Gå til innhold

Boks ´s prøvedagbok


boks

Anbefalte innlegg

Ja, jeg forbereder meg på det verste og håper på det beste, virkelig en frustrerende blanding :fnise:

Jeg vet ikke helt når jeg skal teste, jeg er usikker på om jeg har/hadde EL i dag faktisk.. Har skrevet om det i dagboken min.

Men kjenner jeg meg selv rett, så kommer jeg nok til å teste i helgen selv om jeg vet at det er for tidlig :lol:

Hvordan går det med deg da Boks? Har du symptomer enda?

Klem :klemmer:

Godt det er flere som ikke klarer å holde seg med testingen :ler:

Jeg føler jeg har en del symptomer, men siden skyggestreken jeg hadde på forrige test er blitt borte har jeg vel egentlig bare slått meg til ro med at kroppen min er veldig slem med meg. Hehe :)

Får bare vente til søndag og se om tanta melder sin ankomst eller ikke..

Forresten, hvis du vil ha prøvedagboken din til å bare hete "Bollemage ønskes! Min prøvedagbok" så markerer du den teksten og trykker på den "kjettingen" med et grønt plusstegn på også legger du inn linken i det vinduet som kommer opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt det er flere som ikke klarer å holde seg med testingen :ler:

Jeg føler jeg har en del symptomer, men siden skyggestreken jeg hadde på forrige test er blitt borte har jeg vel egentlig bare slått meg til ro med at kroppen min er veldig slem med meg. Hehe :)

Får bare vente til søndag og se om tanta melder sin ankomst eller ikke..

Forresten, hvis du vil ha prøvedagboken din til å bare hete "Bollemage ønskes! Min prøvedagbok" så markerer du den teksten og trykker på den "kjettingen" med et grønt plusstegn på også legger du inn linken i det vinduet som kommer opp :)

Åh, genialt! Hva skulle jeg gjort uten deg? :fnise:

Jeg håper virkelig du er gravid Boks! Det hadde vært så gøy :blomst: Gleder meg til å følge med videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, genialt! Hva skulle jeg gjort uten deg? :fnise:

Jeg håper virkelig du er gravid Boks! Det hadde vært så gøy :blomst: Gleder meg til å følge med videre.

Så bra du fikk det til! :fnise:

Det hadde vært såå moro om det hadde klaffet alt, men må innrømme at jeg har begynt å tvile sterkt. Gleder meg til søndag er forbi, hater å gå sånn uten og vite noe. Hvertfall når samboeren presterte å si at det har skjedd noe med puppene mine. Takk-for-den-liksom! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææææ, vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Skyggestreken er tilbake og betydelig mer tydelig enn for noen dager siden. Til og med samboeren så den!! :danse: :danse:

I tillegg slå EL-test ut... Herregud.. :sjokkert: :sjokkert: Herregud... :fnise:

Nå vet jeg jo IKKE hva jeg skal tro da... :vetikke::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, bildet viser faktisk ikke hvor tydelig streken var.. Så den er faktisk mer tydelig og rosa IRL enn den vises på bildet..

post-60987-0-36750100-1359716822_thumb.j

Endret av boks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest roseduft

:hoppendeglad:

En strek er en strek, og den har tydeligvis blitt sterkere enn sisst? Dvs økning i hcg nivået!!!!

Jeg drister meg til å si ett stille GRATULERER, håper streken blir sterkere for hver dag og at du nå bærer på en liten spire :gravid:

Er sååå glad på dine vegne!!!! GOD HELG! :bolledeig:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad:

En strek er en strek, og den har tydeligvis blitt sterkere enn sisst? Dvs økning i hcg nivået!!!!

Jeg drister meg til å si ett stille GRATULERER, håper streken blir sterkere for hver dag og at du nå bærer på en liten spire :gravid:

Er sååå glad på dine vegne!!!! GOD HELG! :bolledeig:

:klem:

Tusen takk søte gode Roseduft! :klem:

Den har blitt en del sterkere enn her om dagen ja. Vet ikke om jeg tør å glede meg før jeg har en klar og tydelig positiv med uteblitt tante. Men kjenner jo at det bobler litt inni meg hvis jeg titter på testen. TENK om det vokser en liten spire? :bolledeig:

Ha en fiiiin helg du også kjære du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅH, hurra!! :D Gratulerer så mye!! Du får dra og kjøpe deg en digital test, så får du skikkelig svar, men den der så positiv ut altså! :) Gratulerer så mye :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Du har ikm på søndag..?

Vil råde deg til å prøve å holde ut til da, og ikke teste noe mer før søndags morgen.

Anbefaler også en digitaltest da med ukesindikator, så får du det svart på hvitt uten å måtte tyde og sammenligne tidligere tester osv.. :)

Håper spira sitter spikret! :) Spennende frem mot søndag nå. Prøv å ikke stress heller.. Forstår godt du ikke helt klarer slippe jubelen løs.. Det er fremdeles veldig tidlig. Men vi får krysse fingre og tær for at du er gravid og at spire klamrer seg fast de neste 9 mnd :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅH, hurra!! :D Gratulerer så mye!! Du får dra og kjøpe deg en digital test, så får du skikkelig svar, men den der så positiv ut altså! :) Gratulerer så mye :hug:

Takk gode du! Det hadde vært helt fantastisk om testen var riktig, men tør ikke heeeelt å tro det enda! :)

Har en CB test liggende som jeg tenkte å ta søndag morgen så får bare se da.

God helg til deg Missdior :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikm på søndag..?

Vil råde deg til å prøve å holde ut til da, og ikke teste noe mer før søndags morgen.

Anbefaler også en digitaltest da med ukesindikator, så får du det svart på hvitt uten å måtte tyde og sammenligne tidligere tester osv.. :)

Håper spira sitter spikret! :) Spennende frem mot søndag nå. Prøv å ikke stress heller.. Forstår godt du ikke helt klarer slippe jubelen løs.. Det er fremdeles veldig tidlig. Men vi får krysse fingre og tær for at du er gravid og at spire klamrer seg fast de neste 9 mnd :duskedame:

Planen var å ta en CB på søndag. Ingen i morgen. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke ta i dag heller, men da samboeren begynte å selge ideen var jeg jo ikke vond å be for å si det sånn :ler:

Hadde vært helt fantastisk om spiren satt og klamret seg fast de neste ni mnd, men klarer som sagt ikke helt å tro på testen før tanta ikke kommer og jeg har en klar positiv test. Orker ikke stresse noe med det, for hvis jeg faktisk er gravid så slår den jo ut på søndag uansett (sannsynligvis hvertfall)!

Gleder meg til søndag nå. Ble så glad da samboeren sa han så den i sta for forrige test mente han at jeg bare ønsket det så sterkt at jeg så en :ler:

Takk for gode ord Roseduft, du er herlig å ha! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende! Synes jo så absolutt den ser positiv ut :)

Veeldig spennende. Så kjekt å legge ut bilde egentlig, for er jo ikke så lett selv å vite helt hva man ser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG! Den er jo positiv :D

Gratulerer Boks, vel fortjent :D

Håper så inderlig at den er det akkurat nå Miia!

Gode er dere å ha her inne kjenner jeg!

God helg Miia :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lenge til søndag....... :fnise: Jeg er så spent! Selv om jeg vet at den er positiv, så føler jeg på meg at det blir enda bedre både for deg og oss nysgjerrige sjeler å se "Gravid 2-3" allikevel! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge til søndag....... :fnise: Jeg er så spent! Selv om jeg vet at den er positiv, så føler jeg på meg at det blir enda bedre både for deg og oss nysgjerrige sjeler å se "Gravid 2-3" allikevel! :D

Jeg veeeet :ler: Godt vi er fler som er spent. :fnise: Er sååå redd for at testen blir blenda igjen, da blir jeg kjeeempeskuffet. Men må holde motet oppe og håpe!

Ha en fiin kveld Missdior. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herreguud! Den testen er jo positiv! Mine første så akkurat slik ut.

Gratulerer så mye :danse:

Åååå, nå gir du meg mer håp le_ofte! Tenk om den faktisk er positiv.

Tusen takk :)

Ha en fin kveld! Håper bekkenet ditt kommer seg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...