Gjest Dorey Skrevet 23. februar 2013 #81 Del Skrevet 23. februar 2013 Mandler hjelper veldig mot halsbrann. (Så sant du ikke er allergisk da). Krysser fingrene for spire! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #82 Del Skrevet 23. februar 2013 Har du link til testene ? http://www.ebay.co.uk/itm/30-OVULATION-FERTILITY-TESTS-5-ULTRA-EARLY-10mIU-PREGNANCY-URINE-TESTING-KITS-/270957784832?pt=UK_Health_HealthCare_RL&hash=item3f1657af00&_uhb=1 Tror det var denna jeg bestilte sist 30 el tester + 5 g tester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #83 Del Skrevet 23. februar 2013 Mandler hjelper veldig mot halsbrann. (Så sant du ikke er allergisk da). Krysser fingrene for spire! Er ikke så glad i mandler, men takk for tips Og tusen takk for at du krysser fingrene :) Jeg krysser fortsatt, selv om håpet sank en del hakk pga el testen. Puppene stikker i dette øyeblikk. Kan ikke huske at puppene har stikki sånn i ikke gravide sykluser Jeg har jo normalt rimelig følelsesløse pupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 23. februar 2013 #84 Del Skrevet 23. februar 2013 (endret) http://www.ebay.co.u...1657af00&_uhb=1 Tror det var denna jeg bestilte sist 30 el tester + 5 g tester. Da har jeg bestilt! Håper de fungerer ordentlig Eller ikke.... Betalingen vil ikke gå gjennom Enda jeg har flere tusen på konto... hmm Endret 23. februar 2013 av missdior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #85 Del Skrevet 23. februar 2013 Da har jeg bestilt! Håper de fungerer ordentlig Eller ikke.... Betalingen vil ikke gå gjennom Enda jeg har flere tusen på konto... hmm Hmm, bruker du paypal? Jeg bruker det, og det har gått problemfritt alle ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 23. februar 2013 #86 Del Skrevet 23. februar 2013 Hmm, bruker du paypal? Jeg bruker det, og det har gått problemfritt alle ganger. Jepp, har PayPal koblet direkte opp mot kontoen min! Hm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #87 Del Skrevet 23. februar 2013 Jepp, har PayPal koblet direkte opp mot kontoen min! Hm.. Så rart :/ Er det lenge sia du har brukt den? Du har ikke fått nytt bankkort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 23. februar 2013 #88 Del Skrevet 23. februar 2013 Så rart :/ Er det lenge sia du har brukt den? Du har ikke fått nytt bankkort? Brukte den senest i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #89 Del Skrevet 23. februar 2013 Brukte den senest i går Snodig Får bare prøve på at da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 23. februar 2013 #90 Del Skrevet 23. februar 2013 Snodig Får bare prøve på at da Jepp Men tror egentlig ikke at jeg trenger det.... Ikke enda Har jo 20 EL-tester, og 15 graviditetstester liggende allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #91 Del Skrevet 23. februar 2013 Jepp Men tror egentlig ikke at jeg trenger det.... Ikke enda Har jo 20 EL-tester, og 15 graviditetstester liggende allerede Da har du vel så du klarer deg 1 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 23. februar 2013 #92 Del Skrevet 23. februar 2013 Da har du vel så du klarer deg 1 mnd Haha, en måned bare?! Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal bruke mer enn tre av hver, hver måned Meeeen, vi får nå se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #93 Del Skrevet 23. februar 2013 Hehe, skal love deg at el testene vil gå unna xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 23. februar 2013 #94 Del Skrevet 23. februar 2013 Oh, her er det spennende ser jeg! Du MÅ jo bare ta en ny test i morgen tidlig Og missdior, når man først har begynt å teste, er det ingen vei tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #95 Del Skrevet 23. februar 2013 Oh, her er det spennende ser jeg! Du MÅ jo bare ta en ny test i morgen tidlig Og missdior, når man først har begynt å teste, er det ingen vei tilbake Hehe, får vel driste meg til en test imorra tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 23. februar 2013 #96 Del Skrevet 23. februar 2013 Klart det :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #97 Del Skrevet 23. februar 2013 Klart det :D Synd jeg må være oppe så lenge inatt pga sjaførjobb. Da tar det lenger tid før jeg får testa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 23. februar 2013 #98 Del Skrevet 23. februar 2013 Det var jo typisk da. Samboer er på fest i kveld, men siden jeg har jobb i morgen slipper jeg heldigvis å hente han. Men tipper jeg våkner utallige ganger før han kommer hjem, og når han kommer hjem i særdeles flytende tilstand skal han sikkert prøve å være "stille", hehe Nei, nå er det natta her, skal jo snart stå opp for jobb igjen! Blir spennende å sjekke innom her i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #99 Del Skrevet 23. februar 2013 Det var jo typisk da. Samboer er på fest i kveld, men siden jeg har jobb i morgen slipper jeg heldigvis å hente han. Men tipper jeg våkner utallige ganger før han kommer hjem, og når han kommer hjem i særdeles flytende tilstand skal han sikkert prøve å være "stille", hehe Nei, nå er det natta her, skal jo snart stå opp for jobb igjen! Blir spennende å sjekke innom her i morgen. Hehe, sånn er det Er alltid like moro å være edru å få fylliker hjem. Æsj! Kjenner jeg nesten gruer meg til å ha fulle folk i bilen inatt Håper du får sove godt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 23. februar 2013 #100 Del Skrevet 23. februar 2013 Så spennende det er her inne da :D krysser fingrene for deg altså !!! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå