingen klager". Det vet man ikke.

Anonym poster: ce97b52c64d94b4960e82275edbca6fa

Jeg har heller ikke sagt at jeg er uenig i at null klager=ingen misfornøyde.

Det jeg kommenterte, var personer som er misfornøyde og som ikke klager (som du eksplisitt skriver om).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får jo ikke pengene tilbake hos vanlig hudpleier heller, hvorfor skal det være anderledes for HC? Du kan få nye alternative forslag, og det får du hos HC og.

Anonym poster: 4c550396bc3170f9c85e56193f2baca2

Nei, men når man faktisk skal legge ut flere tusen kroner, bør hudanalysen utføres profesjonelt, dvs. ansikt til ansikt - ikke over nett. Da har man tatt vekk i alle fall en mulig kilde til feil, slik at man slipper å kaste vekk tusenvis av kroner.

Anonym poster: ce97b52c64d94b4960e82275edbca6fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men når man faktisk skal legge ut flere tusen kroner, bør hudanalysen utføres profesjonelt, dvs. ansikt til ansikt - ikke over nett. Da har man tatt vekk i alle fall en mulig kilde til feil, slik at man slipper å kaste vekk tusenvis av kroner.

Anonym poster: ce97b52c64d94b4960e82275edbca6fa

HC kan vel knapt klandres for at folk ikke undersøker alternativer på forhånd!

Anonym poster: 4c550396bc3170f9c85e56193f2baca2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke sagt at jeg er uenig i at null klager=ingen misfornøyde.

Det jeg kommenterte, var personer som er misfornøyde og som ikke klager (som du eksplisitt skriver om).

Her er det du siterte og svarte på:

Jepp. ;) Vanskelig for enkelte å fatte at "null klager" ikke nødvendigvis betyr at folk er fornøyd. Er vel nok av de som har vært misfornøyd med frisøren, men som aldri går tilbake å klager e.l. Vet f.eks. om folk som har fått klær med feil, som aldri har gått tilbake å reklamert. Så at man ikke har fått klager, betyr ikke at alle er fornøyd.

Anonym poster: ce97b52c64d94b4960e82275edbca6fa

Men da er vi enig. Jeg har argumentert imot "null klager" = "fornøyde kunder".

Anonym poster: ce97b52c64d94b4960e82275edbca6fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

Her er det du siterte og svarte på:

Men da er vi enig. Jeg har argumentert imot "null klager" = "fornøyde kunder".

Anonym poster: ce97b52c64d94b4960e82275edbca6fa

Jeg svarte deg på "Er vel nok av de som har vært misfornøyd med frisøren, men som aldri går tilbake å klager e.l. Vet f.eks. om folk som har fått klær med feil, som aldri har gått tilbake å reklamert."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HC kan vel knapt klandres for at folk ikke undersøker alternativer på forhånd!

Anonym poster: 4c550396bc3170f9c85e56193f2baca2

Har jeg klandret henne for det?

Kan oppsummere:

Jeg mener hun bør merke affilatelinker (som hun har hatt i alle fall siden 2009 - da bodde hun i Norge) med reklame for å fremstå seriøs, svakheter vedr. hudpleieprogrammene over nett, samt at hun får seg til å ta snart 10000,- i fortjeneste for å putte en 1/2 liter væske over i små flasker. Så lenge jeg ikke får gode svar i forhold til dette, stoler jeg ikke på henne.

Anonym poster: ce97b52c64d94b4960e82275edbca6fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte deg på "Er vel nok av de som har vært misfornøyd med frisøren, men som aldri går tilbake å klager e.l. Vet f.eks. om folk som har fått klær med feil, som aldri har gått tilbake å reklamert."

Da snakket vi forbi hverandre, for det var en del av argumentasjonen for å vise til at "null klager ikke betyr at alle er fornøyd".

Det du svarte på er som sagt en helt annen diskusjon, som jeg ikke finner interessant. :)

Anonym poster: ce97b52c64d94b4960e82275edbca6fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har jeg klandret henne for det?

Kan oppsummere:

Jeg mener hun bør merke affilatelinker (som hun har hatt i alle fall siden 2009 - da bodde hun i Norge) med reklame for å fremstå seriøs, svakheter vedr. hudpleieprogrammene over nett, samt at hun får seg til å ta snart 10000,- i fortjeneste for å putte en 1/2 liter væske over i små flasker. Så lenge jeg ikke får gode svar i forhold til dette, stoler jeg ikke på henne.

Anonym poster: ce97b52c64d94b4960e82275edbca6fa

Det bør ingen se bort i fra før de tar henne i forsvar. For det er rart hvordan hun ikke svarer på direkte spørsmål.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg klandret henne for det?

Kan oppsummere:

Jeg mener hun bør merke affilatelinker (som hun har hatt i alle fall siden 2009 - da bodde hun i Norge) med reklame for å fremstå seriøs, svakheter vedr. hudpleieprogrammene over nett, samt at hun får seg til å ta snart 10000,- i fortjeneste for å putte en 1/2 liter væske over i små flasker. Så lenge jeg ikke får gode svar i forhold til dette, stoler jeg ikke på henne.

Anonym poster: ce97b52c64d94b4960e82275edbca6fa

Visste jeg glemte noe: Og så har jeg spurt flere ganger, men ingen har svart:

Jeg vil gjerne ha avklart om HC har brukt affilatelinker (skjult reklame) i hudpleieprogram som folk har kjøpt? HC hvis du er innom, kan du svare på det?

Anonym poster: ce97b52c64d94b4960e82275edbca6fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...