Gå til innhold

Lunalille gir ikke opp!

Lunalille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes at jeg kan skimte en strek :)

Ha, moro :hoppendeglad: Trodde en stund at jeg bare så syner altså, hehe!

Den har jo blitt mye tydeligere siden i går :danse: Jeg drister meg til å si GRATULERER :bolledeig: Du er nok :gravid: Lunalille :D

Ja, den har vel igrunn det :) Hehe! Jeg har ikke trua før jeg får en ordentlig tydelig strek :P Hehe! Streken syns jo godt når jeg ser på den, men så vanskelig å få et godt bilde da.

Drømmen er å bli gravid :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser den!

Liker liker :danse:

Har fortsatt liten tro men, hehe!

Eneste jeg merker er såre nipler og murringer i magen, og ofte kjenner jeg murringene langt nedi lysken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser den også :strix: Kan du ikke ta en CB? :)

Detteh ar jeg troen på :danse:

Hihi :fnise:

Jeg har så liten tro, hehe! Om mensen blir et par dager forsinket får jeg driste meg til en CB :P Pleier jo å få mensen på 12 dpo. Så IKM er på Lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi :fnise:

Jeg har så liten tro, hehe! Om mensen blir et par dager forsinket får jeg driste meg til en CB :P Pleier jo å få mensen på 12 dpo. Så IKM er på Lørdag.

Så spennende! :hoppe: Jeg har godt tro på deg denne PP ;)

Du får vente til Lørdag/ Søndag å ta en CB. Har du noen symptomer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende! :hoppe: Jeg har godt tro på deg denne PP ;)

Du får vente til Lørdag/ Søndag å ta en CB. Har du noen symptomer da?

Bra du har trua, for det har ikke jeg omtrent :P hehe.

Av symptomer så har jeg såre brystvorter, og jeg har mye mensmurringer! Men murringene kan plutselig spre seg til lysken, så det kjennes litt mistenksomt ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er ting i dag Lunalille? Jeg er så spent! :popcorn:

Ikke mye mensmurringer, og ingen TR enda. Har ikke testa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye mensmurringer, og ingen TR enda. Har ikke testa :P

Testa nå da???? Kjenner jeg nesten er mer spent på om du er gravid enn jeg var på om jeg var det :P Føler på meg at det er din tur denne måneden :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa nå da???? Kjenner jeg nesten er mer spent på om du er gravid enn jeg var på om jeg var det :P Føler på meg at det er din tur denne måneden :blomst:

Nei, er på tur langt hjemmefra jeg, så får ikke testa heller :P Hehe. Å håper så inderlig du har rett :hjerte: At jeg er like heldig som deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er på tur langt hjemmefra jeg, så får ikke testa heller :P Hehe. Å håper så inderlig du har rett :hjerte: At jeg er like heldig som deg :D

Jeg har skrevet det før i min egen dagbok men kan godt skrive det her også ;) Jeg eier ikke tålmodighet, så derfor må jeg mase litt om den testen ;) Jeg er nemlig ganske sikker på at den viser to blå ;)

Kos deg masse på tur du Lunalille, å bare hold meg og alle andre på pinebenken :P Regner med du roper ut når du har kommet deg hjem igjen og har testet ;)

En stor Lørdagsklem fra meg til deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet det før i min egen dagbok men kan godt skrive det her også ;) Jeg eier ikke tålmodighet, så derfor må jeg mase litt om den testen ;) Jeg er nemlig ganske sikker på at den viser to blå ;)

Kos deg masse på tur du Lunalille, å bare hold meg og alle andre på pinebenken :P Regner med du roper ut når du har kommet deg hjem igjen og har testet ;)

En stor Lørdagsklem fra meg til deg :hug:

Å, god klem til deg og :hug:

Jeg er også litt utålmodig av meg så da er vi 2 :P

Tok en test i går kveld, og fikk en svak rosa strek.

Tok en ny en i dag tidlig, og fikk en like svak strek! Streken er altfor svak, så tviler på at det er liv laga :/

Ikke noen TR enda da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fru_Hestehov

Spennende her, håper det klaffer for deg også. Jeg hadde svake streker noen dager etter IKM, men den digitale ga klart svar.

Håper TR holder seg unna og du snart får klart svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en goood :klem: Så utrolig kjedelig! Jeg hadde så god magefølelse for deg denne gang.

Får løfte hodet å ta fatt på en ny PP selv om det er hardt. Vet godt hva jeg snakker om. Snart er det deg skal du se :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klem:Så kjedelig! Jeg hadde virkelig gode følesler for at det hadde klaffet denne måneden for dere! Jeg krysser fingrene for neste PP! Må snart være deres tur nå! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ravgull

Uff :( Leste i dagboka di før helga og krysset fingrene for deg. Dumme TR.

Det var også veldig trist å høre om spiren din som forsvant.. :hug:

Du er tøff som holder ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel EL her igjen ganske snart :) Krysser fingrene og sender deg masse gravidstøv og håper spira sitter iløpet av noen dager :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en goood :klem: Så utrolig kjedelig! Jeg hadde så god magefølelse for deg denne gang.

Får løfte hodet å ta fatt på en ny PP selv om det er hardt. Vet godt hva jeg snakker om. Snart er det deg skal du se :kose:

:klem:Så kjedelig! Jeg hadde virkelig gode følesler for at det hadde klaffet denne måneden for dere! Jeg krysser fingrene for neste PP! Må snart være deres tur nå! :kose:

Uff :( Leste i dagboka di før helga og krysset fingrene for deg. Dumme TR.

Det var også veldig trist å høre om spiren din som forsvant.. :hug:

Du er tøff som holder ut!

Nå er det vel EL her igjen ganske snart :) Krysser fingrene og sender deg masse gravidstøv og håper spira sitter iløpet av noen dager :hug:

Tusen takk for gode ord dere :hjerte: Det betyr så mye! :)

Dagene har gått med til å kose meg i sola, bade, kjøre båt og egentlig bare ha det fint!

Jeg har også begynt å føre nøye templogg inne på countdowntopregnancy. Har også begynt å bruke et basaltermometer med 2 desilmaler.

Er på SD 11 nå, så ticker i signatur er 1 dag lenger fram, men det orker jeg ikke bytte nå, hehe.

Håper dere har en fantastisk sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...