Teriyaki Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #181 Del Skrevet 19. mars 2014 Woho! Endelig kommet meg på trening! Dvs. på mandag gikk jeg tur på 6 km. En del oppoverbakker også, så det ble 500 kcal. I dag har jeg trent intervall på mølla, også prøvde jeg meg på romaskinen. Synes romaskin var kjedelig, for det er jo så lite motstand på den, men den stod jo på ti...Jaja.. Gjennomsnittspuls var 85 og maxpuls 95(!) Super trening! Målet er å trene både i morgen og fredag også. Arbeidshelg, så får ikke trent noe i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 19. mars 2014 #182 Del Skrevet 19. mars 2014 flinka! Du mener kanskje litt mer enn puls på 85...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #183 Del Skrevet 20. mars 2014 (endret) flinka! Du mener kanskje litt mer enn puls på 85...? litt usikker på hva du mener? maxpulsen på 95 % er faktisk bedre enn noen sinne med den innstillingen maxpulsen ligger på nå. Artig å ha klart å presse seg såpass hardt. edit: åja sånn sett. Ja pulsen var srlvsagt mer mente jo prosent av maxpuls, som da hadde et gjennomsnitt på 85 Endret 20. mars 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. mars 2014 #184 Del Skrevet 20. mars 2014 95% er knallbra! Det er så deilig (ja, jeg er rar!), jeg får frysninger når jeg bikker 92%. DA vet jeg at jeg har kjørt meg skikkelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #185 Del Skrevet 20. mars 2014 95% er knallbra! Det er så deilig (ja, jeg er rar!), jeg får frysninger når jeg bikker 92%. DA vet jeg at jeg har kjørt meg skikkelig ut. Ja samme her! 95% hadde jeg kun et par sek i den siste pulstoppen. Nådde 91-93 % i alle de andre intervallene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #186 Del Skrevet 20. mars 2014 Kom meg på trening i dag også, til tross for at jeg var heeelt utslitt. Spinning. Gjennomsnittspuls 84 %, maxpuls 95. Vet ikke hvorfor jeg plutselig kommer meg helt opp til 95? Er jo samme innstilling på pulsklokka som før. Har jo trebt mye inteevall i det siste. Kanskje jwg bare har fått bedre utholdenhet slik at jeg tolererer å holde høy puls lengre? Uansett aetig med litt framgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. mars 2014 #187 Del Skrevet 21. mars 2014 Kom meg på trening i dag også, til tross for at jeg var heeelt utslitt. Spinning. Gjennomsnittspuls 84 %, maxpuls 95. Vet ikke hvorfor jeg plutselig kommer meg helt opp til 95? Er jo samme innstilling på pulsklokka som før. Har jo trebt mye inteevall i det siste. Kanskje jwg bare har fått bedre utholdenhet slik at jeg tolererer å holde høy puls lengre? Uansett aetig med litt framgang. Så gøy! Det kan hende at maxpulsen må finjusteres litt. Jeg måtte sette min ned litt etter at jeg fikk M fordi jeg alltid er så sliten og da er den reelle maxpulsen min lavere. Det skal være beinhardt å komme opp på 95%, og egentlig noe som bare skjer en gang hver fullmåne omtrent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #188 Del Skrevet 21. mars 2014 Så gøy! Det kan hende at maxpulsen må finjusteres litt. Jeg måtte sette min ned litt etter at jeg fikk M fordi jeg alltid er så sliten og da er den reelle maxpulsen min lavere. Det skal være beinhardt å komme opp på 95%, og egentlig noe som bare skjer en gang hver fullmåne omtrent. Ja, men det rare er jo at jeg har hatt denne innstillingen kjempelenge. Ser ikke hvorfor maxpulsen plutselig ikke skulle passe meg. Jeg er jo sliten, men det har jeg vært tre måneder i strekk nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. mars 2014 #189 Del Skrevet 21. mars 2014 Ja, men det rare er jo at jeg har hatt denne innstillingen kjempelenge. Ser ikke hvorfor maxpulsen plutselig ikke skulle passe meg. Jeg er jo sliten, men det har jeg vært tre måneder i strekk nå Kanskje du bare har hatt noen gode dager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #190 Del Skrevet 21. mars 2014 Kanskje du bare har hatt noen gode dager? Kanskje, kanskje ikke Skal i alle fall vente med å justere den, men