Gå til innhold

Boks ´s prøvedagbok


boks

Anbefalte innlegg

Gjest roseduft

Jeg holder på håpet og krysser alt for at spira sitter nå allerede !!! :)

Sååå heldige dere eg :jepp: unner ingen å måtte gå gjennom en lang pp..

Gleder meg til du tester på søndag :kose: er sååå spent! :)

Men hvordan føler du deg egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg holder på håpet og krysser alt for at spira sitter nå allerede !!! :)

Sååå heldige dere eg :jepp: unner ingen å måtte gå gjennom en lang pp..

Gleder meg til du tester på søndag :kose: er sååå spent! :)

Men hvordan føler du deg egentlig?

Takk gode du :) Hadde vært så moro.

Kjenner jeg nesten får litt dårlig samvittighet hvis det klaffet så fort.. Rart at ting skal være så urettferdig sånn sett.. Grugleder meg til søndag, er så redd streken er borte..

Føler jeg har en del symptomer. Kjempeømme pupper, sliten, småkvalm, tisser mye etc.. Blir spennende dette.

Takk for at du heier roseduft. Du er god og ha :)

Håper du sover godt i natt og drømmer noe fint! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Jeg er glad på dine vegne, og spiren sitter for oss alle når det er ment det skal skje :)

Noen litt før andre :jepp:

Gleder meg til søndagens test jeg :) heier ja, det skal du vite at jeg gjør for alt det er verdt :duskedame:

Takk for det :klem: God natt og drøm noe kjekt du også :jepp: blir vel babydrømming vil jeg tro :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad på dine vegne, og spiren sitter for oss alle når det er ment det skal skje :)

Noen litt før andre :jepp:

Gleder meg til søndagens test jeg :) heier ja, det skal du vite at jeg gjør for alt det er verdt :duskedame:

Takk for det :klem: God natt og drøm noe kjekt du også :jepp: blir vel babydrømming vil jeg tro :fnise:

Du er god du :klem:

Haha, fare for det ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill kjære KG´ere; bli ikke sint. Men samboeren insisterte på at i dag SKULLE jeg teste igjen (han var utålmodig sa han :fnise: ) og svak som jeg er tok det meg 5 min så var det bestemt. Spent gikk jeg på do med helt noia for at streken min var blitt borte igjen. Men kjære dere, der var det jammen en tydeligere strek. Mannen ble glad og sa "ser ut som om jeg skal bli pappa gitt" så strøyk han meg på magen. :ler:

Dette er uvirkelig. Venter utålmodig på at morgen dagen passerer uten tantas ankomst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så glad på dine vegne!! Måtte spira sitte i 8 mnd til :danse:

Takk snille du! Det håper virkelig jeg også! Det hadde vært så fantastisk!

Ha en fin lørdag Lunalille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: :danse: :danse: :danse: :hug: JIPPI!! Gratulerer :D :D

Tusen takk Fionel! :fnise:

Håper den sitter hos deg også!

Ha en fin lørdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Samme til deg :) Har faktisk bursdag i dag, så søster og ei venninne skal ta meg med ut. Merkelig å ha bursdag når man mister. Rar følelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Samme til deg :) Har faktisk bursdag i dag, så søster og ei venninne skal ta meg med ut. Merkelig å ha bursdag når man mister. Rar følelse!

Uff, stor klem til deg Lunalille :klem: :klem:

Gratulerer så mye med dagen! :) Ha en fin kveld med familie!

:hug:

Endret av boks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, så morosomt med sterkere test, Gratulerer så mye! :hjerte: Tror jeg testet 6 ganger og 1 clearblue. Måtte ta bildet av clearbluen slik at jeg kunne se på den og se at det ikke var noe jeg innbilte meg.. :fnise:

hihi! Jeg hadde nesten litt dårlig samvittighet for at det klaffet så fort, så skjønner deg veldig godt :fnise: Men tenk da? en baby i magen :hjerte: Det er en helt surrealistisk følelse og det tok laang tid før det gikk opp for meg..

Du må legge ut bilde av ny testen :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå, så morosomt med sterkere test, Gratulerer så mye! :hjerte: Tror jeg testet 6 ganger og 1 clearblue. Måtte ta bildet av clearbluen slik at jeg kunne se på den og se at det ikke var noe jeg innbilte meg.. :fnise:

hihi! Jeg hadde nesten litt dårlig samvittighet for at det klaffet så fort, så skjønner deg veldig godt :fnise: Men tenk da? en baby i magen :hjerte: Det er en helt surrealistisk følelse og det tok laang tid før det gikk opp for meg..

Du må legge ut bilde av ny testen :laugh:

Takk gode du :) Kommer nok til å ryke noen tester her også før jeg klarer å tro på det! Det er så uvirkelig! Så godt å høre at du hadde litt følelser angående at det klaffet med en gang. :) Er så rart at det skal være så ulikt.

Du er så heldig som er i uke tolv straks :)

Ja tenk, en liten i magen. Utrolig!! :ler:

Ha en fin kveld søte du :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååååå herlig da!! :) :) :)

Jeg er glad på deres vegne :jepp:

Håper du har hatt en fin dag og god helg videre :goodbye:

Tusen takk for det Rosduft! :) Veldig fin kveld her. Håper du har det også og at resten av helgen blir bra :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Puh, da har jeg nettopp ryddet opp etter samboerens fest. 7 mannfolk og 4 jenter. Det var litt av en sjau. :ler: Men utrolig deilig og ikke måtte stå opp til det kaoset der i morgen. Nå venter jeg bare på at han ringer for å bli hentet fra byen. Vært skikkelig kvalm og sliten i kveld så ble ikke den morsomste kvelden for meg. Er så kjipt å være klin edru når alle andre begynner å bli fulle og spille høøøøy musikk også! :fnise:

Men var en veldig koselig kveld allikevel!

Natta alle kg´ere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne testen tok jeg nå, etter ganske masse saft/vann/brus og flere dorunder.

Får vel bare innse at den faktisk er positiv?

(Ja jeg vet jeg er teit og halvhysterisk som testet nå, men jeg klarte virkelig ikke å la vææææær :fnise: )

Dette var en morsom bursdagsgave å gi samboeren! Håper spiren klamrer seg fast de neste mnd. :)

Bildet viser ikke hvor tydelig streken faktisk er, så rart at det aldri blir bra på bilder?

post-60987-0-85475100-1359852482_thumb.j

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...