Lunalille Skrevet 8. juli 2013 Forfatter #381 Del Skrevet 8. juli 2013 Hvordan går det, Lunalille? EL i disse tider? Her går det fint Gjør ikke så veldig mye om dagen, og slapper egentlig godt av EL er i dag faktisk Fikk inn aksjer i går, så da får man vente å se om man får mensen om en 12 dagers tid da Får vel lage ticker igjen, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærmuffin Skrevet 9. juli 2013 #382 Del Skrevet 9. juli 2013 Krysser fingrene for at spira sitter nå Bare å kjøre på med masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissEi Skrevet 9. juli 2013 #383 Del Skrevet 9. juli 2013 Masse lykke til !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 9. juli 2013 #384 Del Skrevet 9. juli 2013 Jamen, Lunalille! Nytt bilde?? Kjente deg ikke igjen! Hehe. Kos deg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 9. juli 2013 Forfatter #385 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Krysser fingrene for at spira sitter nå Bare å kjøre på med masse Takk :D Ja, må det, hehe! Tempen hadde ikke økt i dag tidlig, men jeg er så sikker på at egget gikk sin vei igår, ellers får jeg sykt kort lutealfase. Det samme skjedde forrige PP også. Tempen økte ikke før sånn 3 dager etter EL. Hatt positive EL tester siden Lørdag :S Håper jeg ikke har mista eggløsninga mi. Masse lykke til !! Tusen takk Jamen, Lunalille! Nytt bilde?? Kjente deg ikke igjen! Hehe. Kos deg i dag Ja, ble så lei det gamle Takk, kos deg du og Endret 9. juli 2013 av Lunalille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 9. juli 2013 #386 Del Skrevet 9. juli 2013 Inne å heier på at spiren skal feste seg Krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 9. juli 2013 Forfatter #387 Del Skrevet 9. juli 2013 Inne å heier på at spiren skal feste seg Krysser fingrene for deg! Takk takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærmuffin Skrevet 16. juli 2013 #388 Del Skrevet 16. juli 2013 Hvordan går det med deg? Tatt noen test? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 16. juli 2013 Forfatter #389 Del Skrevet 16. juli 2013 Hvordan går det med deg? Tatt noen test? Hei Tok en test i dag tidlig, og syns jeg kan se noe veldig svakt... Men ser ut som bare skygge. Er ikke sikker jeg Prøver å bare slappe av å vente på mensen, hehe Av symptomer så merker jeg lite eller ingenting. Litt såre brystvorter, men det kan også være helt normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskat Skrevet 16. juli 2013 #390 Del Skrevet 16. juli 2013 Er innom å følger med Spennende tider her nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærmuffin Skrevet 16. juli 2013 #391 Del Skrevet 16. juli 2013 Så spennende Jeg har gjort akkurat det samme i dag jeg også Kanskje vi får samme termindato Jeg tar en CB digital i morgen så da regner jeg med jeg slipper å fundere noe mer på om det er noe der eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærmuffin Skrevet 17. juli 2013 #392 Del Skrevet 17. juli 2013 Spent spent spent!! Har du tatt noen test i dag???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 17. juli 2013 Forfatter #393 Del Skrevet 17. juli 2013 Spent spent spent!! Har du tatt noen test i dag???? Jadda, jeg har testa Syns jeg ser noe svakt! hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 17. juli 2013 #394 Del Skrevet 17. juli 2013 Synes jeg skimter noe, men det var vanskelig å se på den testen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærmuffin Skrevet 17. juli 2013 #395 Del Skrevet 17. juli 2013 Jeg ser det også Du får prøve med en CB om den ikke blir sterkere de neste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 17. juli 2013 Forfatter #396 Del Skrevet 17. juli 2013 Synes jeg skimter noe, men det var vanskelig å se på den testen Ja, ser det selv at det er vanskelig å se på bilde Jeg ser det også Du får prøve med en CB om den ikke blir sterkere de neste dagene Ja, får bare vente å se om den blir sterkere Tipper snart over på 10 dpo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærmuffin Skrevet 18. juli 2013 #397 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg er DPO 12 i dag å nå er begge strekene like sterke på testen etter å ha hatt slike svake i 3 dager Er så spennende her nå at jeg nesten må innom å skjekke flere ganger om dagen Jeg har aldri hatt en helt posetiv test før etter DPO 11, så jeg har fortsatt troen på at du er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 18. juli 2013 Forfatter #398 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg er DPO 12 i dag å nå er begge strekene like sterke på testen etter å ha hatt slike svake i 3 dager Er så spennende her nå at jeg nesten må innom å skjekke flere ganger om dagen Jeg har aldri hatt en helt posetiv test før etter DPO 11, så jeg har fortsatt troen på at du er gravid Nice, du er så heldig Er så glad på dine vegne Tok en test til i dag når jeg våkna. fortsatt bare kjempesvakt, men du ser det kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 18. juli 2013 #399 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg synes at jeg kan skimte en strek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærmuffin Skrevet 18. juli 2013 #400 Del Skrevet 18. juli 2013 Nice, du er så heldig Er så glad på dine vegne Tok en test til i dag når jeg våkna. fortsatt bare kjempesvakt, men du ser det kanskje? 10dpotest.jpg Den har jo blitt mye tydeligere siden i går Jeg drister meg til å si GRATULERER Du er nok Lunalille :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå