Gå til innhold

Boks ´s prøvedagbok


boks

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er så glad på dine vegner, boks!! Helt utrolig at det gikk så fort, og at alt går så bra :)

Takk søte, gode Missdior. :) Ja, jeg kan nesten ikke tro det. Jeg trodde helt ærlig ikke at jeg kunne få barn en gang. Var et ganske stort sjokk når jeg kjente på kroppen at noe var annerledes, trodde virkelig ikke på det før testen sa gravid forrige søndag. Nå håper jeg bare av hele mitt hjerte at spiren klamrer seg fast de neste mnd. :)

Var hos legen i dag, måtte bare fnise litt når han sa at jeg skulle få helsekort fra gravide og at jeg måtte kontakte jordmord. :fnise: Klarer ikke helt å forstå det enda. Gleder meg til jeg er forbi de magiske 12 så jeg kanskje klarer å senke skuldrene litt, selv om da dukker det vel opp nok av nye bekymringer :ler:

Håper det klaffer fort for dere også Missdior. :duskedame: Jeg skal sende deg masse babystøv når den tid kommer :klem:

Ha en fin kveld. Du er forresten superflink med maten, stor klapp på skulderen til deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke forstå annet enn at du er gravid når du har fått liten strek på to tester!! :fnise: Gleder meg til bekreftelsen :)

Formen er grei, er ikke like dødskvalm lenger og klarer mer mat enn den første uken. :) Ellers er puppene ømme, sliten og småmurring innimellom i magen. Og DØDSSULTEN. Haha, skjønner ikke at det går an. Helt til jeg leste at forbrenningen øker med rundt 25% :fnise:

Nå skal jeg ta dagens powernap før middagen kaller.

Ha en fin dag Miia :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...