hvis jeg plutselig kommer opp i 94-95 hver gang så må den nok justeres ja. __ I dag blir det nok ikke trening, men skal enten gå tur eller gå skitur med hunden etter noen timer med bachelor-skriving. Skal jobbe i helgen, men tenkte å prøve på ei økt etter jobb i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. mars 2014 #191 Del Skrevet 21. mars 2014 Kanskje, kanskje ikke Skal i alle fall vente med å justere den, men hvis jeg plutselig kommer opp i 94-95 hver gang så må den nok justeres ja. __ I dag blir det nok ikke trening, men skal enten gå tur eller gå skitur med hunden etter noen timer med bachelor-skriving. Skal jobbe i helgen, men tenkte å prøve på ei økt etter jobb i morgen. Det høres ut som en god plan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 22. mars 2014 Forfatter #192 Del Skrevet 22. mars 2014 Har gått tur på mellom 7 og 8 km i dag Med en del bakker også. Tipper ca 600 kcal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #193 Del Skrevet 23. mars 2014 (endret) Hadde egentlig tent å trene før jobb i dag, men tiltakshetslysten tok meg. Er enda tre timer til jeg begynner på jobb, men tenker jeg heller skal være med familien min til da. Det blir trening i morgen. Jeg skal forresten gjøre et lite forsøk i å kutte sjokoladen. Jeg skal få lov til å spise potetgull eller lignende i helgen, men ikke sjokoladen, for det trigger videre søtsug så forferdelig. Det skal nok gå greit. Endret 23. mars 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 23. mars 2014 #194 Del Skrevet 23. mars 2014 litt usikker på hva du mener? maxpulsen på 95 % er faktisk bedre enn noen sinne med den innstillingen maxpulsen ligger på nå. Artig å ha klart å presse seg såpass hardt. edit: åja sånn sett. Ja pulsen var srlvsagt mer mente jo prosent av maxpuls, som da hadde et gjennomsnitt på 85 Haha - selvfølgelig, at jeg ikke skjønte det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. mars 2014 Forfatter #195 Del Skrevet 25. mars 2014 Jeg skal trene i dag. Sånn, nå er det sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. mars 2014 #196 Del Skrevet 25. mars 2014 Er motivasjonen litt fraværende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. mars 2014 Forfatter #197 Del Skrevet 25. mars 2014 Er motivasjonen litt fraværende? Huff ja! Motivasjonen er elendig! Det er ikke det at jeg ikke har lyst til å trene, men jeg er så sliten at jeg finner ikke motivasjoen til å kommer meg bortover. Tror det har med at jeg bruker veldig mye krefter og tid på bacheloren for tiden. Håper det, for jeg vil ha tilbake iveren jeg hadde i hele januar, februar og deler av mars.. Skal slappe av litt nå, også skal jeg på trening før jeg henter O i bhg. Her er forresten ukesmenyen: Mandag: Pølsegrateng med salat ved siden av Tirsdag: Ovnsbakt laks med grønnsaker, potet og holandaise Onsdag: Hjemmelagd, thailandsk suppe med ris og kyllingfilet oppi Torsdag: Viltgryte med hjemmelagd potetmos, rosenkål, gulrøtter og "hjemmekverna" elgkjøttdeig Fredag: Pannekaker, hjemmelagd blomkålsuppe og bacon Lørdag: Biff eller hjemmelagd hamburger Søndag: Ovnsbakt torskefilet med en blanding av kremost og lettrømme på toppen oppå en seng av grønnsaker og hjemmelagd potetmos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #198 Del Skrevet 26. mars 2014 Øh, jeg sovna på sofaen i går, så rakk ikke trening Men i dag tok jeg meg litt morgentrening på mølla før det bare var å fortsette med bacheloren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. mars 2014 #199 Del Skrevet 26. mars 2014 Kanskje like greit? Men du er flink som trente i dag da! Har du mølle hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #200 Del Skrevet 26. mars 2014 Kanskje like greit? Men du er flink som trente i dag da! Har du mølle hjemme? Ja, tror jeg trengte det. Sov halvannen time på sofaen. Likevel la jeg meg klokka ni i går Jo takk for det! Nei har ikke det, men treningssenteret ligger 5 min kjøring unna hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå