Gå til innhold

Boks ´s prøvedagbok


boks

Anbefalte innlegg

Gjest roseduft

Hurra for to streker :gravid:

Har du planer om å ta en cbd m/ukesindikator i nærmeste fremtid? :danse:

Høres ut som en morsom, greit og litt slitsom kveld for din del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for to streker :gravid:

Har du planer om å ta en cbd m/ukesindikator i nærmeste fremtid? :danse:

Høres ut som en morsom, greit og litt slitsom kveld for din del :)

Må få tatt en til uken :fnise:

Tusen takk snille du, dette er uvirkelig!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Klarer ikke helt å ta det innover meg :)

Håper den klamrer seg fast de neste mnd :)

Håper dere har hatt en fin helg, det har hvertfall jeg hatt :fnise:

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Da har jeg fått meg en legetime om en uke, det blir spennende! :)

Føltes helt sprøtt å si at jeg er gravid når hun spurte om det hastet :fnise:

I dag reiser mannen vekk på jobb i fire uker, gruer meg skikkelig. Vi har hatt det så fint denne perioden med kjærestetur, sene kvelder med prating i sengen, lagd masse god mat sammen og bare nytt livet til det fulle. Kunne vel ikke håpet på en bedre avslutning på denne turen med "Gravid" testen i går!

Ha en fin dag jenter :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Du er så heldig :kose:

Ha en herlig mandag og god start på uka! :) 4 uker fra mannen var lenge ja....men tenk så godt når han endelig kommer hjem igjen da :) og litt savn er jo bare sunt :)

Hvor lenge har dere vært sammen egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Roseduft. :) Føler meg veldig heldig, føles litt urettferdig! :(

Ja, det er veldig lenge! Men som du sier; desto bedre når han kommer hjem! :)

Man setter umåtelig stor pris på hverandre når man ikke er oppå hverandre hele tiden :)

Vi har straks vært sammen i 6 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Da har jeg hatt første natten uten samboeren, det gikk greit. Han er snart fremme dit han skal på jobb og jeg har begynt nedtellingen til han er tilbake! :)

Har veldig mye skole å gjøre fremover, så satser på at tiden går fort. Men HERREGUD jeg er

kvalm.. Også det rareste; godteri smaker seriøst sååå ekkelt. Kanskje like greit det da men :fnise:

Skal egentlig til tannlegen om en uke, men jeg tror faktisk jeg vil skyve den frem til jeg er over 12 uker. Vet ikke om jeg tør å ta sjansen på bedøvelse osv nå så tidlig. Ut fra siste mens er jeg i dag 5 uker på vei.

Håper så inderlig at dette skal gå fint.

Ha en fin dag alle KG´ere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Da har jeg hatt første natten uten samboeren, det gikk greit. Han er snart fremme dit han skal på jobb og jeg har begynt nedtellingen til han er tilbake! :)

Har veldig mye skole å gjøre fremover, så satser på at tiden går fort. Men HERREGUD jeg er

kvalm.. Også det rareste; godteri smaker seriøst sååå ekkelt. Kanskje like greit det da men :fnise:

Skal egentlig til tannlegen om en uke, men jeg tror faktisk jeg vil skyve den frem til jeg er over 12 uker. Vet ikke om jeg tør å ta sjansen på bedøvelse osv nå så tidlig. Ut fra siste mens er jeg i dag 5 uker på vei.

Håper så inderlig at dette skal gå fint.

Ha en fin dag alle KG´ere! :)

Hurra for 5 uker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for 5 uker :D

Takk Fionel!

Heier på deg, håper den sitter tross negativ test. Noen tester ikke positivt før de er rundt åtte uker, kanskje det gjelder deg! Håpet er ikke ute før tanta er der!

Stor klem til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dag dette har vært. Kvalmen har tatt helt overhånd over livet! :ler: Måtte faktisk reise hjem fra skolen i dag etter dotur nr (noe som i hvertfall kjentes ut som) 100. Ingen tvil om at det vokser noe i magen hvertfall. :fnise: Håper så inderlig at knøttet i magen klamrer seg fast de neste åtte mnd, er så redd for å miste. Prøver alt jeg kan å slappe av og ikke tenke for mye på det og heller nyte dette! Føler meg så heldig!

Håper dere har det fint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huffda :fnise:

håper du blir bedre snart Boks, men det er hvertfall ett godt tegn på at det vokser ett lite knøtt inni der :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

huffda :fnise:

håper du blir bedre snart Boks, men det er hvertfall ett godt tegn på at det vokser ett lite knøtt inni der :danse:

Det er det jeg forsøker å fokusere på. Hadde virkelig ikke trodd man kunne bli så kvalm, fyllesyke er jo herlig. Og jeg blir dødsfyllesyk for å si det sånn, ligger i tre dager etter fylla :P Godt det er noe man ikke trenger mer! Haha. :fnise:

Dette er så sykt. Hvordan går det med deg Miia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dager siden sist. Ligger for det meste skutt og dødskvalm på sofaen. Er blitt sulten ut av en annen verden! Føles helt uvirkelig enda :fnise:

Nå sitter jeg og venter på at ostesmørbrødet skal bli ferdig i ovnen mens jeg ser på Hver gang vi møtes! For første gang sitter jeg og sipper til det programmet :ler:

25 dager så er mannen hjemme igjen også. Håper spiren klamrer seg fast gjennom disse mnd, vil så gjerne at dette skal gå fint. Noen dager til nå så synker sa faren til 8%.

Legetime på mandag, deg blir moro!

Håper dere har det fint alle kg'ere! Ha en fortsatt fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...