Gå til innhold

Lunalille gir ikke opp!

Fremhevede innlegg

Gjest Oubliette
Skrevet

Syklusdag 6 og 3 ganger på en halvtime nå så har jeg opplevd sterke stikkinger i venstre sia. Hva kan dette være? Tydeligvis ikke ferdig med mensen enda heller :/ Uvanlig å ikke være ferdig med mens på syklusdag 6.

Kroppen er kanskje litt i ulage enda etter SA'en så du har en litt lengre periode :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er menssmerter? :) Tenker, siden du enda har mensen, og er så kort i syklusen :)

Virker ikke som menssmerter heller :/ Skikkelig stikking der eggstokker er! Men jeg kan jo ikke ha EL så tidlig! Hmm.. Kanskje jeg burde tatt en eggløsningstest for sikkerhetsskyld.

Skrevet

Virker ikke som menssmerter heller :/ Skikkelig stikking der eggstokker er! Men jeg kan jo ikke ha EL så tidlig! Hmm.. Kanskje jeg burde tatt en eggløsningstest for sikkerhetsskyld.

JA, det skader jo ikke å ta en test :)

Skrevet

JA, det skader jo ikke å ta en test :)

Nei, det gjør det ikke! :P

Skrevet

Fortsatt stikkinger i magen + kvalme.. Jeg tok en Clearblue bare for å utelukke graviditet, men etter maks 2 min dukka det opp en ekstra strek.. Den er såååå svak, så skjønner ikke noe! Kan jo ikke være gravid?

post-66436-0-61504500-1365155702_thumb.j

Skrevet

Jeg ville kanskje tatt en test til??

Skrevet

Jeg ville kanskje tatt en test til??

Er tom for tester :/ Men ser du streken og?

Jeg tok en el test og sammenligna med den jeg tok igår. Kan trygt si at den idag var sterkere enn igår. post-66436-0-32018600-1365159057_thumb.j

Skrevet

Er tom for tester :/ Men ser du streken og?

Jeg tok en el test og sammenligna med den jeg tok igår. Kan trygt si at den idag var sterkere enn igår. post-66436-0-32018600-1365159057_thumb.j

Er dette graviditetstester eller EL-tester? :) Jeg så desverre ikke noen strek på CBtesten din :/

Skrevet

Er dette graviditetstester eller EL-tester? :) Jeg så desverre ikke noen strek på CBtesten din :/

Ser ikke noe strek på CB inne på forumet her jeg heller, for bildet blir så jævlig stort :P

Men i litt mindre format ser jeg streken, og i virkeligheten er den tyden.

De rosa testene er sånne el tester

Skrevet

Ser ikke noe strek på CB inne på forumet her jeg heller, for bildet blir så jævlig stort :P

Men i litt mindre format ser jeg streken, og i virkeligheten er den tyden.

De rosa testene er sånne el tester

Hm.... Du får ta en til. Har du ikke graviditetsstripstester? De er jo billigere å ta :) Aha. Tja, ser du til at du kan ha hatt EL da? Eller at du er gravid? Eller, eller, eller?? :fnise:

Skrevet

Hm.... Du får ta en til. Har du ikke graviditetsstripstester? De er jo billigere å ta :) Aha. Tja, ser du til at du kan ha hatt EL da? Eller at du er gravid? Eller, eller, eller?? :fnise:

Jeg vet ingen ting lenger jeg :P Tok et nytt bilde nå med mobilen. Prøver å laste opp :P Blir sikkert feil vei som vanlig men.post-66436-0-33660000-1365159723_thumb.j

Skrevet

Okay, på det bildet så den ihvertfall blenda ut, hehe

Skrevet

Jeg ser den desverre ikke :( Du får vente et par dager, også teste med EL igjen? :)

Skrevet

Jeg ser den desverre ikke :( Du får vente et par dager, også teste med EL igjen? :)

Jeg var så sikker på at det var en strek der, så nå har jeg plukket testen ifra hverandre og tatt nytt bilde av strimmelen inni.post-66436-0-25959200-1365160957_thumb.j

Skrevet

Et litt bedre bilde med pil

post-66436-0-22591500-1365161199_thumb.j

Skrevet

Et litt bedre bilde med pil

post-66436-0-22591500-1365161199_thumb.j

Jeg ser den, jeg ser den!!!!! :danse: Ta en ny test?!??!

Skrevet

Jeg ser den, jeg ser den!!!!! :danse: Ta en ny test?!??!

Phuuu, trodde jeg var blitt gal her siden dere ikke så den :P

Og den er blå, ikke sant? Tror jeg må ta en test hos legen på Mandag. Har jo time der lell så :)

Skrevet

Phuuu, trodde jeg var blitt gal her siden dere ikke så den :P

Og den er blå, ikke sant? Tror jeg må ta en test hos legen på Mandag. Har jo time der lell så :)

Den er blååååå :danse:

Skrevet

Den er blååååå :danse:

Veit ikke om jeg tør å håpe at det kan være sant :P Om jeg er gravid så er jeg isåfall 4+3 idag.

Skrevet

Veit ikke om jeg tør å håpe at det kan være sant :P Om jeg er gravid så er jeg isåfall 4+3 idag.

Har du ikke billigstrips liggende? :D Jeg er så speeent :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...